Η Henkel παρουσίασε ισχυρή κερδοφορία το πρώτο τρίμηνο του 2025

Body

Η Henkel κατέγραψε σταθερές πωλήσεις περίπου 5,2 δισ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους με περίπου 5,3 δισ. ευρώ. 

.

Οι οργανικές πωλήσεις σημείωσαν μείωση -1,0% σε σύγκριση με το περσινό τρίμηνο. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται κυρίως στο απαιτητικό γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον, το οποίο έχει επιδεινωθεί σημαντικά από την αρχή του έτους. Το περιβάλλον αυτό επηρέασε τόσο τη βιομηχανική ζήτηση όσο και το καταναλωτικό κλίμα – ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική.  Οι πωλήσεις του τομέα Adhesive Technologies παρουσίασαν οργανική αύξηση χάρη στην ισορροπία μεταξύ τιμής και όγκου. Οι πωλήσεις στον τομέα Consumer Brands ήταν χαμηλότερες σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, γεγονός που οφείλεται στα ισχυρά συγκριτικά μεγέθη και τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.

«Όπως είχαμε αναφέρει τον Μάρτιο με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2024, οι πωλήσεις στο νέο οικονομικό έτος ξεκίνησαν με σχετικά σταθερό ρυθμό. Συνεχίσαμε να καταγράφουμε υψηλά περιθώρια μικτού κέρδους και EBIT, ενώ προχωρήσαμε με συνέπεια και επιτυχία στην υλοποίηση της Ατζέντας για στρατηγική ανάπτυξη.  Παράλληλα, ολοκληρώσαμε νωρίτερα από το αναμενόμενο την αποεπένδυση του τομέα Retailer Brands στη Βόρεια Αμερική, ολοκληρώνοντας με επιτυχία το πρόγραμμα βελτιστοποίησης χαρτοφυλακίου στον επιχειρησιακό τομέα Consumer Brands, το οποίο είχαμε ανακοινώσει στις αρχές του 2022.  Αυτό σημαίνει ότι πλέον μπορούμε να επικεντρωθούμε πλήρως στην ανάπτυξη των καταναλωτικών προϊόντων μας, αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες και προσφέροντας ουσιαστική προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές», δήλωσε ο CEO της Henkel, Carsten Knobel. «Η μεταβλητότητα και η αβεβαιότητα στις παγκόσμιες αγορές έχουν αυξηθεί σημαντικά από την αρχή του έτους. Ωστόσο, οι στόχοι που έχουμε θέσει για το τρέχον οικονομικό έτος παραμένουν αμετάβλητοι, ενώ αναμένουμε περαιτέρω οργανική ανάπτυξη πωλήσεων και προοδευτική βελτίωση της κερδοφορίας μέσα στο 2025.  Αναμένουμε ένα ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο χάρη στις καινοτομίες μας, που θα παρουσιάσουμε στην αγορά μέσα από συνεχείς επενδύσεις στις μάρκες μας. Παράλληλα, προσδοκούμε υψηλά περιθώρια μικτού και λειτουργικού κέρδους (EBIT).  Η πορεία που παρατηρήσαμε στους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος οικονομικού έτους δείχνει ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό αποδεικνύει ότι διαθέτουμε μια σαφή στρατηγική, την οποία υλοποιούμε με συνέπεια, και τηρούμε τις δεσμεύσεις μας».

Η θετική οργανική απόδοση πωλήσεων του επιχειρηματικού τομέα Adhesive Technologies κατά το πρώτο τρίμηνο οφείλεται κυρίως στη δυναμική ανάπτυξη του κλάδου «Mobility & Electronics»

Αντίθετα, η μείωση των οργανικών πωλήσεων στον επιχειρηματικό τομέα Consumer Brands οφείλεται κυρίως στη χαμηλή καταναλωτική ζήτηση, στη μείωση αποθεμάτων από την πλευρά των πελατών και στις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Οι πωλήσεις του Ομίλου το πρώτο τρίμηνο του 2025 ανήλθαν σε 5.242 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας μια ονομαστική μείωση -1,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (5.317 εκατομμύρια ευρώ). 

Οργανικά (δηλαδή προσαρμοσμένα για συναλλαγματικές ισοτιμίες και εξαγορές/πώληση επιχειρηματικών μονάδων), οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά -1,0%. 

Αυτή η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη και αντανακλά το τρέχον απαιτητικό γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον, το οποίο επηρεάζει τόσο τη βιομηχανική ζήτηση όσο και το καταναλωτικό κλίμα – ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική.

Ενώ η οργανική απόδοση πωλήσεων σε επίπεδο Ομίλου υποστηρίχθηκε από μια θετική συνιστώσα τιμών, οι όγκοι ήταν κάτω από το επίπεδο του προηγούμενου έτους. 

Οι εξαγορές/πωλήσεις επιχειρηματικών μονάδων συνέβαλαν σε αύξηση των πωλήσεων κατά 1,1%. Αντίθετα, οι επιδράσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών είχαν αρνητική επίπτωση στην απόδοση πωλήσεων, η οποία ανήλθε σε -1,4%.

Η οργανική ανάπτυξη πωλήσεων στην Ευρώπη ήταν -2,0% το πρώτο τρίμηνο. Στην περιοχή  των IMEA, οι πωλήσεις αυξήθηκαν οργανικά κατά 4,6%. 

Η οργανική απόδοση πωλήσεων ήταν αρνητική στη Βόρεια Αμερική, με -5,6%, ενώ στη Λατινική Αμερική, η οργανική ανάπτυξη πωλήσεων ήταν 1,5% υψηλότερη από το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. 

Στην Ασία-Ειρηνικό, η Henkel πέτυχε οργανική ανάπτυξη πωλήσεων 3,6%.

Πωλήσεις Ομίλου: περίπου 5,2 δισ. ευρώ · οργανική μεταβολή -1,0%

  • Adhesive Technologies: θετική οργανική ανάπτυξη πωλήσεων 1,1%, με θετική εξέλιξη όγκου παρά το απαιτητικό περιβάλλον
  • Consumer Brands: οργανική μεταβολή πωλήσεων -3,5% · Επιρροή από χαμηλή καταναλωτική ζήτηση και προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα
  • Ολοκλήρωση πώλησης του κλάδου Retailer Brands στη Βόρεια Αμερική – ολοκλήρωση του προγράμματος στρατηγικής βελτιστοποίησης χαρτοφυλακίου στον τομέα Consumer Brands
  • Οι προβλέψεις για το οικονομικό έτος 2025 παραμένουν σταθερές, παρά την αυξημένη μεταβλητότητα στο περιβάλλον της αγοράς:
  • Οργανική ανάπτυξη πωλήσεων: 1,5% έως 3,5%
  • Προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους επί των πωλήσεων: 14,0% έως 15,5%
  • Προσαρμοσμένα κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS): αύξηση από χαμηλό έως υψηλό μονοψήφιο ποσοστό (σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες)
Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Η θετική οργανική απόδοση πωλήσεων του επιχειρηματικού τομέα Adhesive Technologies κατά το πρώτο τρίμηνο οφείλεται κυρίως στη δυναμική ανάπτυξη του κλάδου «Mobility & Electronics»

Tags