Με κεντρικό μήνυμα «Μην το σπας… το καπάκι», η Βίκος Α.Ε. παρουσίασε σε πλήθος δημοσιογράφων τη νέα της καμπάνια για το μη αποσπώμενο καπάκι που διαθέτουν πλέον όλα της τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Μαρτίου στο εστιατόριο Χελώνα, στο κέντρο της Αθήνας.
.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε., αναφέρθηκε τόσο στο νέο μη αποσπώμενο καπάκι, όσο και στην εντυπωσιακή αύξηση του μεριδίου αγοράς που έχει σημειώσει το Βίκος Pink Grapefruit στην κατηγορία του. Μέσα σε 1 χρόνο από το λανσάρισμά του, το προϊόν κατάφερε να καταγράψει διψήφιο μερίδιο, καταλαμβάνοντας τον Ιανουάριο του 2023 τη δεύτερη θέση με μερίδιο 18,6%* στο σύνολο της αγοράς.
Την ίδια στιγμή, έχοντας ενσωματώσει νέες τεχνικές στη διαδικασία παραγωγής, με στόχο τη μείωση του πλαστικού στο περιβάλλον, η Βίκος γίνεται η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί το τελευταίας τεχνολογίας GME 30/40 μη αποσπώμενο καπάκι, ενισχύοντας έτσι την διαδικασία της ανακύκλωσης. Το νέο καπάκι αποτελεί custom σχέδιο, αποτέλεσμα εσωτερικού R&D που διήρκησε έναν χρόνο και εγγυάται καλύτερο performance – μπορεί να ανοιγοκλείσει έως και 100 φορές χωρίς να υποστεί αλλοίωση – αλλά και λιγότερο πλαστικό – 35% μείωση πλαστικού, από 2,85 γρ. σε 1,85 γρ. Παράλληλα, αυξάνεται η παραγωγική δυναμικότητα των μονάδων της Βίκος, η οποία μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 92,571 πώματα σε μία ώρα.
Η επένδυση για την εφαρμογή του αποσπώμενου καπακιού φτάνει τα 6 εκατομμύρια ευρώ και περιλαμβάνει τη νέα state – of –the – art γραμμή παραγωγής στην Petcom Plastics στη BΙ.ΠΕ Ιωαννίνων καθώς και την αναβάθμιση δύο γραμμών στο εργοστάσιο παραγωγής αναψυκτικών KRONES στο Καλπάκι Ιωαννίνων.
Η νέα γραμμή παραγωγής έχει την υπογραφή της εξειδικευμένης, με βαθιά τεχνογνωσία εταιρεία Husky, και με αυτή την προσθήκη η Petcom Plastics πλέον διαθέτει 18 γραμμές παραγωγής.
Η Βίκος Α.Ε. εδώ και 30 χρόνια φροντίζει διαρκώς για την ευημερία και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, πάντα με σεβασμό στον καταναλωτή.
Μέσα σε 1 χρόνο από το λανσάρισμά του, το προϊόν κατάφερε να καταγράψει διψήφιο μερίδιο, καταλαμβάνοντας τον Ιανουάριο του 2023 τη δεύτερη θέση με μερίδιο 18,6%* στο σύνολο της αγοράς.