Το δεξαμενόπλοιο suezmax KRITI FUTURE, χωρητικότητας 156.000 τόνων (dwt), φέρει ελληνική σημαία.
Το 274 μέτρων πλοίο κατασκευάστηκε στις ιδιωτικές γιάρδες της New Times Shipbuilding και έχει πιστοποιηθεί από το American Bureau of Shipping (ABS) το οποίο έχει εγκρίνει μετά από αξιολόγηση και το συγκεκριμένο τύπου πλοίου (ammonia-ready).
Πρόκειται για ένα σημαντικό στοίχημα στο ποια θα είναι τα μελλοντικά καύσιμα της ποντοπόρου, σχολίαζαν στην αγορά για την παραγγελία ενός με option για την αγορά δυο ακόμα τέτοιων πλοίων από την Avin. Η αμμωνία, όταν παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έχει μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα καθιστώντας το πλοίο συμβατό με τις απαιτήσεις που θα ισχύσουν μεσοπρόθεσμα για τον παγκόσμιο στόλο και με στόχο την εξάλειψη των εκπομπών άνθρακα.
Το πλοίο καίει συμβατικά καύσιμα αλλά η μηχανή του μπορεί να μετατραπεί χωρίς ιδιαίτερα υψηλό κόστος ώστε να καίει αμμωνία (ή και LNG) ενώ έχει προβλεφτεί χώρος για τις ειδικές δεξαμενές που απαιτούνται.
Το πρώτο δεξαμενόπλοιο στον κόσμο που έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ως καύσιμο την αμμωνία παραδόθηκε στην Avin International, συμφερόντων του ομίλου Β. Βαρδινογιάννη.