Τέλος η συνεργασία της Εθνικής Πινακοθήκης Πορτρέτων του Λονδίνου με την BP μετά από 30 χρόνια

Body

Συγκεκριμένα, το 2019, πέντε προηγούμενοι νικητές του βραβείου Turner – Antony Gormley, Rachel Whiteread, Anish Kapoor, Gillian Wearing και Mark Wallinger – ήταν μεταξύ μιας ομάδας σχεδόν 80 κορυφαίων καλλιτεχνών, συμπεριλαμβανομένων των νικητών του βραβείου πορτρέτου της BP, που έγραψαν στον Cullinan καλώντας τον να διακόψει τους δεσμούς με την BP.

.

Είπαν ότι ήταν απαραίτητο να διασφαλιστεί ότι η γκαλερί θα παραμείνει «ένας θεσμός που κοιτάζει το μέλλον και βρίσκεται στη σωστή πλευρά της ιστορίας».

Την επόμενη χρονιά, η BP θα αποσυρθεί από την κριτική επιτροπή του βραβείου πορτρέτου των 35.000 λιρών για πρώτη φορά από το 1997.

Η Louise Kingham, ανώτερη αντιπρόεδρος της BP, δήλωσε : «Είμαστε πολύ περήφανοι για τον ρόλο μας στην υπεράσπιση των βρετανικών τεχνών και κουλτούρας για περισσότερα από 30 χρόνια, αλλά η BP του σήμερα είναι μια πολύ διαφορετική εταιρεία από όταν ξεκινήσαμε για πρώτη φορά τη συνεργασία μας. με την Εθνική Πινακοθήκη Πορτρέτων. Καθώς μεταβαίνουμε στο να γίνουμε καθαρό μηδέν μέχρι το 2050 και βοηθούμε τον κόσμο να φτάσει εκεί, πρέπει να αναζητήσουμε νέους τρόπους για να χρησιμοποιήσουμε καλύτερα το ταλέντο, την εμπειρία και τους πόρους μας». Ο Jess Worth, συν-διευθυντής του γκρουπ, δήλωσε: «Η εταιρεία πέρασε 30 χρόνια για να ζωγραφίσει την εικόνα της ως υπεύθυνος φιλάνθρωπος, αλλά τελειώνει γρήγορα τα μέρη για να καθαρίσει την τοξική της εικόνα. Ακόμη και τώρα συνεχίζει να επενδύει εκατομμύρια για την εύρεση νέων πηγών πετρελαίου και φυσικού αερίου, οι οποίες θα ωθήσουν τον κόσμο πιο βαθιά στην κλιματική κατάρρευση».

Η εκστρατεία κατά της χορηγίας των τεχνών από εταιρείες ορυκτών καυσίμων συνέχισε να κλιμακώνεται τα τελευταία χρόνια καθώς αυξάνονται οι ανησυχίες για την κλίμακα και τη σοβαρότητα της κλιματικής κρίσης. Όταν η BP και η Tate ολοκλήρωσαν την 26ετή συμφωνία χορηγίας τους το 2017, η εταιρεία κατηγόρησε αυτό που αποκάλεσε ένα «εξαιρετικά προκλητικό επιχειρηματικό περιβάλλον».

Το 2019, το Εθνικό Θέατρο και η Royal Shakespeare Company τερμάτισαν τις συμφωνίες χορηγίας τους με τη Shell και την BP αντίστοιχα, αφού ο Mark Rylance παραιτήθηκε από το RSC σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη συνεχιζόμενη σχέση τους, η οποία, όπως είπε, επέτρεψε στην εταιρεία πετρελαίου να «συσκοτίσει την καταστροφική πραγματικότητα της δραστηριότητες”.

Η BP συνεχίζει να χορηγεί το Βρετανικό Μουσείο, τώρα υπό το τιμόνι του νέου της προέδρου, Τζορτζ Όσμπορν. Την περασμένη εβδομάδα, περισσότεροι από 300 αρχαιολόγοι και ιστορικοί έγραψαν στους διαχειριστές του μουσείου καλώντας τους να εγκαταλείψουν την εταιρεία, ενώ ακτιβιστές οργάνωσαν την τελευταία σειρά διαμαρτυριών παρουσιάζοντας ψεύτικα «σχέδια γεώτρησης στο Στόουνχεντζ» στους επισκέπτες.

Η σχέση μεταξύ του Βρετανικού Μουσείου και της BP έχει προκαλέσει καταδίκη από το ίδιο το προσωπικό του μουσείου και οδήγησε εν μέρει στην παραίτηση ενός εκ των διαχειριστών του, του μυθιστοριογράφου Ahdaf Soueif.

Ο Worth είπε: «Η πίεση βρίσκεται τώρα στο Βρετανικό Μουσείο, το οποίο επί του παρόντος αποφασίζει εάν θα ανανεώσει τη δική του συμφωνία χορηγίας της BP, για να μπει στη σωστή πλευρά της ιστορίας».

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Η National Portrait Gallery και η BP ανακοίνωσαν ότι δεν θα επεκτείνουν τη συνεργασία τους μετά τον Δεκέμβριο του 2022, όταν λήξει το συμβόλαιό τους.