Η Fairly Made Startup για τη βιώσιμη μόδα συγκεντρώνει 16 εκατομμύρια δολάρια για τον αντίκτυπο της αλυσίδας εφοδιασμού

Body

Η νεοσύστατη εταιρεία βιώσιμης μόδας Fairly Made ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε 15 εκατομμύρια ευρώ (16,4 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) σε έναν γύρο χρηματοδότησης με τα έσοδα από τη χρηματοδότηση να στοχεύουν στην προώθηση των λύσεων εντοπισμού της αλυσίδας εφοδιασμού της, ώστε οι μάρκες να μπορούν να μετρήσουν με ακρίβεια τον περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο των προϊόντων τους.

.

Η Fairly Made, που ιδρύθηκε το 2018 από τις Laure Betsch και Camille Le Gal, με έδρα το Παρίσι, έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα SaaS που επιτρέπει στις μάρκες να εντοπίζουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους, συμπεριλαμβανομένης της προέλευσης των πρώτων υλών και των διαδικασιών παραγωγής, προκειμένου να αξιολογούν τον αντίκτυπο των προϊόντων τους. Η πλατφόρμα τους επιτρέπει επίσης να παρέχουν στους καταναλωτές ψηφιακά διαβατήρια για πλήρη διαφάνεια των προϊόντων. Η Fairly Made έχει συνεργαστεί με εμπορικά σήματα όπως Versace, LVMH, Paul Smith, SMCP, ba&sh, Another Tomorrow, A.P.C και Courrèges και έχει ήδη δημιουργήσει πάνω από 100 εκατομμύρια ψηφιακά διαβατήρια.

Η Fairly Made δήλωσε ότι το νέο κεφάλαιο θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της πλατφόρμας της, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης και της τελειοποίησης της τεχνολογίας SaaS, της προσθήκης προηγμένων χαρακτηριστικών για την ιχνηλασιμότητα της αλυσίδας εφοδιασμού, τη μέτρηση των επιπτώσεων και τον οικολογικό σχεδιασμό, καθώς και για τη διεθνή ανάπτυξη και την είσοδο σε νέες αγορές.

Η Laure Betsch, συνιδρύτρια της Fairly Made, δήλωσε: «Η εταιρεία Fairly Made είναι μια εταιρεία που θα αναπτύσσει και θα λειτουργεί με τη βοήθεια της εταιρείας: «Η ανάπτυξη μιας ισχυρής πλατφόρμας SaaS μας επιτρέπει να υποστηρίξουμε τις μάρκες στην αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών προκλήσεων του αύριο. Συνδυάζοντας την ιχνηλασιμότητα, τον οικολογικό σχεδιασμό και τη διαφάνεια για τους καταναλωτές, εξοπλίζουμε τη βιομηχανία της μόδας με τα εργαλεία που απαιτούνται για την προώθηση ουσιαστικών αλλαγών».

Η Laura Wirsztel, εταίρος στο BNP Paribas Solar Impulse Venture Fund, δήλωσε: «Η επένδυση της ΓΕΤ, η οποία είναι μια από τις μεγαλύτερες και πιο σημαντικές επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του προγράμματος Solar Impulse Venture Fund: «Η ορατότητα της αλυσίδας εφοδιασμού, που κάποτε ήταν κάτι το ωραίο, έχει γίνει πλέον ένα κρίσιμο πρώτο βήμα για την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών. Η Fairly Made, που είναι ήδη βασικός παίκτης στον κλάδο, αξιοποιεί την πρωτοποριακή της πλατφόρμα SaaS για να παρέχει διαφάνεια και ιχνηλασιμότητα σε κλίμακα, ενώ η νεοεισαχθείσα ενότητα Ecodesign ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για εφαρμόσιμες αλλαγές στον κλάδο. Με την υποστήριξη μιας οραματικής ομάδας, οι καινοτόμες λύσεις της εταιρείας έχουν ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη ενός εντυπωσιακού καταλόγου εμβληματικών πελατών».

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Η Fairly Made έχει συνεργαστεί με εμπορικά σήματα όπως Versace, LVMH, Paul Smith, SMCP, ba&sh, Another Tomorrow, A.P.C και Courrèges και έχει ήδη δημιουργήσει πάνω από 100 εκατομμύρια ψηφιακά διαβατήρια.