Farfetch: 94% αύξηση σε αγορές eco-friendly προϊόντων

Body

Η Farfetch Limited, μια online αγορά ειδών πολυτελούς μόδας ανέφερε ότι αυξήθηκαν κατά 94% τα ανακυκλωμένα, ανακυκλωμένα και μεταχειρισμένα προϊόντα που πωλούνται στην αγορά Farfetch Marketplace.

.

Η Farfetch λειτουργεί ως μία μεσάζων, η οποία διαθέτει στις μικρές μπουτίκ μία ψηφιακή εμπορική επιφάνεια με μεγάλη κρίσιμη μάζα διεθνών χρηστών. Μάζα την οποία δε θα μπορούσαν ποτέ να δημιουργήσουν μόνοι τους. Εφόσον ένας πελάτης παραγγέλνει ένα προϊόν μέσω της παραπάνω πλατφόρμας, τότε η παραγγελία μεταβιβάζεται αυτόματα στην εν λόγω μπουτίκ. Αυτή μετέπειτα αποστέλλει το αγαθό στον πελάτη από την αποθήκη της μέσω ενός συμβεβλημένου ταχυμεταφορέα της Farfetch.

Σε πρόσφατη έκθεσή της, η εταιρεία υπογράμμισε τις προθέσεις της για το περιβάλλον, την κοινωνία και τη διακυβέρνηση (ESG) και την πρόοδο προς τους στόχους βιωσιμότητας για το 2030, καθώς και το γεγονός ότι το 14% του συνόλου των διαθέσιμων ειδών της χαρακτηρίστηκε ως Conscious.

Τα προϊόντα  περιέχουν τουλάχιστον 50% βιώσιμα υλικά, όπως βιολογικό βαμβάκι ή ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Η μοναδική εξαίρεση είναι το ανακυκλωμένο βαμβάκι, το οποίο πρέπει να έχει τουλάχιστον 20% ανακυκλωμένο περιεχόμενο. Η Farfetch ανακοίνωσε επίσης αύξηση κατά 84% του αριθμού των προϊόντων Conscious που είναι διαθέσιμα στον ιστότοπό της.

Επιπλέον, η εταιρεία συνεργάστηκε με τον όμιλο New Guards Group για τη δημιουργία του "There Was One", ενός Conscious, αποκλειστικά ψηφιακού brand. Η Farfetch ανέφερε επίσης αύξηση 92% σε ετήσια βάση (YoY) στην Ακαθάριστη Αξία Εμπορευμάτων (GMV) για τα προϊόντα Conscious, με το Conscious να αντιπροσωπεύει το 7,4% της GMV.

Η Farfetch ανακοίνωσε ότι η εξαγορά της Luxclusif τον Δεκέμβριο του 2021 επέκτεινε σημαντικά τις δυνατότητες της πλατφόρμας της, ώστε να διασφαλίσει υπηρεσίες μεταχειρισμένων ειδών για τους καταναλωτές, τις μάρκες και τους λιανοπωλητές της.

Σύμφωνα με την έκθεση 2021 της Farfetch για το περιβάλλον, την κοινωνία και τη διακυβέρνηση (ESG), υπήρξε επίσης μείωση κατά 7,9% σε ετήσια βάση των εκπομπών CO2-eq logistics ανά πωληθείσα μονάδα στις 31 Δεκεμβρίου 2021, η οποία μεταφράζεται σε μείωση κατά 21,6% των εκπομπών logistics ανά πωληθείσα μονάδα από το 2019". Τον Ιανουάριο του 2022, η πρωτοβουλία Science Based Targets (SBTi) επιβεβαίωσε τις κλιματικές φιλοδοξίες της εταιρείας, επιβεβαιώνοντας ότι οι στόχοι μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα για το 2030 συνάδουν με την πορεία προς τον 1,5 °C.

Επιπλέον, σύμφωνα με τη στρατηγική της για την ενσωμάτωση και την ευημερία, η εταιρεία ανέφερε αύξηση 32% YoY στον αριθμό των ετικετών μαύρων σχεδιαστών που διατίθενται στο Farfetch Marketplace. Η Farfetch έχει επίσης αναπτύξει μια συμβουλευτική υπηρεσία για το προσωπικό της Plumm Wellness για να βοηθήσει την ψυχική τους υγεία.

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Η πλατφόρμα είναι μια από τις μεγαλύτερες σε όγκο συναλλαγών στον πλανήτη.