Η Ωμέγα ΑΒΕΕ «αγκαλιάζει» τις σύγχρονες προκλήσεις και παρουσιάζει μια πλήρως ανανεωμένη και φρέσκια εικόνα μέσα από τις νέες συσκευασίες της που έχουν κερδίσει ήδη τις εντυπώσεις των καταναλωτών.
.
Συγκεκριμένα, διατηρώντας αναλλοίωτη την ποιότητα και τη γεύση, η Ωμέγα ξεχωρίζει στα ράφια λιανικής με το έντονο, δυναμικό και σύγχρονο look της. Η νέα συσκευασία χαρακτηρίζεται από μια κομψή, λιτή, σχεδόν μινιμαλιστική αισθητική, με το εμβληματικό «Ω» να πρωταγωνιστεί στην πρόσοψη μαζί με το ξεχωριστό στάχυ. Παράλληλα, το λογότυπο με ανανεωμένη αισθητική και καθαρή γραμματοσειρά και με το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα που συνοδεύει διαχρονικά του brand, αποτυπώνουν τον χαρακτήρα και την ταυτότητα της εταιρείας.
Η Ωμέγα ωστόσο, εκτός από τη νέα αισθητική στις συσκευασίες της, φρόντισε στον σχεδιασμό τους να αποτυπώνονται εμφανώς τα διατροφικά claims για κάθε ένα από τα 15 διαφορετικά ρύζια και όσπρια της Ελλάδας και του κόσμου που διαθέτει στο portfolio της, δικαιώνοντας το γεγονός ότι παραμένει η αγαπημένη επιλογή των Ελλήνων για πάνω από 6 δεκαετίες. Η Όλγα Κωνσταντακοπούλου, Marketing Manager της Ωμέγα, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης του brand, η εντυπωσιακή ανανέωση στην εικόνα του, σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην μακρά ιστορία του. Προτεραιότητά μας είναι να διατηρηθεί η αξία και η παράδοση του brand, διαμορφώνοντας παράλληλα ένα σύγχρονο κώδικα επικοινωνίας με τον καταναλωτή».
Η νέα συσκευασία χαρακτηρίζεται από μια κομψή, λιτή, σχεδόν μινιμαλιστική αισθητική, με το εμβληματικό «Ω» να πρωταγωνιστεί στην πρόσοψη μαζί με το ξεχωριστό στάχυ.