Λιανεμπόριο

Η ALTEX Α.Ε. δημοσιεύει την πρώτη της Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης

Η ALTEX A.E., ένας από τους διακεκριμένους ευρωπαϊκούς Ομίλους στον κλάδο της λιανικής μόδας, ο οποίος στην Ελλάδα, διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του το δημοφιλές fashion brand Funky Buddha, δημοσιεύει τον πρώτο της Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης, Κοινωνικής Υπευθυνότητας και Εταιρικής Διακυβέρνησης για το έτος 2023.

Lidl Ελλάς: Νέο κατάστημα στο Μαρούσι με επένδυση ύψους 13,7 εκατομμυρίων ευρώ

Η εταιρεία εγκαινίασε το 232ο κατάστημά της στη Λεωφόρο Αμαρουσίου-Χαλανδρίου 69, στο Μαρούσι, προσφέροντας μια σύγχρονη αγοραστική εμπειρία και έμφαση στη βιωσιμότητα.

.

Η Lidl Ελλάς επεκτείνει δυναμικά το δίκτυό της με το 232ο κατάστημα στη χώρα, στο Μαρούσι Αττικής, στη Λεωφόρος Αμαρουσίου-Χαλανδρίου 69. Η νέα επένδυση, ύψους 13,7 εκατομμυρίων ευρώ, επιβεβαιώνει τη στρατηγική της εταιρείας για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, άνεση στους πελάτες και προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης.

Η Coca-Cola και ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός ενώνουν τις δυνάμεις τους για την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων σε όλη την Ελλάδα

Κάθε γιορτινή στιγμή είναι μαγική, όταν τη μοιράζεσαι. Αυτά τα Χριστούγεννα, η Coca-Cola συνεχίζει με συνέπεια την αποστολή της να προσφέρει χαρά και έμπρακτη στήριξη σε όσους το έχουν ανάγκη, ενισχύοντας το ανθρωπιστικό έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Lidl Ελλάς: Στηρίζει τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Η Lidl Ελλάς, πιστή στη δέσμευσή της για έμπρακτη στήριξη της κοινωνίας, ανακοινώνει την έναρξη της χριστουγεννιάτικης δράσης της σε συνεργασία με τον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Υπό το μήνυμα «Τα πιο πολύτιμα δώρα δεν χωρούν σε κουτιά», η εταιρεία προσκαλεί τους καταναλωτές να συμβάλουν στο έργο του Οργανισμού, πραγματοποιώντας απλώς τις αγορές τους με τη χρήση της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus.

.

Dixan | Καθάρισε σε Βάθος - Καθάρισε στην Πηγή: 6 χρόνια δράσεων και 60 καθαρισμοί σε όλη την Ελλάδα

Για 6η συνεχόμενη χρονιά, η Henkel Consumer Brands και το Dixan «καθάρισαν σε βάθος» περιοχές σε όλη την Ελλάδα. Στο πλαίσιο του επιτυχημένου Περιβαλλοντικού Προγράμματος του Dixan, «Καθάρισε σε Βάθος - Καθάρισε στην Πηγή»του μακροβιότερου προγράμματος καθαρισμών στην Ελλάδα, ανέδειξαν για ακόμη μία φορά τη σημασία της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας και της κοινωνικής προσφοράς, προσκαλώντας μικρούς και μεγάλους εθελοντές να συμβάλουν σε έναν πλανήτη πιο καθαρό.

Ξεκινά το πρόγραμμα ενδυνάμωσης γυναικών επιχειρηματιών Female Founders Hub @ Hospitality

Ο οργανισμός WHEN | Equity · Empowerment · Change, σε συνεργασία με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ανακοινώνει την έναρξη του νέου προγράμματος Female Founders Hub @ Hospitality, μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενδυνάμωση, επιμόρφωση και δικτύωση γυναικών επιχειρηματιών στον δυναμικά εξελισσόμενο κλάδο HORECA (Ξενοδοχεία - Εστιατόρια - Υπηρεσίες Εστίασης).

.

Άνιση η πρόσβαση των καταναλωτών σε προϊόντα με οικολογικό σήμα στην Ευρώπη, σύμφωνα με έρευνα

Η αγορά προϊόντων με το Ευρωπαϊκό Οικολογικό Σήμα (EU Εcolabel) μπορεί να είναι μια έξυπνη και βιώσιμη επιλογή, όμως δεν έχουν όλοι οι ευρωπαίοι πολίτες την ίδια πρόσβαση σε αυτά τα προϊόντα, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα από την Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC) και το Ευρωπαϊκό Γραφείο Περιβάλλοντος (EEB).

ROL Softeners: Το Άρωμα της Ελλάδας, επιτέλους έχει θέση στο χάρτη!

Η Rolco, με ιστορία 70 ετών στην καινοτομία και την εξέλιξη προϊόντων φροντίδας για το σπίτι, παρουσιάζει τη νέα σειρά μαλακτικών ROL Softeners,  μια τολμηρή και συναισθηματική απάντηση σε ένα αρωματικό κενό που υπήρχε για χρόνια στην αγορά, την απουσία του αρώματος της Ελλάδας.

.

Έρευνα: Εύρεση προσωπικού και κλιματική αλλαγή προβληματίζουν στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας - Tι λένε για τα ESG

Τα αυξημένα κόστη, η εύρεση και διατήρηση του προσωπικού και η κλιματική αλλαγή αποτελούν τα βασικά προβλήματα στελεχών λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών), σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

.

Το νέο εργαλείο της ΕΚΠΟΙΖΩ για «πράσινες αγορές»

Ένα ερωτηματολόγιο που βοηθά τους καταναλωτές να καταλάβουν πόσο φιλικές προς το περιβάλλον είναι οι αγορές τους σε ρούχα και παπούτσια και να κάνουν πιο «πράσινες» επιλογές, θα βρουν οι ενδιαφερόμενοι στην ηλεκτρονική σελίδα της Ένωσης Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ).

.