Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA) ανακοίνωσε ότι υπέγραψε επίσημες συμφωνίες με τις εταιρείες λιανικής πώλησης μόδας ASOS, Boohoo και George at Asda, εξασφαλίζοντας "αλλαγές ορόσημο" στη διαφήμιση και την προώθηση των διαπιστευτηρίων περιβαλλοντικής βιωσιμότητας των προϊόντων τους, διασφαλίζοντας ότι θα προβάλλουν μόνο σαφείς και ακριβείς "πράσινους" ισχυρισμούς.
.
Οι συμφωνίες ανακοινώθηκαν μετά από έρευνα της CMA, η οποία ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2022, μετά τον εντοπισμό από τη ρυθμιστική αρχή πιθανών ανησυχιών σχετικά με το "πράσινο ξέπλυμα". Μεταξύ των ανησυχιών που διατυπώθηκαν από την επισκόπηση του τομέα της CMA ήταν οι ισχυρισμοί που διατυπώθηκαν από εταιρείες σχετικά με την περιβαλλοντική βιωσιμότητα των προϊόντων τους, όπως η χρήση ανακυκλωμένων υλικών, χωρίς να παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τη βάση των ισχυρισμών ή σε ποια προϊόντα αναφέρονται.
Κάθε μία από αυτές τις εταιρείες δεσμεύτηκε για μια σειρά δράσεων, μεταξύ των οποίων η διασφάλιση ότι όλοι οι πράσινοι ισχυρισμοί είναι θα ακριβείς, με τις βασικές πληροφορίες να είναι σαφείς και ευδιάκριτες, σε απλή γλώσσα και ευανάγνωστες, και ότι θα αποφεύγουν τη χρήση γενικών περιβαλλοντικών όρων που περιγράφουν τα υφάσματα - όπως "οικολογικά" ή "βιώσιμα" - με πιο συγκεκριμένους όρους όπως "βιολογικά" ή "ανακυκλωμένα", οι οποίοι επιτρέπονται εάν τα προϊόντα πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια.
Οι εταιρείες συμφώνησαν επίσης ότι τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται για τη συμπερίληψη των προϊόντων στις περιβαλλοντικές συλλογές τους θα καθορίζονται με σαφήνεια και ότι οι ισχυρισμοί που προβάλλονται για περιβαλλοντικούς στόχους θα πρέπει να υποστηρίζονται από μια σαφή και επαληθεύσιμη στρατηγική.
Πηγή: esgtoday
Κάθε μία από αυτές τις εταιρείες δεσμεύτηκε για μια σειρά δράσεων, μεταξύ των οποίων η διασφάλιση ότι όλοι οι "πράσινοι" ισχυρισμοί θα είναι ακριβείς.