Η εταιρεία μπίρας, γνωστή ως Anheuser-Busch InBev, Corona, είναι η πρώτη εταιρεία που πέτυχε μηδενικό πλαστικό αποτύπωμα, καθιστώντας την πρώτη μάρκα ποτών παγκοσμίως που αφαιρεί περισσότερο πλαστικό από το περιβάλλον από ό, τι αποθέτει.
Ο Felipe Ambra, παγκόσμιος αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Corona, δήλωσε: «Ως μάρκα που γεννιέται στην παραλία και είναι βαθιά συνδεδεμένη με τη φύση, η Corona έχει την ευθύνη να κάνει ό, τι μπορεί για να είναι σύμμαχος του περιβάλλοντος και των ωκεανών μας.
Το να γίνει η πρώτη παγκόσμια μάρκα ποτών με μηδενικό πλαστικό αποτύπωμα είναι ένας στόχος από την ευρύτερη φιλοδοξία μας να βοηθήσουμε στην προστασία των ωκεανών και των παραλιών του κόσμου από την πλαστική ρύπανση».
Στην προσπάθεια μείωσης των πλαστικών απορριμμάτων της Corona περιλαμβάνονται επανασχεδιασμοί προϊόντων, όπως η αντικατάσταση του πλαστικού δαχτυλιδιού συσκευασίας χάρτινο, στο 100% του όγκου των εξαγωγών της Corona έως το τέλος του έτους. Στα πλαίσια της μείωσης του πλαστικού αποτυπώματος η εταιρεία αναζητά νέους επιχειρηματίες για θα την βοηθήσουν να βρει νέες ιδέες ή τεχνολογίες που μπορούν να μειώσουν ή να εξαλείψουν περισσότερο πλαστικό από την αλυσίδα εφοδιασμού.
Η Corona πραγματοποίησε επίσης σημαντική επένδυση στο Mexico Recicla, μια εγκατάσταση ανακύκλωσης στο Μεξικό. Επιπλέον, η Corona έχει πραγματοποιήσει πάνω από 1.400 καθαρισμούς παραλιών, στους οποίους συμμετείχαν περισσότεροι από 68.000 εθελοντές.
Τέλος, η Corona κυκλοφόρησε το "Plastic Reality", ένα εργαλείο επαυξημένης πραγματικότητας που στοχεύει στο να επιτρέψει στους χρήστες να αξιολογήσουν το προσωπικό τους πλαστικό αποτύπωμα, μαζί με συμβουλές για τη μείωση του.
Aφαιρεί περισσότερο πλαστικό από το περιβάλλον από ό, τι αποθέτει.