Υπάρχει αυξανόμενο ερευνητικό ενδιαφέρον για τον ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη βιομηχανία τροφίμων και οι δυνατότητές τους δεν έχουν ακόμη αξιοποιηθεί πλήρως.
.
Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Food Quality and Preference ανέλυσε δεδομένα από το Twitter, τώρα X, χρησιμοποιώντας σχετικές λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τα απόβλητα τροφίμων (FW), εντόπισε τα θέματα που συζητήθηκαν πιο συχνά και προσδιόρισε τα συναισθήματα που εμπλέκονται στα tweets.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα κύρια θέματα που συζητούνται σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο περιλαμβάνουν «Κομποστοποίηση και ανακύκλωση απορριμμάτων τροφίμων και κήπου», «Παγκόσμια σπατάλη και διαχείριση τροφίμων», «Μείωση της σπατάλης τροφίμων και εξοικονόμηση χρημάτων», «Διαχείριση πλαστικών και απορριμμάτων μιας χρήσης» και «Δημιουργικές χρήσεις των υπολειμμάτων στα γεύματα».
Ορισμένες από τις θεματικές κατηγορίες που συζητούνται συχνά είναι οι περιβαλλοντικές ανησυχίες των FW, η διαχείριση υπολειμμάτων και η διαχείριση των νοικοκυριών για τα απόβλητα τροφίμων.
Οι περισσότερες αναφορές στο Χ σχετίζονται με θετικά συναισθήματα, και έχουν να κάνουν με θέματα όπως συμβουλές και συστάσεις για τη μείωση των αποβλήτων τροφίμων. Τα αρνητικά συναισθήματα σχετίζονται με συζητήσεις γύρω από τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις των FW.
Ωστόσο η μελέτη διαπίστωσε ένα κενό στη γνώση και την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις πρακτικές ανακύκλωσης τροφίμων.
Ορισμένες από τις θεματικές κατηγορίες που συζητούνται συχνά είναι οι περιβαλλοντικές ανησυχίες των FW, η διαχείριση υπολειμμάτων και η διαχείριση των νοικοκυριών για τα απόβλητα τροφίμων.