Attica Group: Ενίσχυση της οργανωτικής δομής με τη νέα Επιτελική Διεύθυνση Customer Value
Με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value ενισχύει την οργανωτική δομή του ο Όμιλος Attica. Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση αλληλεπίδρασης με τον Όμιλο και τα brands που εκπροσωπεί – Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways, Anek Lines.
.
Στη νέα Επιτελική Διεύθυνση Customer Value της Attica Group εντάσσονται η Διεύθυνση Customer Experience, το Τμήμα Loyalty, η Διεύθυνση Μάρκετινγκ και η Διεύθυνση Hotel Operations.