Unilever: Μηδενικές εκπομπές από όλα τους τα προϊόντα έως το 2039- Η νέα «πράσινη» πρωτοβουλία

Body

Η Unilever επενδύει στην προστασία του περιβάλλοντος και προχωρά σε δράσεις προκειμένου να πετύχει τον στόχο που έχει θέσει για μηδενικές εκπομπές από όλα τα προϊόντα τους έως το 2039.

H Unilever είναι από τους πρωτοπόρους στην προσπάθεια για ένα βιώσιμο μέλλον από τα τέλη του περασμένου αιώνα. Είναι ένα συνεχές πρόγραμμα που περιλαμβάνει τον καθορισμό μέτρων και δεσμεύσεων σχεδιασμένων για τη βελτίωση της υγείας του πλανήτη, αναλαμβάνοντας δράση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και για την προστασία και την ανανέωση της φύσης ώστε να διατηρηθούν πόροι για τις επόμενες γενιές. Μεταξύ άλλων, έχουν δεσμευτεί σε μηδενικές εκπομπές από όλα τους τα προϊόντα έως το 2039 – από την προμήθεια των υλικών που χρησιμοποιούν ως τα σημεία πώλησης.  

Εκτός όμως από τις μηδενικές εκπομπές, ο όμιλος έχει δεσμευτεί από το 2019 ότι όλες οι πλαστικές συσκευασίες μας να είναι επαναχρησιμοποιήσιμες, ανακυκλώσιμες ή κομποστοποιήσιμες έως το 2025 και παρασκευασμένες από τουλάχιστον 25% ανακυκλωμένο πλαστικό. «Το πλαστικό είναι ένα πολύτιμο υλικό όταν χρησιμοποιείται υπεύθυνα και έχει τη θέση του, η οποία δεν είναι στους δρόμους, τα ποτάμια ή τις θάλασσές μας. Γι’ αυτό η προσέγγισή μας για το πλαστικό είναι εναρμονισμένη με τις αρχές της κυκλικής οικονομίας. Μειώνουμε την ποσότητα πλαστικού που χρησιμοποιούμε και στη συνέχεια, φροντίζουμε το πλαστικό που χρησιμοποιούμε να προέρχεται από ανακυκλωμένες πηγές, προσπαθώντας έτσι να κλείσουμε τον κύκλο του πλαστικού» ανέφερε σχετικά ο γενικός διευθυντής Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Andrew Kennedy, στη διαδικτυακή συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση μία νέας «πράσινης πρωτοβουλίας».

Στο πλαίσιο όλων των δεσμεύσεων τους για τον πλανήτη και την κοινωνία κινούνται και οι επενδύσεις της Unilever. Η έρευνα και η ανάπτυξη νέως συστατικών, νέων προϊόντων αλλά και νέων διαδικασιών βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής της εταιρείας. Εκεί ακριβώς ακουμμπάει και η νέα πρωτοβουλία για την αντικατάσταση του παλιού μπουκαλιού του υγρού απορρυπαντικού Skip από τη νέα συσκευασία που είναι ανακυκλωμένο πλαστικό και είναι 100% ανακυκλώσιμη.

Πιο συγκεκριμένα, το γνωστό υγρό απορρυπαντικό Skip στα λευκά μπουκάλια που παράγεται στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο του Ρέντη, κυκλοφορεί πλέον σε νέα συσκευασία που περιέχει ανακυκλωμένο πλαστικό και είναι 100% ανακυκλώσιμη. Επιπλέον, η σύνθεσή του υγρού απορρυπαντικού έχει νέα σύνθεση με 100% φυσικής προέλευσης ένζυμα, που καθαρίζουν τους λεκέδες αποτελεσματικά. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι με τη χρήση του  ανακυκλωμένου πλαστικού στη νέα συσκευασία Skip εξοικονομούνται 146 τόνοι πλαστικού ετησίως, ποσότητα που αντιστοιχεί σε 58 εκατομμύρια τουβλάκια παιδικών κατασκευών τα οποία αν τοποθετηθούν το ένα δίπλα στο άλλο, καλύπτουν την απόσταση Αθήνα-Βενετία, εμποδίζουμε 1250 εκατ. μπουκάλια να φτάσουν στις χωμματερές.

Αξίζει να σημειωθεί πως τo Skip, εκτός από τον πυλώνα «Περιβάλλον», δρα υπεύθυνα και έμπρακτα και στον τομέα «Κοινωνία» μέσα από το Κοινωνικό Πλυντήριο Skip, ένα πρόγραμμα δωρεάν πλύσεων για τους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν δυσκολίες ακόμη και στη βασική φροντίδα της υγιεινής και καθαριότητας.

Με το πρόγραμμα αυτό τοποθετούνται επαγγελματικά πλυντήρια και στεγνωτήρια σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, προσφέροντας σε οικογένειες με μειωμένους πόρους τη δυνατότητα να πλένουν και να στεγνώνουν τα ρούχα τους δωρεάν.
 

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Δευτερεύων χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
@shutterstock
Επικεφαλίδα

Οι όροι βιωσιμότητα και κυκλική οικονομία από την θεωρία στην παραγωγική διαδικασία.
 

Tags