Οι κολοσσοί του retail, H&M Group, IKEA, Kingfisher και Walmart ανακοίνωσαν την έναρξη της εκστρατείας Race to Zero Breakthroughs: Retail Campaign. Είναι μία νέα πρωτοβουλία που στοχεύει στην προώθηση δράσεων για το κλίμα στη βιομηχανία λιανικής και ενθαρρύνει άλλες αλυσίδες λιανικής να δεσμευτούν για μείωση του άνθρακα, με την επίτευξη του net zero.
Το Race to Zero ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2020 υπό την εποπτεία της United Nations Framework Convention για την Κλιματική Αλλαγή (UNFCCC), μια παγκόσμια εκστρατεία που σχεδιάστηκε για να συγκεντρώσει την υποστήριξη από επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές και επενδυτές που έχουν δεσμευτεί να επιτύχουν καθαρές εκπομπές άνθρακα έως το 2050 το αργότερο, και για να δοθεί ώθηση γύρω από τη μετάβαση σε μια οικονομία χωρίς άνθρακα πριν από την επικείμενη Σύνοδο Κορυφής του ΟΗΕ για το κλίμα, COP26.
Οι επιχειρήσεις λιανικής που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία δεσμεύονται να θέσουν στόχους και να εργαστούν πάνω σε αυτούς προκειμένου να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στο μισό έως το 2030 και να επιτύχουν καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050 το αργότερο.
Η νέα εκστρατεία ξεκινά σε συνεργασία με την COP26 High-Level Climate Action Champion και υποστηρίζεται από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Επιχειρήσεων για την Αειφόρο Ανάπτυξη (WBCSD).
Walmart, H&M, IKEA και Kingfisher λανσάρουν μία νέα πρωτοβουλία που στοχεύει στην προώθηση δράσεων για το κλίμα στη βιομηχανία λιανικής.