Tι σκέφτονται οι άνθρωποι της μόδας για τους δασμούς, τη βιωσιμότητα των κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
Σε μια χρονιά όπου οι δασμοί και η καταναλωτική εμπιστοσύνη αυξομειώνονται συνεχώς, η βιομηχανία της μόδας επικεντρώνεται στο να παραμείνει προετοιμασμένη. Μόνο μέσα στο πρώτο τρίμηνο, η προσέγγιση της νέας αμερικανικής προεδρικής κυβέρνησης στην εμπορική πολιτική έχει αλλάξει πορεία πολλές φορές και οι μάρκες σκέφτονται πώς μπορούν να προσαρμοστούν σε αυτό το ανομοιογενές τοπίο.
.