Νέα παγκόσμια εκστρατεία ευαισθητοποίησης λάνσαρε ο κορυφαίος ηγέτης στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας EDP Renewables, με σκοπό την ενίσχυση της σπουδαιότητας μιας ευρύτερης συνεργασίας για την προστασία του πλανήτη και των πόρων του, που απειλούνται από τις σημαντικότερες προκλήσεις της εποχής μας, την κλιματική αλλαγή.
.
Μέσα από ένα αισιόδοξο μήνυμα, βασισμένο στη μεταμορφωτική εμπειρία που περιγράφουν οι αστροναύτες όταν παρατηρούν τον πλανήτη Γη στις αποστολές τους (“The Overview Effect”), έξι άνδρες και γυναίκες από διαφορετικές χώρες καλούνται από την EDP να παρατηρήσουν τον πλανήτη Γη από το διάστημα, υπενθυμίζοντάς μας την ομορφιά του και τη σημασία της παγκόσμιας συνεργασίας για τη διασφάλιση της βιωσιμότητάς του. Οι αστροναύτες βρίσκονται στο φεγγάρι και μαζί, κάνουν μια ωδή στον πλανήτη υπό τους ήχους του “What a Wonderful World” του Louis Armstrong.
Η EDP χρησιμοποιεί ως έμπνευση για την καμπάνια μια διάσημη και εντυπωσιακή φράση του βραβευμένου με Νόμπελ José Saramago: “Πρέπει να φύγεις από το νησί για να δεις το νησί”, υπενθυμίζοντας ότι συχνά θεωρούμε δεδομένη τη βιωσιμότητα του πλανήτη και ότι πρέπει να αποκτήσουμε νέες προοπτικές για να βρούμε συλλογικά λύσεις που να ανταποκρίνονται με σαφήνεια στην κλιματική έκτακτη ανάγκη. Το βασικό μήνυμα αυτής της εταιρικής εκστρατείας είναι “Ενωμένοι για έναν υπέροχο κόσμο”. Μπορείτε να δείτε την καμπάνια στο You Tube:
Η καμπάνια φέρει την υπογραφή της Havas και την παραγωγή της Krypton. Η επιλογή των διαφόρων εθνικοτήτων των αστροναυτών αντιπροσωπεύει επίσης την παγκόσμια διάσταση του αποτυπώματος της EDP. Η εταιρεία είναι παρούσα σήμερα με ανανεώσιμα έργα και περισσότερους από 13.000 εργαζόμενους στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Λατινική Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό (APAC).
Η EDP δημιούργησε πέντε πρόσθετα σποτ με εικόνες από έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας που έχουν εγκατασταθεί σε διάφορες βασικές αγορές όπου η εταιρεία είναι παρούσα. Όλα αυτά τα έργα αποδεικνύουν την τριετή δέσμευση της EDP στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη δέσμευσή της προς τον πλανήτη. Μια στρατηγική που ενισχύεται στο επιχειρηματικό σχέδιο που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο προβλέπει μια παγκόσμια επένδυση 25 δισεκατομμυρίων ευρώ στην ενεργειακή μετάβαση.
Δεσμευόμενη να είναι 100% πράσινη έως το 2030, η EDP προβλέπει σημαντικούς στόχους απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές και συμβάλλει στην επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης. Η εταιρεία στοχεύει να χρησιμοποιεί μόνο ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Εργάζεται για να φέρει όλο και περισσότερα ιδρύματα, πελάτες και συνεργάτες σε αυτή τη μετάβαση.