Η Εθνική Τράπεζα προχώρησε στην αλλαγή της εταιρικής της εικόνας ως επιστέγασμα των εσωτερικών αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού της.
.
«Η νέα εικόνα σηματοδοτεί τη νέα εποχή και αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στη τράπεζα» είπε κατά την εισήγηση του ο πρόεδρος της Εθνικής Τράπεζας, Γκίκας Χαρδούβελης, στην παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας. «Έρχεται μετά την επιτυχή δημόσια προσφορά του 22%, της οποίας η υπερκάλυψη αποτέλεσε ψήφο εμπιστοσύνης στην τράπεζα μας. Τα τελευταία χρόνια μετασχηματιζόμαστε και παραμένουμε στην κορυφή και ελπίζουμε ότι η νέα εικόνα το αναδεικνύει αυτό» συμπλήρωσε.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς, στην παρουσίαση της νέας εταιρικής εικόνας του οργανισμού, σημείωσε «Είχαμε πει για να να αλλάξουμε εικόνα πρέπει πρώτα να έχουμε αλλάξει εσωτερικά. Και τώρα ήρθε αυτή η στιγμή αυτή». Σύμφωνα με τον ίδιο, οι αλλαγές που έχουν επιτύχει τα τελευταία χρόνια αφορούν όλους τους τομείς, από τον τρόπο λειτουργίας, τις εσωτερικές διαδικασίες, τα πληροφοριακά συστήματα ως την κουλτούρα.
Πιο συγκεκριμένα, από το 2018 μέχρι σήμερα μείωσαν τα κόκκινα δάνεια από 22,5 δις σε 1 δις, ενώ παράλληλα προχώρησαν σε επενδύσεις στην τεχνολογία καθώς τον θεωρούν βασικό πυλώνα για τη βιωσιμότητα του οργανισμού. «Επενδύσαμε στην τεχνολογία. Η τράπεζα που επενδύει στην τεχνολογία θα επιβιώσει στο αύριο. Ξοδεύαμε τα διπλάσια κάθε χρόνο από τον ανταγωνισμό στον κλάδο της τεχνολογίας και αυτό αποδίδει» σημείωσε ο κ. Μυλωνάς.
Επιπλέον, στα επιτεύγματα της τράπεζας ανήκει και το γεγονός ότι το 97% των συναλλαγών μπορεί να γίνει από ψηφιακά κανάλια εκτός του δικτύου καταστημάτων, μειώνοντας τις ουρές στα καταστήματα σημαντικά.
Σημαντικές είναι και οι πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η Τράπεζα στους τομείς του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και της διακυβέρνησης. «Έχουμε θέσει σαφείς στόχους γύρω από το ESG» επισήμανε ο κ. Χαρδούβελης.
Σύμφωνα με τον κ. Μυλωνά, η Εθνική Τράπεζα είναι η πρώτη που έχει αποτυπώσει και ανακοινώσει το CO2 των πελατών της, ενώ έχουν τεθεί συγκεκριμένοι στόχοι μείωσης των ρύπων μέχρι το 2030 που συμβαδίζουν με το net zero. «Προσφέρουμε προϊόντα στους πελάτες μας και είμαστε πρώτοι σε ανανεώσιμες πηγές και είναι αυτό που μας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό» ανέφερε ο κ. Μυλωνάς.
Επίσης, προχώρησαν σε βασικές αλλαγές όσον αφορά τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Σύμφωνα με τον κ. Μυλωνά η Τράπεζα πλέον αποτελεί εργοδότη επιλογής για τους νέους.
Από την πλευρά της η κα Χαρά Νταλέκου, γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ ομίλου υπογράμμισε πως η Εθνικη Τραπεζα «είναι ένας ζωντανός οργανισμός και ακούει τους ανθρώπους, συναισθάνεται, απαντά με δράσεις για το περιβάλλον και στηρίζει την κοινωνία».
Η διοίκηση της τράπεζας παρουσίασε τη νέα εταιρική ταυτότητα, η οποία συνοδεύεται από σημαντικές αλλαγές που επιτεύχθηκαν τα τελευταία χρόνια αλλά και από συγκεκριμένες δεσμεύσεις και πρωτοβουλίες στον τομέα του ESG.