Tην είσοδό της στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων σχεδιάζει να ξεκινήσει η Sony Group από την ερχόμενη άνοιξη, επιδιώκοντας να αξιοποιήσει τις δυνάμεις της σε τομείς όπως η ψυχαγωγία και οι αισθητήρες και να διαδραματίσει μεγαλύτερο ρόλο στην κινητικότητα της επόμενης γενιάς.
Η νέα εταιρεία που ίδρυσε ο ιαπωνικός κολοσσός, Sony Mobility, είναι αποτέλεσμα της βούλησής του να «διερευνήσει μια εμπορική κυκλοφορία» ηλεκτρικών οχημάτων, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Sony, Κενικίρο Γιοσίντα, σε συνέντευξη Τύπου, ενόψει της εμπορικής έκθεσης τεχνολογίας CES στις Ηνωμένες Πολιτείες.
«Με τις τεχνολογίες απεικόνισης και ανίχνευσης, cloud, 5G και ψυχαγωγίας, σε συνδυασμό με την κυριαρχία του περιεχομένου μας, πιστεύουμε ότι η Sony βρίσκεται σε καλή θέση ως μια δημιουργική εταιρεία ψυχαγωγίας για να επαναπροσδιορίσει την κινητικότητα», είπε ο Γιοσίντα.
Μεγάλο οπλοστάσιο στην εξελιγμένη τεχνολογία
Αν και η κάποτε κυρίαρχη θέση της στα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης έχει δεχθεί πλήγματα από άλλες ασιατικές ανταγωνίστριες εταιρείες όπως η νοτιοκορεατικά Samsung Electronics, η Sony εξακολουθεί να διαθέτει ένα οπλοστάσιο εξελιγμένης τεχνολογίας σε τομείς όπως οι αισθητήρες που είναι κρίσιμοι για την αυτόνομη οδήγηση.
Παραμένει επίσης μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ψυχαγωγίας στον κόσμο, με κορυφαία προϊόντα σε βιντεοπαιχνίδια και παραγωγή ταινιών. Από την άλλη τα συστήματα ήχου και ψυχαγωγίας αποτελούν ολοένα και περισσότερο επίκεντρο για τα οχήματα επόμενης γενιάς.
Οι μετοχές της Sony έκαναν άλμα 4,2% στο Τόκιο μετά την ανακοίνωση των σχεδίων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
O Γιοσίντα αποκάλυψε ένα πρωτότυπο όχημα SUV, το VISION-S 02, το οποίο χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα ηλεκτρικού οχήματος με το κουπέ VISION-S 01 που είχε ανακοινωθεί προηγουμένως και που ξεκίνησε δοκιμές σε δημόσιους δρόμους στην Ευρώπη από τον Δεκέμβριο του 2020