Η βιώσιμη μόδα δεν είναι πλέον προσιτή για τη Gen Z και τους Millennials

Body

Παρόλο που η Gen Z χαρακτηρίζεται συχνά ως η γενιά με την μεγαλύτερη οικολογική συνείδηση, φαίνεται ότι η σημερινό κόστος ζωής τους δυσκολεύει να πραγματοποιήσουν τις προσδοκίες τους όσον αφορά στη βιωσιμότητα. Σύμφωνα με νέες μελέτες, που πραγματοποιήθηκαν από την Untold Insights, η Generation Z αλλά και οι Millennials είναι «ανίκανοι» να ψωνίσουν βιώσιμα, ως αποτέλεσμα του αυξανόμενου κόστους ζωής.

.

Η στατιστική εταιρεία ρώτησε περίπου 1.000 άτομα μεταξύ 16 και 40 ετών, οι οποίοι μένουν στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με το WWD το 96% αυτών που απάντησαν, ανέφεραν ότι είναι αδύνατον να κάνουν eco-conscious αγορές, εξαιτίας του υψηλού κόστους ζωής. Επιπλέον το 53% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι προτιμούν να αγοράζουν οικονομικά προϊόντα, παρά τις βιώσιμες εναλλακτικές τους, εξαιτίας του ότι τα δεύτερα είναι τιμολογημένα εκτός του προσωπικού τους budget.

Επιπροσθέτως, η έρευνα μας ενημερώνει πως οι Millennials είναι -λίγο- περισσότερο πιθανό να αγοράσουν βιώσιμα προϊόντα, κυρίως λόγω της μεγαλύτερης αγοραστικής τους δύναμης. Ως αποτέλεσμα το 52% των Millennial που συμμετείχαν δήλωσαν ότι είναι λιγότερο πιθανό να να αγοράσουν κάτι από ένα brand το οποίο είναι γνωστό για greenwashing, ενώ μόνο το 45% της Gen Z απάντησε το ίδιο. Βέβαια το 34% των Gen Z συμμετεχόντων ανέφεραν πως βλέπουν τα fast fashion brands θετικά, συγκριτικά με το 47% των Millennial συμμετεχόντων.

Η έρευνα από το Untold Insights έγινε μετά από αίτημα της TikTok eco-κοινότητας "Earthtopia". Μιλώντας στο WWD ο Rob Greenfield, επικεφαλής του ομίλου, επιβεβαίωσε πως το «συνήθως υψηλότερο αρχικό κόστος» των βιώσιμων εναλλακτικών μπορεί να «το κάνει δύσκολο για πολλούς νέους ανθρώπους, οι οποίοι προσπαθούν να ζήσουν βιώσιμα».

«Είναι επομένως ζωτικής σημασίας, όπως μας δείχνει αυτή η έρευνα, ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να κάνουν περισσότερα ώστε να ισοπεδώσουν αυτόν τον ανταγωνισμό, με το να επιβάλλουν φόρους σε όσες εταιρείες παράγουν προϊόντα χαμηλής ποιότητας, με υψηλή συγκέντρωση πλαστικού και ενεργοβόρα και να τους δώσουν κίνητρα ώστε να παράγουν πιο οικονομικές βιώσιμες εναλλακτικές» καταλήγει ο Greenfield.

Πηγή: Hypebae/Jenny.gr

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Σύμφωνα με το WWD το 96% αυτών που απάντησαν, ανέφεραν ότι είναι αδύνατον να κάνουν eco-conscious αγορές, εξαιτίας του υψηλού κόστους ζωής.