Business ESG

Η ALTEX Α.Ε. δημοσιεύει την πρώτη της Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης

Η ALTEX A.E., ένας από τους διακεκριμένους ευρωπαϊκούς Ομίλους στον κλάδο της λιανικής μόδας, ο οποίος στην Ελλάδα, διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του το δημοφιλές fashion brand Funky Buddha, δημοσιεύει τον πρώτο της Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης, Κοινωνικής Υπευθυνότητας και Εταιρικής Διακυβέρνησης για το έτος 2023.

Helleniq Energy: Σταθερή και διαχρονική στήριξη στο Παραολυμπιακό Κίνημα

Η Helleniq Energy στηρίζει με πράξεις τους αθλητές με αναπηρία, προωθώντας έναν αθλητισμό ανοιχτό για όλους. Σε αυτό το πλαίσιο, όντας και Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, διοργανώνει μια σειρά δράσεων που έχουν στο επίκεντρο τη νέα γενιά και συμβάλλει ενεργά στην καλλιέργεια των αξιών της διαφορετικότητας, της ισότητας και της συμπερίληψης.

.

Η Παρευξείνια Τράπεζα έλαβε πιστοποίηση LEED Platinum για τα νέα γραφεία της

Η Τράπεζα Εμπορίου και Ανάπτυξης Ευξείνου Πόντου (ΤΕΑΕΠ – Παρευξείνια Τράπεζα) έγινε ο πρώτος οργανισμός στη Θεσσαλονίκη που έλαβε την αναγνωρισμένη πιστοποίηση LEED Platinum, την υψηλότερη διεθνή διάκριση που απονέμεται από το Συμβούλιο Πράσινων Κτιρίων των ΗΠΑ.

.

ShareAction: Η ευρωπαϊκή τραπεζική πίσω από τις δεσμεύσεις της για το κλίμα και τη φύση

Η νέα μελέτη της ShareAction, In Debt to the Planet 2025, αποτυπώνει μια εικόνα που δύσκολα μπορεί να αγνοήσει η ευρωπαϊκή τραπεζική αγορά: το χάσμα ανάμεσα στις μεγάλες περιβαλλοντικές υποσχέσεις και την πραγματική πρόοδο παραμένει βαθύ και επίμονο.

.

Με μέσο σκορ μόλις 41% ανάμεσα σε 25 μεγάλες ευρωπαϊκές τράπεζες, η έρευνα δείχνει ότι η μετάβαση σε ένα οικονομικό μοντέλο που ευθυγραμμίζεται με το κλίμα, τη βιοποικιλότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι ακόμη μακριά από το να θεωρηθεί ώριμη ή συνεκτική

Community Week 2025: Μια εβδομάδα αλληλεγγύης, συμμετοχής και θετικού αντίκτυπου από την Principia

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού (5/12), η Principia διοργάνωσε και φέτος την Community Week, στο πλαίσιο του πολυβραβευμένου προγράμματος εταιρικού εθελοντισμού «Be The Hero». Στόχος της πρωτοβουλίας ήταν να στηρίξει έμπρακτα κοινωνικές ομάδες και οργανισμούς, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις πρωτοβουλίες περιβαλλοντικής φροντίδας σε τοπικές κοινότητες.

.

ISSB επιταχύνει την πορεία για διεθνή πρότυπα αναφοράς φύσης εν μέσω «κόπωσης» από διαβούλευση

Το International Sustainability Standards Board (ISSB), το κορυφαίο διεθνές όργανο για τα πρότυπα βιώσιμης χρηματοοικονομικής αναφοράς, επιταχύνει την κίνησή του προς τη διαμόρφωση προτύπων για την αναφορά θεμάτων φύσης, εν μέσω ανησυχιών ότι η παρατεταμένη διαδικασία διαβούλευσης έχει δημιουργήσει «κόπωση» στους συμμετέχοντες.

9η Περιβαλλοντική απόΔραση των εθελοντών – εργαζομένων του Ομίλου Attica

Ο Όμιλος Attica, με τη συμμετοχή περισσότερων από 70 εργαζομένων–εθελοντών του, και με την υποστήριξη της Hellenic Seaways, μέλος του Ομίλου, βρέθηκε στην Αίγινα από 30 Οκτωβρίου έως 2 Νοεμβρίου, για την υλοποίηση της 9ης Περιβαλλοντικής ΑπόΔρασης, στο πλαίσιο του προγράμματος Υπεύθυνης και Βιώσιμης Ανάπτυξης «Πλέουμε Μαζί».

.

Φ.Μιχόπουλος(L’Oréal Hellas): «Στο τέλος του 2024 είχαμε πετύχει -51% στα Scope 1 & 2, δουλεύουμε εντατικά και για το Scope 3»

Ο Όμιλος L'Oréalείναι συνώνυμος στο μυαλό των περισσότερων από εμάς με την περιποίηση και τα υψηλής ποιότητας προϊόντα που έχουν γίνει σταθερός φίλος χιλιάδων γυναικών και ανδρών. Σχεδόν έναν αιώνα πριν, το 1937, τα πρώτα προϊόντα L’Oréal κυκλοφόρησαν στην ελληνική αγορά, μέσα από επιλεκτική διανομή. Από το 1970 όμως η L’Oréal Hellas, θυγατρική του Ομίλου L’Oréal, ήρθε στην Αθήνα εδραιώνοντας τη θέση του και τη σχέση του με τον Έλληνα καταναλωτή μέσα από 28 μάρκες.

COSMOTE TELEKOM VOLUNTEERS: Πρόγραμμα εταιρικού εθελοντισμού με επίκεντρο την κοινωνία και το περιβάλλον

Η COSMOTE TELEKOM επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην αξία της προσφοράς με το πρόγραμμα εταιρικού εθελοντισμού COSMOTE TELEKOM VOLUNTEERS. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει περισσότερες από 30 δράσεις εθελοντισμού μέσα στο επόμενο έτος, που θα ενδυναμώσουν την κουλτούρα προσφοράς των ανθρώπων του Ομίλου ΟΤΕ και θα πολλαπλασιάσουν τον θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και στο περιβάλλον στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. 

.

ΔΕΗ: «Quiet Hour» στο δίκτυο καταστημάτων για πιο συμπεριληπτική εμπειρία των πελατών της

Κάνοντας ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της προσβασιμότητας στα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ εισάγει τη νέα υπηρεσία Quiet Hour για νευροδιαφορετικά άτομα. Η πρωτοβουλία εφαρμόζεται σε συνεργασία με την TheHappyAct, οργανισμό με εξειδίκευση σε ζητήματα αισθητηριακής επεξεργασίας, εκπαίδευσης και υποστήριξης ατόμων στο φάσμα του αυτισμού.