Οι επιθέσεις των Χούθι και οι παράπλευρες συνέπειες για το περιβάλλον

Body

Καθώς οι επιθέσεις των, προσκείμενων στο Ιράν, Χούθι συνεχίζονται, η ναυσιπλοΐα στην Ερυθρά Θάλασσα έχει καταστεί επικίνδυνη, με αποτέλεσμα τα περισσότερα πλοία να επιλέγουν τη διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας στην Αφρική.

.

Ωστόσο, η επιλογή αυτή από τις ναυτιλιακές εταιρείες, προκειμένου να προστατεύσουν τα πλοία και τα πληρώματά τους, επιφέρει σημαντικές συνέπειες για το περιβάλλον, καθώς ο περίπλους της Αφρικής σημαίνει αύξηση της απόστασης, άρα και αύξηση των μιλίων που διανύουν τα πλοία.

Κατά συνέπεια, σύμφωνα με στοιχεία του Marine Benchmark, οι εκπομπές άνθρακα από τα πλοία αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση το α΄ εξάμηνο του έτους. Η εν λόγω αύξηση αφορά 23 εκατ. τόνους εκπομπών άνθρακα, οι οποίοι θα ωθήσουν τις εκπομπές του κλάδου πάνω από τους 450 εκατ. τόνους. Τη μεγαλύτερη άνοδο εκπομπών άνθρακα κατέγραψαν τα containerships, τα οποία είδαν τις εκπομπές τους να αυξάνονται κατά 15% σε ετήσια βάση.Ο IMO, βλέποντας την παραπάνω εξέλιξη, σημείωσε ότι η επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων για τη ναυτιλία καθίσταται ακόμα δυσκολότερη και, κατά συνέπεια, απαιτούνται σημαντικές αλλαγές.

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Σύμφωνα με στοιχεία του Marine Benchmark, οι εκπομπές άνθρακα από τα πλοία αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση το α΄ εξάμηνο του έτους.