Novo Nordisk: Η περιβαλλοντική στρατηγική για net zero

Body

 Η Novo Nordisk Hellas, στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας και με κύριο γνώμονα τη διαφάνεια όλων των δραστηριοτήτων και διαδικασιών, παρουσιάζει την 2η Έκθεση Αειφορίας για τη χρονική περίοδο 2017 – 2019.

Η  Έκθεση Αειφορίας 2017 – 2019, παρουσιάζει το όραμα και τη στρατηγική της εταιρείας καθώς και όλα τα διαθέσιμα δεδομένα σχετικά με το κοινωνικό «προϊόν» της εταιρείας Novo Nordisk Hellas, την κοινωνική προσφορά, τη βιώσιμη ανάπτυξη και το περιβαλλοντικό πρόγραμμα της εταιρείας «Circular for Zero 2030».

Παράλληλα, παρουσιάζονται δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του γενικού πληθυσμού της χώρας για τις νόσους του σακχαρώδη διαβήτη, της παχυσαρκίας και της αιμορροφιλίας, ενώ στην έκθεση αειφορίας αναλύονται και οι τομείς της έρευνας και καινοτομίας, της απασχόλησης, της εκπαίδευσης των εργαζομένων και της υγείας και ασφάλειας στην εργασία.

Επίσης, η Novo Nordisk ανακοίνωσε ένα νέο στόχο για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών CO2 από όλες τις δραστηριότητες και τις μεταφορές μέχρι το 2030.

Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Novo Nordisk Hellas, Ολύμπιος Παπαδημητρίου, δήλωσε: «Είμαστε η πρώτη φαρμακευτική εταιρεία που χρησιμοποιεί 100% ανανεώσιμη ενέργεια σε όλες τις παγκόσμιες εγκαταστάσεις παραγωγής μας. Είμαστε περήφανοι για αυτό, αλλά θέλουμε να πετύχουμε ακόμη περισσότερα. Με τη στρατηγική «Circular for Zero», ξεκινάμε ένα ταξίδι για να επιτύχουμε μηδενικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε όλες τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες.»

Ο στόχος της περιβαλλοντικής στρατηγικής «Circular for Zero» είναι να γίνει η Novo Nordisk μια εταιρεία με μηδενική περιβαλλοντική επίπτωση. Η στρατηγική δείχνει ότι η Novo Nordisk θα λάβει μέτρα για να ελαχιστοποιήσει την κατανάλωση και να μετατρέψει τα απόβλητα σε πόρους, να σχεδιάσει και να παράγει προϊόντα ώστε να μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν και παράλληλα να συνεργαστούν με τους προμηθευτές για να ενσωματώσουν την κυκλική αλυσίδα εφοδιασμού της.

Για να επιτύχει τον νέο φιλόδοξο στόχο και να επιταχύνει την υιοθέτηση οικολογικής σκέψης σε όλη την επιχείρηση, η Novo Nordisk θα συνεργαστεί με το ίδρυμα Ellen MacArthur, το οποίο έχει την αποστολή να επιταχύνει τη μετάβαση στην κυκλική οικονομία. Εκτός από τον στόχο για μηδενικές εκπομπές, η στρατηγική «Circular for Zero» δεσμεύει την εταιρεία σε μια σημαντική στροφή προς την οικολογική σκέψη μέσα σε τρεις τομείς εστίασης:

1. Εταιρεία

Η Novo Nordisk θα συνεχίσει να μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της παραγωγής της, προσπαθώντας να εξαλείψει τα απόβλητα που αποστέλλονται σε
χώρους υγειονομικής ταφής και να έχει μηδενική απώλεια νερού, ενέργειας και πόρων.

2. Εφοδιαστική Αλυσίδα

Η Novo Nordisk θα μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού της, συνεργαζόμενη με τους προμηθευτές για να ενθαρρύνει τις οικολογικές επιχειρηματικές πρακτικές και αυξάνοντας την προμήθεια ανακυκλωμένων υλικών και πόρων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.

3. Προϊόντα

Η Novo Nordisk θα αναβαθμίσει υπάρχοντα προϊόντα και θα σχεδιάσει νέα προϊόντα με βάση τις οικολογικές αρχές και θα εργαστεί για μια λύση για την επαναχρησιμοποίηση και την ανακύκλωση των προϊόντων της.

Από τo 2015 ξεκίνησαν οι δράσεις εξοικονόμησης ενέργειας στο Ελληνικό Υποκατάστημα της Novo Nordisk με στόχο την μείωση CO2 και την μείωση κατανά-
λωσης νέων πόρων, καθώς:

  • Συντάχθηκε εγχειρίδιο ασφαλούς & οικονομικής οδήγησης.
  • Πραγματοποιήθηκε αλλαγή στα οχήματα του εταιρικού στόλου, από βενζινοκίνητα σε πετρελαιοκίνητα οχήματα.
  • Δόθηκε οδηγία για μείωση των εκτυπώσεων ή διπλές εκτυπώσεις.
  • Δόθηκε οδηγία για ασπρόμαυρες εκτυπώσεις (όπου είναι δυνατό).
  • Όλα τα SOPs της εταιρείας αποστέλλονται στους εργαζομένους της εταιρείας ηλεκτρονικά μόνο.
  • Όλες οι εκπαιδεύσεις της εταιρείας πραγματοποιούνται και διαδικτυακά ώστε να μειωθούν οι μετακινήσεις των εργαζομένων.
  • Κάδοι Ανακύκλωσης εντός και εκτός του κτιρίου της εταιρείας.
Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Δευτερεύων χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Novo Nordisk: Η περιβαλλοντική στρατηγική για net zero
Επικεφαλίδα

Η εταιρεία παρουσίασε την 2η Έκθεση Αειφορίας για τη χρονική περίοδο 2017 – 2019.