Ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής της Βρετανίας Tesco δήλωσε την Παρασκευή ότι θα επεκτείνει τους «πράσινους» στόχους του, υπoσχόμενος καθαρές μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2050 σε όλες τις δραστηριότητές του.
Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών για λιγότερα απόβλητα, λιγότερα πλαστικά και περισσότερη δράση στο περιβάλλον.
Η Tesco δήλωσε ότι οι εκπομπές από τα προϊόντα και την αλυσίδα εφοδιασμού της αποτελούν περισσότερο από το 90% του συνολικού αποτυπώματος εκπομπών της. Ανακοίνωσε επίσης ότι θα ενθαρρύνει τους προμηθευτές της να χρησιμοποιούν λίπασμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα και εναλλακτικές ζωοτροφές, όπως το άλευρο εντόμων, και θα επιταχύνει τις προσπάθειές της για την αντιμετώπιση των εκπομπών από ψύξη, θέρμανση και μεταφορά.
Πριν λίγο καιρό, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επιτρέπει στους πελάτες να αγοράζουν τρόφιμα, ποτά, προϊόντα οικιακής χρήσης και ομορφιάς σε επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες, μέρος της στρατηγικής του για τον περιορισμό των πλαστικών απορριμμάτων.
Μέσω μιας συνεργασίας με την Loop, την παγκόσμια πλατφόρμα επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών, οι πελάτες σε 10 καταστήματα Tesco στην ανατολική Αγγλία θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα τις συσκευασίες των οποίων μπορούν να επιστρέφουν στα καταστήματα, ώστε να καθαριστούν, να ξαναγεμιστούν και να χρησιμοποιηθούν ξανά.
Το σχέδιο της Tesco απέτυχε να εντυπωσιάσει την περιβαλλοντική αγωνίστρια Greenpeace UK, η οποία κατηγόρησε την ομάδα σούπερ μάρκετ για «greenwashing».
«Η Tesco είναι απελπισμένη να δώσει την εντύπωση ότι πρωτοπορεί για το κλίμα πριν από το COP26 ... Αλλά αυτή η ανακοίνωση είναι απλώς αέρας και μια προσπάθεια να κερδίσουν χρόνο», δήλωσε η Anna Jones, επικεφαλής δασών και τροφίμων της Greenpeace.
Η Tesco δήλωσε ότι οι εκπομπές από τα προϊόντα και την αλυσίδα εφοδιασμού της αποτελούν περισσότερο από το 90% του συνολικού αποτυπώματος εκπομπών της