Άνθρωποι που έχουν εργαστεί σε εταιρείες μόδας και ΜΜΕ, αποκαλύπτουν απαράδεκτες συμπεριφορές απέναντι σε μαύρους εργοδότες στον εργασιακό χώρο και μέρος αυτών προέρχεται σε έναν μεγάλο βαθμό από την Condé Nast που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους κολοσσούς των ΜΜΕ παγκοσμίως.
.
Με αυτό το δεδομένο, τα περιοδικά Vanity Fair, Vogue, Condé Nast Entertainment και GQ ξεσηκώθηκαν εναντίον της Condé Nast, αφού πάνω από 500 εργαζόμενοι των συγκεκριμένων brands από το κομμάτι του editorial, των videos και της παραγωγής ένωσαν τις δυνάμεις τους, δημιουργώντας ένα ισχυρό συνδικάτο με δυνατή φωνή και βήμα.
Οι εργαζόμενοι ζητούν αναγνώριση του συνδικάτου που αποτελείται από το προσωπικό των Condé Nast Entertainment, Vanity Fair, Vogue, GQ, Bon Appétit, Glamour, Architectural Digest και άλλων brands της Condé. Εναντιώνονται στις κακές συνθήκες εργασίας, και ζήτησαν από το NewsGuild, το εργατικό σωματείο που ιδρύθηκε από δημοσιογράφους εφημερίδων το 1933, να τους εκπροσωπήσει. Το εν λόγω σωματείο εκπροσωπεί ήδη εργαζομένους από τα The New Yorker, Wired, Ars Technica και Pitchfork, οι οποίοι βοηθήθηκαν πολύ στον αγώνα τους καθώς η εταιρεία αναγνώρισε τελικά το συνδικάτο τους.
Το νέο κίνημα ωστόσο θα είναι το μεγαλύτερο που έχει γίνει ποτέ στην ιστορία του NewsGuild, όταν επικυρωθεί. Στην επιστολή για την αναγνώριση του συνδικάτου, το πλήθος των εργαζομένων ζητά μεταξύ άλλων να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στους χαμηλούς μισθούς, στις μεθόδους πρόσληψης, στα θέματα αναπτυξιακής καριέρας και στην έλλειψη ποικιλομορφίας στο εργασιακό περιβάλλον.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ειδική επιστολή του σωματείου των εργαζομένων από τη Senior Manager των social media του Epicurious, Kaylee Hammonds: «Το τωρινό πολιτισμικό περιβάλλον εργασίας στην Condé Nast ωθεί εργαζομένους διαφορετικών εθνικοτήτων και χρώματος και πολλές γυναίκες να κρατούν σιωπηλή στάση απέναντι στο υπάρχον καθεστώς εργασίας. Δεν είναι πλέον αποδεκτό να βρίσκονται μόνο πρόχειρες λύσεις σε θέματα διακρίσεων» ενώ συνεχίζει.
Όπως δηλώνει η πρόεδρος του NewsGuild της Νέας Υόρκης, Susan DeCarava: «Εργαζόμενοι της Condé Nast έχουν ενοποιηθεί με πολλούς συναδέλφους τους μέσα από έναν κοινό στόχο: να ανεβάσουν τα standards και να παλέψουν για καλύτερες συνθήκες εργασίας» ενώ προσθέτει: «Αυτή είναι μια ευκαιρία για την Condé Nast να δουλεύει πιο συλλογικά με το προσωπικό της, λύνοντας θέματα ισότητας, συμπερίληψης, αμεροληψίας και ποικιλομορφίας. Είμαι ενθουσιασμένη να καλωσορίζω αυτούς τους εργαζομένους στη Guild και υπερήφανη να συμμετέχω στον αγώνα τους για τη βελτίωση των συνθηκών του εργασιακού τους περιβάλλοντος».
Εργαζόμενοι της Condé Nast ενώνονται σε συνδικάτο με σκοπό την προάσπιση των βασικών τους επαγγελματικών δικαιωμάτων και τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας.