Η Henkel παρουσίασε ισχυρή κερδοφορία το πρώτο τρίμηνο του 2025
Η Henkel κατέγραψε σταθερές πωλήσεις περίπου 5,2 δισ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους με περίπου 5,3 δισ. ευρώ.
.
Η Henkel κατέγραψε σταθερές πωλήσεις περίπου 5,2 δισ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους με περίπου 5,3 δισ. ευρώ.
.
Καθήκοντα προέδρου της Henkel για την Ελλάδα και την Κύπρο αναλαμβάνει ο Βασίλης Αναστασόπουλος, επιπλέον των υφιστάμενων αρμοδιοτήτων του, ως Head of Sales HCB (Henkel Consumer Brands) Cluster WE South για την Ελλάδα και την Κύπρο, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.
.
Η Henkel ανακοινώνει ότι από την 1η Απριλίου 2025 η Mara Panajia ανέλαβε Γενική Διευθύντρια του νέου Henkel Consumer Brands Cluster WE South. Η κ. Panajia, 54 ετών, διαθέτει περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στο marketing, trade marketing και τις πωλήσεις σε εταιρείες καταναλωτικών αγαθών.
.
Η Henkel και το Dixan συνεχίζουν να επενδύουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και στην κοινωνική προσφορά, παραμένοντας αφοσιωμένοι στη δημιουργία «ενός κόσμου πιο καθαρού», ενός πλανήτη βιώσιμου για όλους. Με επίκεντρο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και τη στήριξη της κοινωνίας, το Dixan εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με δράσεις εθελοντισμού που εμπνέουν και κινητοποιούν.
.
Η Henkel, πρωτοπόρος στην καρδιά για το καλό των επόμενων γενεών, εντείνει τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα και σε συνέχεια της ατζέντας της για στρατηγική ανάπτυξη, αναπτύσσει έναν χάρτη net-zero, επεκτείνοντας σημαντικά τους στόχους της για τη μείωση των εκπομπών της σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας.
.
Tους στόχους της για τη μείωση των εκπομπών της σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας επεκτείνει σημαντικά η Henkel, αναπτύσσοντας έναν χάρτη net-zero.
.
Ήδη, όσον αφορά τους κλιματικούς μας στόχους, έχει:
HHenkel Consumer Brands ενώνει τις δυνάμεις της με τα Hondos Center για καλό σκοπό, στηρίζοντας τη Μονάδα Φροντίδας για την Ασφάλεια των Παιδιών του Σωματείου ΕΛΙΖΑ, στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο ΑΤΤΙΚΟΝ. Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, η Henkel συμβάλλει στην παρουσία και υποστήριξη εκπαιδευμένου ιατρικού προσωπικού, με στόχο την έγκαιρη διάγνωση, ολοκληρωμένη αξιολόγηση και ιατρική φροντίδα των παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη.
.
Ο Όμιλος εντοπίζει την ανάγκη καθιέρωσης ενός καθολικού κανονισμού που θα ισχύει για όλους τους γονείς και κηδεμόνες, προωθώντας την ίση γονική μέριμνα και φροντίδα των παιδιών ανεξάρτητα από το φύλο ή τον τύπο της οικογένειας. Η Henkel Hellas υιοθετεί την παγκόσμια πρωτοβουλία ενισχύοντας τη δέσμευση της εταιρείας για ισότητα και συμπερίληψη μεταξύ όλων των εργαζομένων της, και αναγνωρίζοντας τη σημασία της παρουσίας κάθε γονέα στην ανατροφή των νέων μελών της οικογένειας.
.
H Henkel Consumer Brands και το Dixan επιστρέφουν και φέτος στην παραλία Αγίου Νικολάου της Αναβύσσου, στα πλαίσια του επιτυχημένου προγράμματος τους «Καθάρισε σε Βάθος - Καθάρισε στην Πηγή». Ένα χρόνο μετά από τον πρώτο καθαρισμό στο ίδιο σημείο, η ομάδα εθελοντών της Henkel Consumer Brands μαζί με τον ηθοποιό Νίκο Κουρή, ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδωσαν ένα ηχηρό μήνυμα αποδεικνύοντας ότι δεν αρκούν μεμονωμένες προσπάθειες για να διατηρηθεί ένα μέρος καθαρό.
.
Η Henkel ανακοινώνει ότι η κα Karolina Markiewicz-Kuskowska αναλαμβάνει καθήκοντα Προέδρου της Henkel για την Ελλάδα και την Κύπρο από την 1η Ιουνίου 2024, συπληρωματικά στον ρόλο της, ως Γενική Διευθύντρια για την HCB (Henkel Consumer Brands).
.
Η κα Markiewicz-Kuskowska διαδέχεται τον κ. Γιώργο Τσουνάκη, ο οποίος αποχωρεί στις 30 Ιουνίου 2024, στο πλαίσιο της συνταξιοδότησής του, μετά από 27 χρόνια επιτυχημένης θητείας και εξαιρετικής προσφοράς από διάφορες θέσεις ευθύνης στη Henkel Hellas.