Τρόφιμα

Ιρλανδική γαλακτοβιομηχανία υποχρεώθηκε να αλλάξει την διαφήμισή της λόγω «Greenwashing»

Το Εθνικό Συμβούλιο Γαλακτοκομικών της Ιρλανδίας (NDC) κατηγορείται για δεύτερη φορά τον τελευταίο χρόνο, για παραπλανητική διαφήμιση «Greenwashing», επικυρωμένη από την Αρχή Προτύπων Διαφήμισης της Ιρλανδίας (ASAI).

.

Καταναλωτικοί σύλλογοι καλούν τις αρχές να σταματήσουν το “Greenwashing” των πλαστικών μπουκαλιών

Η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC), ένας σύνδεσμος 45 ευρωπαϊκές οργανώσεων καταναλωτών από 32 χώρες (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. και ΚΕ.Π.ΚΑ. από Ελλάδα) καλεί τις αρχές να πατάξουν το “πράσινο ξέπλυμα” (Greenwashing), καθώς φράσεις όπως “100% ανακυκλωμένο” ή “100% ανακυκλώσιμο” που αναγράφονται στις συσκευασίες πλαστικών μπουκαλιών απέχουν πολύ από την αλήθεια.

.

Η επίδραση της κλιματικής αλλαγής στις τιμές και ο ρόλος των Κεντρικών Τραπεζών

Μπορεί οι ειδικοί επιστήμονες να προειδοποιούν δεκαετίες τώρα για την κλιματική κρίση, αλλά ουδείς αντιλαμβανόταν στο μέγεθός του τους κινδύνους. Ούτε και τις συνέπειες, μέχρι πολύ πρόσφατα, όταν δηλαδή άρχισε ο κόσμος να βλέπει τη ραγδαία αύξηση των τιμών των τροφίμων να επηρεάζει την αγοραστική του δύναμη.

.

Ωμέγα ΑΒΕΕ: Λανσάρει νέες συσκευασίες με σύγχρονη εμφάνιση

Η Ωμέγα ΑΒΕΕ «αγκαλιάζει» τις σύγχρονες προκλήσεις και παρουσιάζει μια πλήρως ανανεωμένη και φρέσκια εικόνα μέσα από τις νέες συσκευασίες της που έχουν κερδίσει ήδη τις εντυπώσεις των καταναλωτών.

.

KYKNOS: Τα αποτελέσματα της 1ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης

Η KYKNOS με τα 109 χρόνια ιστορίας παρουσιάζει τα αποτελέσματα της 1ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης με την καταμέτρηση των δεδομένων και τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας σε κρίσιμους πυλώνες βιωσιμότητας, που περιλαμβάνουν την προστασία του περιβάλλοντος, τις βιώσιμες καλλιέργειες, τις αρχές διακυβέρνησης και τη φροντίδα των ανθρώπων.

.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στοχεύει σταθερά στο "ΜΗΔΕΝ" κι ακόμη πιο μακριά

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, πιστή στον εταιρικό Σκοπό της, να "Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο", δημοσιεύει τον ESG Απολογισμό για το 2023, ο οποίος περιλαμβάνει τη στρατηγική, το πλαίσιο δράσεων, τις πρωτοβουλίες και τους στόχους της εταιρείας, καθώς και την εξέλιξη του σχετικού πλάνου της. 

.

Είναι οι γυναίκες το μέλλον του κλάδου της οινοποιίας;

Τελείωσε το σχολείο με καλούς βαθμούς. Θα μπορούσε να σπουδάσει σε μία ανώτατη σχολή, αλλά προτίμησε να διεκδικήσει μία θέση μαθητείας σε ονοποιείο. Πριν αρχίσει τα μαθήματα, θα έκανε μία πρακτική άσκηση σε ξενοδοχειακή μονάδα, η οποία αναβλήθηκε λόγω πανδημίας. Σήμερα, η Χάνα Νουνκέσερ από το Ομπερούρσελ, έναν μικρό οικισμό στο κρατίδιο της Έσσης, κοντά στη Φρανκφούρτη, είναι σίγουρη ότι θέλει να ασχοληθεί με το κρασί. «Δεν είχα καμία σχέση με το αντικείμενο, ήξερα όμως ότι θα με ενδιέφερε και ήθελα να δοκιμάσω», λέει η ίδια στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (dpa).

.

Η κλιματική αλλαγή αλλάζει τον επιχειρηματικό «χάρτη» και στην εστίαση

Να ισορροπήσουν μεταξύ του «λόγω της ζέστης μου κόβεται η όρεξη» και του «πάμε για φαγητό κάπου που να έχει ήλιο», καλούνται οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της εστίασης, λόγω της κλιματικής αλλαγής.

.

Ευρωπαίοι σεφ προειδοποιούν για την κλιματική αλλαγή

Το έγγραφο IEEP καθιστά σαφές ότι οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και οι μη βιώσιμες γεωργικές πρακτικές μειώνουν ήδη την παραγωγή ελιών, πατάτας και σιταριού στην Ισπανία, την Ιταλία, την Πολωνία, τη Γαλλία και τη Γερμανία.

.

Η AB Βασιλόπουλος συμμετέχει στην πρωτοβουλία #SupportForWomen και στηρίζει τη δράση "Ανεξάρτητη Δυνατή Ελεύθερη"

Η ΑΒ Βασιλόπουλος συμμετέχει στην πρωτοβουλία #SupportForWomen της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) και στηρίζει έμπρακτα τη δράση "Ανεξάρτητη Δυνατή Ελεύθερη" για κακοποιημένες γυναίκες που έχουν ανάγκη επαγγελματικής αποκατάστασης.

.