Λιανεμπόριο

Ξεκινά το πρόγραμμα ενδυνάμωσης γυναικών επιχειρηματιών Female Founders Hub @ Hospitality

Ο οργανισμός WHEN | Equity · Empowerment · Change, σε συνεργασία με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ανακοινώνει την έναρξη του νέου προγράμματος Female Founders Hub @ Hospitality, μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενδυνάμωση, επιμόρφωση και δικτύωση γυναικών επιχειρηματιών στον δυναμικά εξελισσόμενο κλάδο HORECA (Ξενοδοχεία - Εστιατόρια - Υπηρεσίες Εστίασης).

.

Άνιση η πρόσβαση των καταναλωτών σε προϊόντα με οικολογικό σήμα στην Ευρώπη, σύμφωνα με έρευνα

Η αγορά προϊόντων με το Ευρωπαϊκό Οικολογικό Σήμα (EU Εcolabel) μπορεί να είναι μια έξυπνη και βιώσιμη επιλογή, όμως δεν έχουν όλοι οι ευρωπαίοι πολίτες την ίδια πρόσβαση σε αυτά τα προϊόντα, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα από την Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC) και το Ευρωπαϊκό Γραφείο Περιβάλλοντος (EEB).

ROL Softeners: Το Άρωμα της Ελλάδας, επιτέλους έχει θέση στο χάρτη!

Η Rolco, με ιστορία 70 ετών στην καινοτομία και την εξέλιξη προϊόντων φροντίδας για το σπίτι, παρουσιάζει τη νέα σειρά μαλακτικών ROL Softeners,  μια τολμηρή και συναισθηματική απάντηση σε ένα αρωματικό κενό που υπήρχε για χρόνια στην αγορά, την απουσία του αρώματος της Ελλάδας.

.

Έρευνα: Εύρεση προσωπικού και κλιματική αλλαγή προβληματίζουν στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας - Tι λένε για τα ESG

Τα αυξημένα κόστη, η εύρεση και διατήρηση του προσωπικού και η κλιματική αλλαγή αποτελούν τα βασικά προβλήματα στελεχών λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών), σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

.

Το νέο εργαλείο της ΕΚΠΟΙΖΩ για «πράσινες αγορές»

Ένα ερωτηματολόγιο που βοηθά τους καταναλωτές να καταλάβουν πόσο φιλικές προς το περιβάλλον είναι οι αγορές τους σε ρούχα και παπούτσια και να κάνουν πιο «πράσινες» επιλογές, θα βρουν οι ενδιαφερόμενοι στην ηλεκτρονική σελίδα της Ένωσης Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ).

.

Λαμπερά εγκαίνια για το δεύτερο φαρμακείο Pharmacy Nature στον Πειραιά

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του δεύτερου φαρμακείου της Ζωής Ρούσσου“Pharmacy Nature” στον Πειραιά, ακριβώς απέναντι από την στάση του μετρό «Δημοτικό Θέατρο», συγκεντρώνοντας πλήθος κόσμου, σημαντικές πολιτικές παρουσίες και αγαπημένους εκπροσώπους του χώρου της ομορφιάς και της ευεξίας.

Το Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον προσφέρει δεξιότητες και δικτύωση απαραίτητες για την επαγγελματική εξέλιξη της νέας γενιάς

Με στρατηγικό στόχο την ενδυνάμωση της νέας γενιάς και την ουσιαστική στήριξή της στην αναζήτηση εργασίας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον υλοποιεί νέο κύκλο διαδικτυακών εκπαιδεύσεων Youth Empowered σε συνεργασία με τη Socialinnov. Το πρόγραμμα, που υλοποιείται από το 2017, αποτελεί τη μεγαλύτερη δωρεάν πρωτοβουλία του ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας νέων 18-30 ετών.

.

ΙΕΛΚΑ: Ένας στους επτά πληρώνει παραπάνω για φιλικά προς το περιβάλλον τρόφιμα

Σημαντική θεωρούν 2 στους 3 Έλληνες καταναλωτές την προστασία του περιβάλλοντος, ωστόσο μόλις το 17% των καταναλωτών, είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για προϊόντα των οποίων η παραγωγή δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.

.

Η Lidl Ελλάς μειώνει από σήμερα τις τιμές σε πάνω από 60 προϊόντα έως -22% και τις κρατάει χαμηλές

  Σε νέες μόνιμες μειώσεις τιμών έως και -22% σε περισσότερα από 60 βασικά προϊόντα καθημερινής χρήσης προχωρά η Lidl Ελλάς από σήμερα, 19/05/2025, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι στηρίζει ουσιαστικά και στην πράξη τα ελληνικά νοικοκυριά.

.

Αυτή η νέα πρωτοβουλία έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά ενεργειών που εξελίσσονται διαρκώς, με στόχο την ανακούφιση του οικογενειακού προϋπολογισμού και την ενίσχυση της πρόσβασης σε ποιοτικά προϊόντα για όλους.