Για να εκπληρώσει την ευθύνη του για το μέλλον, ο οίκος μόδας συνεχίζει να επιλέγει προσεκτικά τα υλικά που χρησιμοποιούνται και τις πηγές από τις οποίες τα προμηθεύεται. Ανέκαθεν προσπαθούσε να δημιουργήσει ρούχα που έχουν σχεδιαστεί για να χρησιμοποιούνται για μεγάλο χρονικό διάστημα και στη συνέχεια να ανακυκλώνονται.
.
Η Epson υποστηρίζει το όραμα του οίκου Yuima Nakazato και χρησιμοποίησε πρόσφατα την τεχνολογία ψηφιακής εκτύπωσης σε υφάσματα για να υποστηρίξει την αναπαραγωγή των λεπτών υφών και των χρωμάτων της ζωγραφικής στο χέρι, σύμφωνα με τις απαιτητικές απαιτήσεις του οίκου μόδας, καθώς και την παραγωγή έργων με μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Τα σχέδια του Yuima Nakazato αναπαράχθηκαν πιστά σε εξαιρετικά λεπτό (0,07 mm) μεταξωτό οργανικό ύφασμα που χρησιμοποιήθηκε για ορισμένα από τα κομμάτια μόδας χρησιμοποιώντας έναν ψηφιακό εκτυπωτή inkjet Monna Lisa για εκτύπωση σε υφάσματα, στο Solution Center του εργοστασίου Fujimi της Epson.
Η ψηφιακή εκτύπωση υφασμάτων δεν απαιτεί εκτυπωτικές πλάκες, επομένως είναι ιδανική για την ταχεία παραγωγή υλικού μόνο στην απαιτούμενη ποσότητα.
Καθώς αυτά τα σχέδια τυπώθηκαν με μελάνι pigment, το οποίο απαιτεί λιγότερα βήματα από τη διαδικασία εκτύπωσης σε σχέση με μελάνη βαφής, ο Yuima Nakazato μπόρεσε να εργαστεί στα σχέδια για τη συλλογή μόδας ακόμη και λίγο πριν από την επίδειξη.
Παράλληλα, η εκτύπωση υφασμάτων inkjet έχει πολύ μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα από τη συμβατική εκτύπωση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, επειδή χρησιμοποιεί μόνο ένα ποσοστό της ποσότητας νερού.
Εκτός από την υποστήριξη της παραγωγής ρούχων, η Epson υποστήριξε επίσης τη σκηνογραφία χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της ψηφιακής εκτύπωσης στην παραγωγή χάρτινων γλυπτών. Αυτά τα γλυπτά ήταν σημαντικά στοιχεία που βοήθησαν στη δημιουργία του οράματος της συλλογής με θέμα το μπλε.
Ολόκληρη η σκηνή ήταν περιτυλιγμένη από εικόνες της Γης που ζωγράφισε στο χέρι ο Yuima Nakazato. Αυτές οι εικόνες μεγεθύνθηκαν και εκτυπώθηκαν σε ένα σύνολο 832 τετραγωνικών μέτρων χαρτιού εκτύπωσης, χρησιμοποιώντας έναν εκτυπωτή inkjet SC-P20050 στο Κέντρο Λύσεων LFP στο γραφείο Hirooka της Epson.
Χρησιμοποιήθηκαν κατασκευές για τη στήριξη του τυπωμένου χαρτιού για τη δημιουργία των τρισδιάστατων έργων τέχνης στον χώρο της σκηνής.
Οι κατασκευές στήριξης δημιουργήθηκαν από χρησιμοποιημένο εντός της Epson χαρτί που υποβλήθηκε σε επεξεργασία χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Dry Fiber Technology* της εταιρείας. Η Epson συγκέντρωσε τα διακοσμητικά κομμάτια που χρησιμοποιήθηκαν για τη συλλογή μετά το τέλος της επίδειξης και σχεδιάζει να συζητήσει για τη χρήση τους σε άλλες εφαρμογές με τον Yuima Nakazato.
Η Epson δεσμεύεται σε δημιουργικές συνεργασίες για να κάνει πράξη μια μεγάλη ποικιλία από δημιουργίες των πελατών της, μέσω των πρωτοβουλιών της για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, υλοποιώντας το όραμά της για την επίτευξη βιωσιμότητας και τον εμπλουτισμό των κοινοτήτων.