Πρωτοπόροι σε αυτό το κίνημα η LVMH, η Puma, η Patagonia, η Gucci και η Hanesbrands. Αυτές οι εταιρείες όχι μόνο έχουν υιοθετήσει τη βιωσιμότητα, αλλά έχουν επίσης καθιερώσει ένα πρότυπο για να το ακολουθήσουν και άλλοι. Η αφοσίωσή τους εκτείνεται σε αλυσίδες εφοδιασμού, βιώσιμα υλικά και δίκαιες εργασιακές πρακτικές, αποδεικνύοντας ότι η επίτευξη της επιτυχίας των εμπορικών σημάτων μπορεί να συνυπάρχει με θετικό αντίκτυπο.
.
Αντίθετα, στο άλλο άκρο του φάσματος, μάρκες όπως η Nike, η Hermes, η Boohoo Group, η Balenciaga και η Adidas αντιμετωπίζουν προκλήσεις όταν πρόκειται να ευθυγραμμιστούν με τα πρότυπα ESG (Environmental, Social, and Governance). Αν και έχουν σημειώσει κάποια πρόοδο, η πορεία τους προς την υιοθέτηση πιο υπεύθυνων και ηθικών πρακτικών, με αυξανόμενη έμφαση στη βιώσιμη μόδα, παραμένει δύσκολη.
Η ολοκληρωμένη έκθεση της Permutable AI αξιολογεί σχολαστικά ένα ευρύ φάσμα δεικτών ESG για να προσφέρει μια πολύπλευρη προοπτική σχετικά με τις ηθικές και βιώσιμες πρακτικές κάθε εταιρείας. Οι δείκτες αυτοί καλύπτουν διάφορες πτυχές που αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση μιας μάρκας στην εταιρική υπευθυνότητα και την επιρροή της στον κόσμο.
Η αξιολόγηση περιλαμβάνει κρίσιμες διαστάσεις όπως η εταιρική συμπεριφορά, οι περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες, τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές, η διακυβέρνηση και οι προσπάθειες για την καταπολέμηση των διακρίσεων, οι οποίες συμβάλλουν στην ευρύτερη έννοια της βιωσιμότητας στον κλάδο της μόδας.
Η έκθεση παρουσιάζει τις δέκα κορυφαίες και τις δέκα τελευταίες μάρκες μόδας και τις προσπάθειές τους στον τομέα της ESG, καθώς και τη συμβολή τους στην προώθηση της βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας. Παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για το πώς γίνονται αντιληπτές αυτές οι μάρκες όσον αφορά την κατανόηση των υπεύθυνων επιχειρηματικών πρακτικών και την εφαρμογή μέτρων για την επίτευξη των στόχων βιωσιμότητας.
Ο Wilson Chan, διευθύνων σύμβουλος της Permutable AI, υπογράμμισε τη σημασία της έκθεσης 2023 για τον τομέα της μόδας ESG, δηλώνοντας: "Η έκθεσή μας χρησιμεύει ως φάρος διαφάνειας, φωτίζοντας τον κρίσιμο ρόλο των επιδόσεων ESG στην αξιολόγηση της βιωσιμότητας και των υπεύθυνων επιχειρηματικών πρακτικών των εμπορικών σημάτων μόδας.
"Μέσω ενδελεχούς ανάλυσης, εμβαθύναμε στις ιδιαιτερότητες των δεικτών ESG, προσφέροντας μια βαθιά εικόνα της πορείας κάθε μάρκας προς την ενίσχυση της βιωσιμότητας στον τομέα. Η δέσμευσή μας για διορατικότητα βάσει δεδομένων είναι αυτή που μας επιτρέπει να προωθήσουμε μια νέα εποχή διαφάνειας και υπευθυνότητας στη βιομηχανία της μόδας".
Η αφοσίωσή τους εκτείνεται σε ηθικές αλυσίδες εφοδιασμού, βιώσιμα υλικά και δίκαιες εργασιακές πρακτικές, αποδεικνύοντας ότι η επίτευξη της επιτυχίας των εμπορικών σημάτων μπορεί να συνυπάρχει με θετικό αντίκτυπο.