Η Unilever συγχωνεύει το ρόλο της βιωσιμότητας μετά την αναθεώρηση των περιβαλλοντικών στόχων της

Body

Η Unilever συνενώνει τα τμήματα βιωσιμότητας και εξωτερικής επικοινωνίας, λίγους μήνες μετά τη μείωση των περιβαλλοντικών της στόχων, καθώς η εταιρεία αλλάζει τη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

.

Η κατασκευάστρια εταιρεία του σαπουνιού Dove και των παγωτών Cornetto, η οποία βρίσκεται στη μέση μιας ευρείας αναδιάρθρωσης και ενός προγράμματος περικοπών κόστους, θα συνδυάσει τους δύο προηγουμένως ξεχωριστούς ρόλους του επικεφαλής της βιωσιμότητας και του παγκόσμιου επικεφαλής της επικοινωνίας και των εταιρικών υποθέσεων σε έναν ρόλο, σύμφωνα με ένα εσωτερικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς όλο το προσωπικό που είδαν οι Financial Times. 

Από τότε που ο διευθύνων σύμβουλος Χάιν Σουμάχερ ξεκίνησε να ανατρέψει τις επιδόσεις της Unilever πέρυσι, η εταιρεία που κάποτε θεωρούνταν ως παράδειγμα για ηθικά και περιβαλλοντικά ζητήματα έχει υιοθετήσει μια πιο «ρεαλιστική» προσέγγιση για τη βιωσιμότητα, με λιγότερους στόχους.

«Δεδομένου του αυξανόμενου βαθμού στον οποίο το εξωτερικό πολιτικό περιβάλλον επηρεάζει τις εμπορικές μας φιλοδοξίες και τις φιλοδοξίες μας για τη βιωσιμότητα, αποφάσισα να συγκεντρώσω τις εταιρικές υποθέσεις, την εξωτερική επικοινωνία και τη βιωσιμότητα κάτω από έναν ηγετικό ρόλο», έγραψε ο διευθύνων σύμβουλος Hein Schumacher στην ενημέρωση της περασμένης εβδομάδας.

Η επικεφαλής υπεύθυνη βιωσιμότητας Rebecca Marmot, η οποία έχει προϋπηρεσία στις εταιρικές υποθέσεις της Unilever, θα αναλάβει την ευθύνη των εξωτερικών υποθέσεων από τον Paul Matthews, παγκόσμιο επικεφαλής επικοινωνίας και εταιρικών υποθέσεων, ο οποίος αποχώρησε από την επιχείρηση. Τα τμήματα θα συγχωνευθούν επίσης.

«Οι εταιρικές υποθέσεις πρέπει να θέτουν πρώτα τα συμφέροντα της εταιρείας και, ως εκ τούτου, θα περιστρέφονται πάντα αναλόγως», δήλωσε ο Jonathon Porritt, ο οποίος συμβούλευε την Unilever σε θέματα βιωσιμότητας επί 28 χρόνια, μέχρι τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους.

«Η βιωσιμότητα, ως λειτουργία, θα πρέπει πάντα να έχει κατά νου τα συμφέροντα του κόσμου και των ανθρώπων του, όπως και της εταιρείας. Καμία εταιρεία που ασχολείται σοβαρά με τη βιωσιμότητα δεν πρέπει να επιδιώκει να φέρει αυτές τις δύο λειτουργίες μαζί», πρόσθεσε.

Μετά τη Συμφωνία του Παρισιού του 2015, δεκάδες εταιρείες έθεσαν φιλόδοξους κλιματικούς στόχους και η βιωσιμότητα απέκτησε μεγαλύτερη σημασία στην εταιρική επικοινωνία, με τους ομίλους να διορίζουν επικεφαλής υπεύθυνους βιωσιμότητας με υπόβαθρο στις εταιρικές υποθέσεις για να επιβλέπουν την ταχέως αναπτυσσόμενη λειτουργία.

Πολλοί όμιλοι καταναλωτικών αγαθών έχουν έναν ειδικό ρόλο CSO, συμπεριλαμβανομένων των Mars, PepsiCo και Procter & Gamble. Άλλοι συνδυάζουν το ρόλο με τις εταιρικές υποθέσεις, όπως η Reckitt και τώρα η Unilever, ή με τις αλυσίδες εφοδιασμού, όπως η Diageo.

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Η επικεφαλής υπεύθυνη βιωσιμότητας Rebecca Marmot, η οποία έχει προϋπηρεσία στις εταιρικές υποθέσεις της Unilever, θα αναλάβει την ευθύνη των εξωτερικών υποθέσεων από τον Paul Matthews, παγκόσμιο επικεφαλής επικοινωνίας και εταιρικών υποθέσεων, ο οποίος αποχώρησε από την επιχείρηση.

Tags