Είναι η νέα τάση η σύνδεση των αμοιβών όλων των εργαζομένων με τους στόχους ESG; Το παράδειγμα της Mastercard

Body

Η σύνδεση των στόχων ESG με τις αμοιβές των στελεχών φαίνεται να γίνεται τάση ιδιαίτερα στις μεγάλες πολυεθνικές.

Ήδη, η Apple και η McDonald's ανακοίνωσαν ότι οι μεταβλητές αμοιβές των στελεχών θα συνδέονται με μετρήσεις ESG. Η Mastercard ήταν από τις πρώτες εταιρείες που ανακοίνωσε πέρυσι ότι συνδέει τις μεταβλητές αμοιβές ανώτερων στελεχών με στόχους ESG, αλλά τώρα το πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα.

Το μοντέλο αμοιβών που υιοθέτησε από πέρυσι για τα στελέχη σε επίπεδο εκτελεστικού αντιπροέδρου και άνω, αφορά τον καθορισμό των μπόνους εν μέρει από τις επιδόσεις της εταιρείας σε τρεις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και εταιρικής διακυβέρνησης προτεραιότητες: ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα, οικονομική ένταξη και ισότητα αμοιβών μεταξύ των δύο φύλων.

Σύμφωνα με την εταιρεία τα στελέχη κατάφεραν να πετύχουν και να ξεπεράσουν τους στόχους και για αυτό φέτος αποφάσισαν να το επεκτείνουν και σε όλους τους εργαζόμενους. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mastercard, Michael Miebach, ανέφερε σχετικά: «Ο καθένας από εμάς έχει την ευθύνη να τηρεί τις δεσμεύσεις μας για την ESG. Γι' αυτό επεκτείνουμε αυτό το μοντέλο στην ετήσια εταιρική μας βαθμολογία και σε όλους τους εργαζόμενους παγκοσμίως, περνώντας την κοινή μας ευθύνη και πρόοδο στο επόμενο επίπεδο».

Τι σημαίνει αυτό στη πράξη; Η εταιρική βαθμολογία θα επιβραβεύει τους υπαλλήλους που υπερβαίνουν τα όρια για την επίτευξη ισχυρών αποτελεσμάτων για την εταιρεία. Από φέτος, η επίτευξη των στόχων τους για το ESG θα συνυπολογίζεται πλέον στον υπολογισμό των μπόνους για όλους τους υπαλλήλους.

Αυτό το νέο μοντέλο αναμένεται να ακολουθηθεί και από άλλες πολυεθνικές στο πλαίσιο της επίτευξης των στόχων ESG.

Οι τομείς προτεραιότητάς ESG παραμένουν οι ίδιοι, με μεγαλύτερη έμφαση στο περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των εκπομπών και της συνεργασίας με προμηθευτές που έχουν δεσμευτεί για την απαλλαγή από τον άνθρακα.

«Παρόλο που οι παγκόσμιες προσπάθειές μας είναι πολύ ευρύτερες και βαθύτερες, συνδέουμε την αποζημίωση με τις εκπομπές ρύπων, την οικονομική ένταξη και το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των φύλων, επειδή έχουμε σημαντικό αντίκτυπο σε αυτούς τους τομείς και επειδή ευθυγραμμίζονται στενά με το όραμά μας. Κάνοντας την προσωπική, οικονομική και περιβαλλοντική επιτυχία εφικτή για όλους - έτσι τροφοδοτούμε τις οικονομίες και ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους» αναφέρει ο CEO της Mastercard.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mastercard είναι μία εταιρεία, η οποία ακολουθεί και οδηγεί τις εξελίξεις όσον αφορά το κομμάτι του ESG. Έχει δεσμευτεί για μία σειρά από θέματα, όπως είναι το In Solidarity για τη μείωση του φυλετικού χάσματος, πλούτου και ευκαιριών και η συμμαχία Priceless Planet Coalition, η οποία στοχεύει στη φύτευση 100 εκατομμυρίων δέντρων μέχρι το 2025.

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Είναι η νέα τάση η σύνδεση των αμοιβών όλων των εργαζομένων με τους στόχους ESG; Το παράδειγμα της Mastercard
Επικεφαλίδα

Όλο και περισσότερες πολυεθνικές συνδέεουν τις μεταβλητές αμοιβές των ανώτερων στελεχών με μετρήσεις ESG, ωστόσο διαφαίνεται ότι η νέα τάση είναι η σύνδεση αυτή να επεκταθεί σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό.