Unilever

Unilever: Ο Δημήτρης Μαγγιώρος αναλαμβάνει Head of South East Europe

Η Unilever ανακοινώνει ότι ο κος Δημήτρης Μαγγιώρος αναλαμβάνει το ρόλο του Head of South East Europe, διαδεχόμενος τον κο Andrew Kennedy. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, στο νέο του ρόλο, ο κος Μαγγιώρος θα είναι υπεύθυνος για τις δραστηριότητες της εταιρίας σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία, Κόσοβο και Β. Μακεδονία, ενώ θα διατηρήσει τον υφιστάμενο ρόλο του Head of Customer Development για την Ελλάδα.

.

Nestlé και Unilever συνεργάζονται με το Wageningen για μείωση αποτυπώματος στα γαλακτοκομικά

 To Πανεπιστήμιο Wageningen εγκαινίασε τετραετή συνεργασία με την Unilever και τη Nestle για μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στη αλυσίδα εφοδιασμού γαλακτοκομικών προϊόντων. Στόχος του προγράμματος  «Low Carbon Dairy» είναι η μείωση του άνθρακα κατά 50% στο αποτύπωμα γάλακτος, έως το 2030.

.

Στο πρόγραμμα θα συμμετέχουν επίσης εταιρείες ζωοτροφών και ομάδες γαλακτοπαραγωγών.

Το έργο και οι συμμετέχοντες εταίροι του εστιάζουν στα ακόλουθα ερωτήματα:

Η Unilever ανακοινώνει επένδυση ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ σε νέο εργοστάσιο στην Ουκρανία

Η Unilever ανακοίνωσε σήμερα ότι θα επενδύσει 20εκ. ευρώ σε μια νέα μονάδα παραγωγής στην περιοχή του Κιέβου της Ουκρανίας, αποδεικνύοντας τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της εταιρείας στη χώρα. Η κατασκευή θα ξεκινήσει φέτος, με το εργοστάσιο να αναμένεται να ανοίξει το 2024.

.

Microsoft, η Unilever, H&M: Ζητούν από την Ε.Ε. να βάλει τέλος στο ρωσικό φυσικό αέριο

Tην επιτάχυνση της ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας και τη στροφή προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ζητούν πάνω από 100 εταιρείες, ανάμεσά τους και γίγαντες όπως η Microsoft, η Unilever, η H&M και πολλές άλλες.

.

Καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση προσπαθεί να βάλει τέλος στην εξάρτησή της από τα ευρωπαϊκά καύσιμα, οι CEOs ζητούν σε επιστολή τους προς την πρόεδρο της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, το μπλοκ να δείξει τόλμη και να προσπαθήσει ακόμα περισσότερο να γίνει κλιματικά ουδέτερο μέχρι το 2050.

Η Unilever ανεβάζει τον πήχη με νέες αρχές για την εμπορία τροφίμων σε παιδιά

Η εταιρεία θα σταματήσει την προώθηση και τη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θέτοντας τα πρότυπα για τον διαρκώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο.

.

Οι δεσμεύσεις της Unilever, με τις οποίες ηγείται της προσπάθειας για υπεύθυνο marketing, συνοψίζονται στα παρακάτω 

Unilever: Νέο entrepreneurial challenge για Startups και Scaleups με φόντο τα βιώσιμα προϊόντα ομορφιάς

Το συνεργατικό δίκτυο καινοτομίας της Unilever, The Unilever Foundry, ξεκίνησε ένα νέο entrepreneurial challenge με επίκεντρο τις βιώσιμες λύσεις ομορφιάς. Μέσω της πλατφόρμας Positive Beauty Growth Platform, η οποία δημιουργήθηκε πέρυσι για να υποστηρίξει το όραμα Positive Beauty της Unilever, η πρωτοβουλία καλεί τις νεοφυείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο social commerce να συμμετάσχουν σε μια σειρά από διαγωνισμούς και challenges.

.

Unilever: Μηδενικές εκπομπές από όλα τους τα προϊόντα έως το 2039- Η νέα «πράσινη» πρωτοβουλία

Η Unilever επενδύει στην προστασία του περιβάλλοντος και προχωρά σε δράσεις προκειμένου να πετύχει τον στόχο που έχει θέσει για μηδενικές εκπομπές από όλα τα προϊόντα τους έως το 2039.