Τρόφιμα

Nikolopoulou Foods: Μέγας χορηγός για την Ενδυνάμωση των Γυναικών στον Τομέα της Αγροδιατροφής

Ο ευρωπαϊκός οργανισμός EIT Food και ο οργανισμός AWomanCanBe.org, ανακοινώνουν τη νέα τους συνεργασία με την εταιρεία Nikolopoulou Foods για την υλοποίηση του προγράμματος “Empowering Women in Agrifood” (EWA) στην Ελλάδα. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην ενδυνάμωση των γυναικών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της αγροδιατροφής, προσφέροντάς τους τα απαραίτητα εργαλεία και υποστήριξη για να επιτύχουν.

.

Σε κίνδυνο το 1/3 της παγκόσμιας παραγωγής τροφίμων από την άνοδο της θερμοκρασίας

Καθώς οι θερμοκρασίες συνεχίζουν να αυξάνουν, το ένα τρίτο της παγκόσμιας παραγωγής τροφίμων θα μπορούσε να τεθεί σε κίνδυνο. Αυτό διαπιστώνει μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Nature Food».

.

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι περιοχές χαμηλού γεωγραφικού πλάτους αντιμετωπίζουν σημαντικά χειρότερες συνέπειες από ό,τι τα μεσαία ή υψηλά γεωγραφικά πλάτη.

Οι "Farmers of the Future" συναντήθηκαν σε εκδήλωση του οργανισμού "Νέα Γεωργία-Νέα Γενιά"

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης δικτύωσης του προγράμματος επιτάχυνσης «ΑγροΑνέλιξη - Farmers of the Future», που υλοποιείται από τον οργανισμό Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, συμμετείχαν στελέχη και επαγγελματίες του αγροδιατροφικού κλάδου, ωφελούμενοι του επιταχυντή καθώς και δημοσιογράφοι.

.

Τα αλιευτικά δίχτυα αποτελούν το 10% της θαλάσσιας ρύπανσης – Οι λύσεις του INTRICATE στο πρόβλημα

Η διαχείριση των αλιευτικών διχτυών και διχτυών ιχθυοκαλλιέργειας, έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο απ΄ότι φανταζόμαστε για το περιβάλλον. Το πλαστικό από το οποίο είναι φτιαγμένα έχει ιδιαιτέρως βραδεία αποσύνθεση, συμβάλλοντας κατά 10% στην συνολική ρύπανση των θαλασσών. Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, κάθε χρόνο χάνονται στις θάλασσες περίπου 640.000 τόνοι διχτυών και αλιευτικών εργαλείων, ενώ στην Ελλάδα, εκτιμάται ότι τουλάχιστον 500 τόνοι διχτυών απορρίπτονται ετησίως από την αλιεία και την ιχθυοκαλλιέργεια.

ΕΕ: 59 εκατ. τόνοι τα απόβλητα τροφίμων κάθε χρόνο – Δύο εκατ. τόνοι στην Ελλάδα

Στους πενήντα εννέα εκατομμύρια τόνους φτάνει η ετήσια παραγωγή αποβλήτων τροφίμων σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, τα απόβλητα τροφίμων σε όλο το μήκος της αλυσίδας αξίας τροφίμων, από την αγροτική παραγωγή μέχρι τα νοικοκυριά, ξεπερνάει τα δύο εκατομμύρια τόνους.

Περισσότερες από 130 οργανώσεις ζητούν σχέδιο δράσης για τα τρόφιμα φυτικής προέλευσης έως το 2026

Περισσότερες από 130 οργανώσεις που εκπροσωπούν αγρότες, καταναλωτές, υγεία, ευημερία των ζώων και περιβαλλοντικά συμφέροντα έγραψαν επιστολή προς τον Christophe Hansen, τον Ευρωπαίο Επίτροπο Γεωργίας και Τροφίμων. Στους υπογράφοντες περιλαμβάνονται οι Greenpeace, Compassion in World Farming, Rainforest Action Network, Caring Farmers, World Animal Protection και πολλοί άλλοι.

.

H Μινέρβα ενώνει τις δυνάμεις της με την ακαδημαϊκή κοινότητα για την στήριξη των αγροτών

- Η Μινέρβα, τιμώντας τα 120 χρόνια από την ίδρυσή της και επισφραγίζοντας τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα και τη στήριξη της ελληνικής γεωργίας, ανακοινώνει μια σημαντική συνεργασία με το Πολυτεχνείο Κρήτης και το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο. Αντικείμενο της συνεργασίας είναι η εκπόνηση μιας έρευνας με στόχο την παροχή εργαλείων στους αγρότες για να αντιμετωπίσουν τις νέες συνθήκες που δημιουργεί η κλιματική αλλαγή.

Οι καταναλωτές επιλέγουν πλέον με βάση την υγεία και όχι το κόστος

Μια νέα έκθεση αποκαλύπτει ότι τα εμπορικά σήματα και οι έμποροι λιανικής πώλησης δεν μπορούν πλέον να βασίζονται στην τιμή για να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές στη κατηγορία των κατεψυγμένων τροφίμων, καθώς η βιωσιμότητα, τα πρόσθετα και η υγεία παίζουν μεγαλύτερο ρόλο στην επιλογή των καταναλωτών από ποτέ άλλοτε.

.

Η ευκολία παρακινεί το ένα τρίτο των καταναλωτών (33%) να αγοράζουν κατεψυγμένα προϊόντα, ενώ η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής προσελκύει το ένα τέταρτο (25%). Αντίθετα, μόνο το 13% αναφέρει το κόστος ως λόγο για την επιλογή του.

Ν.Βαρελλά Ουζουνοπούλου (Μύλοι Θράκης): «Η επίδοσή μας στο ESG είναι σημαντική για την αξιολόγησή μας από πιστωτές, πελάτες και εργαζόμενους»

«Το καλό αλεύρι, κάνει τα καλά αρτοσκευάσματα» και οι Μύλοι Θράκης παρέχουν εδώ και παραπάνω από 100 χρόνια αλεύρι υψηλής ποιότητας, αναβαθμίζοντας την εμπειρία των πελατών τους και καταφέρνοντας να κατέχουν μια δυναμική θέση και στις ξένες αγορές. Η οικογενειακή επιχείρηση, κατάλαβε από νωρίς τη σημασία του ESG, κατανοώντας το θετικό αντίκτυπο που θα  είχε για την βιωσιμότητα και την διεύρυνσή της.

H Lidl Ελλάς προσφέρει 131.437€ στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Για 12η συνεχή χρονιά, η εταιρεία βρίσκεται δίπλα στα παιδιά και τις οικογένειες που το έχουν ανάγκη, προσφέροντας ελπίδα και ανακούφιση.

.