Οι εταιρείες Επιχειρηματικών Λύσεων και Τεχνολογίας βρίσκονται στην κορυφή της νέας κατάταξης της Kantar, Sustainability BrandZ Index, σύμφωνα με την οποία, η φήμη που σχετίζεται με τη βιωσιμότητα αντιπροσωπεύει περίπου το 5% του brand equity στην κατηγορία.
.
Αύξηση της αξίας τους
Όπως προκύπτει από την έκθεση της Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2022, συνολικά, η αξία των 20 κορυφαίων B2B tech brands ανήλθε σε πάνω από 2 τρισ. δολάρια το 2022, με τη Microsoft να παραμένει η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αξία στον κλάδο. Η αυξανόμενη ζήτηση για ψηφιακές υπηρεσίες, data, και λύσεις για εργασία από το σπίτι συνέτειναν στην ενίσχυση της αξίας του brand, σε ένα πεδίο που έχει καταγράψει έναν από τους ταχύτερους δείκτες ανάπτυξης μεταξύ του συνόλου των κατηγοριών τα τελευταία 3 χρόνια, ήτοι 113%. Στη λίστα με τα Top 100 Most Valuable Global brands η συγκεκριμένη αγορά αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα τέταρτο της λίστας (23%).
Έμφαση στη βιωσιμότητα
Η ανάπτυξη της Microsoft, κατά 49% ΥοΥ, οφείλεται εν μέρει στις επενδύσεις της στη βιωσιμότητα, μεταξύ των οποίων ο ορισμός ξεκάθαρων στόχων βιωσιμότητας με ορίζοντα το 2030 και το λανσάρισμα του Microsoft Cloud for sustainability, με στόχο να προσφέρει ολιστική και αυτοματοποιημένη διαχείριση ζητημάτων βιωσιμότητας στους πελάτες της. Συνολικά, 9 από τις 20 εταιρείες Επιχειρηματικών Λύσεων και Τεχνολογίας παγκοσμίως βελτίωσαν την εικόνα τους όσον αφορά την κοινωνική και περιβαλλοντική υπευθυνότητα: Adobe, AWS, AMD, Autodesk, Google Cloud, Infosys, Intel, Intuit και Qualcomm.
Η εντυπωσιακή «κούρσα» της Amazon Web Services
Για πρώτη χρονιά φέτος, η Amazon Web Services αξιολογήθηκε ξεχωριστά σε αυτήν την κατηγορία και συνεχίζει να αναπτύσσεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς.
Η αξία της υπολογίζεται στα 401,8 δισ. δολάρια, χάρη στο εύρος των υπηρεσιών και στη διαφάνεια της τιμολογιακής πολιτικής της.
Συμπεράσματα
Καθίσταται προφανές ότι η αγορά Β2Β λύσεων τεχνολογίας θέτει στο επίκεντρο πρακτικές βιωσιμότητας και υπευθυνότητας. Δεδομένου ότι οι εταιρείες από κάθε industry καλούνται να επικοινωνούν τις επιδόσεις τους σε επίπεδο περιβάλλοντος και κοινωνίας, η ικανότητα των παρόχων να ανταποκριθούν σε προκλήσεις όπως οι χαμηλές εκπομπές άνθρακα επηρεάζουν έντονα το εύρος του πελατολογίου τους.