H&M

H&M: Στη δημοσιότητα η Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2023

Η ετήσια έκθεση και η έκθεση βιωσιμότητας της H&M Hennes & Mauritz για το οικονομικό έτος 2023 κυκλοφόρησε σήμερα και είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο του ομίλου hmgroup.com. Η έκθεση παρέχει την ετήσια επισκόπηση της προόδου του Ομίλου H&M προς τους ολοκληρωμένους οικονομικούς στόχους και τους στόχους βιωσιμότητας.

.

H&M, Uniqlo και Zara επενδύουν σε υπηρεσίες επιδιόρθωσης ρούχων

Αν το μαντάρισμα και το μπάλωμα θεωρούνται πολύ ξεπερασμένα πράγματα για τα ρούχα μας, φαίνεται πως τώρα και πρωτίστως λόγω κλιματικής κρίσης θα ξαναγίνουν… μόδα και ανάγκη. Οι μεγάλοι όμιλοι λιανικού εμπορίου και γρήγορης μόδας, που παράγουν δισεκατομμύρια ρούχα σε προσιτές τιμές, παρακινούν το καταναλωτικό κοινό να αγοράζει απειράριθμα ενδύματα και αξεσουάρ, που ελάχιστα χρησιμοποιεί και πολύ συχνά πετάει.

Μεγάλες εταιρείες μόδας επιταχύνουν τη μετάβαση σε ίνες φιλικές προς το περιβάλλον

Οι εταιρείες λιανικής πώλησης, συμπεριλαμβανομένων των H&M Kering  και Inditex  θα αγοράσουν πάνω από μισό εκατομμύριο τόνους εναλλακτικών ινών με χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για ρούχα και συσκευασίες, προκειμένου να συμβάλουν στη μείωση των παγκόσμιων εκπομπών, όπως δήλωσαν τη Δευτέρα. Η ανακοίνωση 33 εμπορικών σημάτων συμπίπτει με τις συνομιλίες για το κλίμα COP27 που διεξάγονται στην Αίγυπτο μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας και επιδιώκουν να εντείνουν τις φιλοδοξίες για τον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

H&M και Lululemon στηρίζουν το Fashion Climate Fund αξίας 250 εκατ. δολαρίων

Η Lululemon Athletica και ο όμιλος H&M  είναι μεταξύ των υποστηρικτών ενός ταμείου 250 εκατομμυρίων δολαρίων με στόχο την επιτάχυνση των προσπαθειών για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην αλυσίδα εφοδιασμού της βιομηχανίας μόδας, ανέφερε την Τετάρτη η μη κερδοσκοπική ομάδα Apparel Impact Institute.

.

Microsoft, η Unilever, H&M: Ζητούν από την Ε.Ε. να βάλει τέλος στο ρωσικό φυσικό αέριο

Tην επιτάχυνση της ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας και τη στροφή προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ζητούν πάνω από 100 εταιρείες, ανάμεσά τους και γίγαντες όπως η Microsoft, η Unilever, η H&M και πολλές άλλες.

.

Καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση προσπαθεί να βάλει τέλος στην εξάρτησή της από τα ευρωπαϊκά καύσιμα, οι CEOs ζητούν σε επιστολή τους προς την πρόεδρο της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, το μπλοκ να δείξει τόλμη και να προσπαθήσει ακόμα περισσότερο να γίνει κλιματικά ουδέτερο μέχρι το 2050.

H&M: Έρχονται τα «έξυπνα» ρούχα – Τι μπορούν να κάνουν

Τρόπους για να κάνει τα «έξυπνα» ρούχα της μόδας, ο επικεφαλής τεχνολογίας της σουηδικής αλυσίδας H&M, σε μια περίοδο που οι μεταποιητικές μονάδες στον χώρο της ένδυσης βρίσκονται αντιμέτωπες με τα προβλήματα στις αλυσίδες εφοδιασμού και την κλιματική αλλαγή. 

Εκστρατεία «Race to Zero» από κολοσσούς του retail

Οι κολοσσοί του retail, H&M Group, IKEA, Kingfisher και Walmart ανακοίνωσαν την έναρξη της εκστρατείας Race to Zero Breakthroughs: Retail Campaign. Είναι μία νέα πρωτοβουλία που στοχεύει στην προώθηση δράσεων για το κλίμα στη βιομηχανία λιανικής και ενθαρρύνει άλλες αλυσίδες λιανικής να δεσμευτούν για μείωση του άνθρακα, με την επίτευξη του net zero.