Market

Η Armani ξεκινά πειραματική καλλιέργεια βαμβακιού στην Πουλία

Η Armani επέλεξε την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος για να ανακοινώσει την έναρξη του προγράμματος Apulia Regenerative Cotton Project, μιας πρωτοβουλίας που αποσκοπεί στην επαναφορά της καλλιέργειας βαμβακιού στην περιοχή της Απουλίας, στη νότια Ιταλία, χρησιμοποιώντας ένα φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα αγροδασοπονίας.

Στρατηγική συνεργασία NeoTextile και Recycom για ανακύκλωση ενδυμάτων

Την στρατηγική της συνεργασία με την Recycom, την πρώτη ελληνική εταιρεία ολοκληρωμένης διαχείρισης μεταχειρισμένων ειδών ένδυσης και υπόδησης, ανακοίνωσε σήμερα η NeoTextile, πρωτοπόρος εταιρεία στην ανακύκλωση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων και νέο μέλος της Polygreen, του μεγαλύτερου ομίλου κυκλικής οικονομίας στην Ελλάδα.

.

ΕΕ: Οι "27" τάχθηκαν υπέρ της απαγόρευσης της καταστροφής υφασμάτων που δεν έχουν πουληθεί

Οι κυβερνήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης συμφώνησαν σήμερα ότι πρέπει να απαγορευθεί η καταστροφή υφασμάτων που δεν έχουν πουληθεί, ώστε να μειωθούν τα απορρίμματα μέσω μεγαλύτερης επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης.

.

«Atelier Jolie», το νέο επαγγελματικό εγχείρημα της Αντζελίνα Τζολί με έμφαση στην βιωσιμότητα

Με την ονομασία «Atelier Jolie», η διάσημη ηθοποιός Αντζελίνα Τζολί (Angelina Jolie) εγκαινίαζει την δική της σειρά ρούχων. Σε μία ανάρτησή στο προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ανακοίνωσε το νέο εγχείρημα στους 14,3 εκατομμύρια ακολούθους της.

.

Το νέο έργο αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο και σύμφωνα με τη σταρ είναι ένα μέρος «για δημιουργικούς ανθρώπους που θα μπορούν να συνεργαστούν με μια εξειδικευμένη και διαφορετική οικογένεια ειδικών ραφτών, κατασκευαστών πατρόν και τεχνιτών από όλο τον κόσμο».

Νάταλι Πόρτμαν: «Αγοράζω vintage ρούχα» είπε, αναφερόμενη στην κλιματική αλλαγή

Για την βιωσιμότητα του περιβάλλοντος και τα βήματα που ακολουθεί για ένα πιο πράσινο μέλλον μίλησε η διάσημη ηθοποιός Νάταλι Πόρτμαν (Natalie Portman) σε συνέντευξή της στο «The Hollywood Reporter».

.

Ανα Μέι Γουόνγκ: Kούκλα Μπάρμπι η πρώτη ασιατικής καταγωγής Αμερικανίδα σταρ του Χόλιγουντ

Για να τιμήσει τον Μήνα Κληρονομιάς των Ασιατών Αμερικανών και Νησιωτών του Ειρηνικού, η εταιρεία παιχνιδιών Mattel κυκλοφόρησε τη νέα κούκλα BarbieΑνα Μέι Γουόνγκ.  Η Γουόνγκ η οποία ήταν πρώτη ασιατικής καταγωγής Αμερικανίδα σταρ του Χόλιγουντ τώρα έγινε παιχνίδι και μέρος της νέας συλλογής με τίτλο «Γυναίκες που Εμπνέουν» («Inspiring Women»). 

.

Η κούκλα έχει το ίδιο χτένισμα με την Γουόνγκ – αφέλειες και χαμηλό κότσο – ένα φόρεμα που έχει πάνω κεντημένο έναν δράκο καθώς και κόκκινα/χρυσά αξεσουάρ. 

Έρευνα: Οι περισσότερες μάρκες μόδας αποτυγχάνουν να συνδέσουν τις αμοιβές με τις επιδόσεις ESG

Το Planet Tracker διαπιστώνει ότι οι περισσότερες μάρκες μόδας αποτυγχάνουν να συνδέσουν τις αμοιβές με τις επιδόσεις ESG.

.

Η μη κερδοσκοπική οικονομική δεξαμενή σκέψης, Planet Tracker, δημοσίευσε έρευνα που δείχνει ότι πάνω από το ήμισυ (57%) της βιομηχανίας μόδας δεν ευθυγραμμίζει τις πρακτικές βιωσιμότητας ή ESG με τις αμοιβές των διευθυντικών στελεχών.

Η έρευνα της Planet Tracker με τίτλο Textiles Compensation ανέλυσε 30 εταιρείες λιανικής πώλησης μόδας για να κατανοήσει αν ο τομέας ανταμείβει τη θετική αειφόρο δράση και αν όχι, τι μπορεί να βελτιωθεί.

Η πρώτη κούκλα Barbie με σύνδρομο Down

H εταιρεία Mattel παρουσίασε σήμερα μια νέα κούκλα Barbie με σύνδρομο Down.

.

«Ο στόχος μας είναι να δώσουμε σε όλα τα παιδιά τη δυνατότητα να δουν τον εαυτό τους μέσα από την Barbie, αλλά και να τα ενθαρρύνουμε να παίξουν με κούκλες που δεν τους μοιάζουν», σχολίασε η Λάιζα ΜακΝάιτ, υπεύθυνη της εταιρείας.

H νέα κούκλα, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Εθνική Εταιρεία Συνδρόμου Down (NDSS) των ΗΠΑ, θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα από το καλοκαίρι.

Η βιώσιμη μόδα δεν είναι πλέον προσιτή για τη Gen Z και τους Millennials

Παρόλο που η Gen Z χαρακτηρίζεται συχνά ως η γενιά με την μεγαλύτερη οικολογική συνείδηση, φαίνεται ότι η σημερινό κόστος ζωής τους δυσκολεύει να πραγματοποιήσουν τις προσδοκίες τους όσον αφορά στη βιωσιμότητα. Σύμφωνα με νέες μελέτες, που πραγματοποιήθηκαν από την Untold Insights, η Generation Z αλλά και οι Millennials είναι «ανίκανοι» να ψωνίσουν βιώσιμα, ως αποτέλεσμα του αυξανόμενου κόστους ζωής.

.

Στο 3ο "Valentino Vintage project" οι συνεργασίες με second hand καταστήματα και σχολές μόδας αυξάνονται

Η πρωτοβουλία του Valentino Vintage project πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2021, όταν το brand ενθάρρυνε ιδιοκτήτες vintage κομματιών του οίκου να τα παραδώσουν σε επιλεγμένα καταστήματα second hand, σε αντάλλαγμα μιας καλής έκπτωσης στα φυσικά καταστήματα του Valentino για τη νέα συλλογή.

.