Η Volvo Cars κάνει πίσω από τους στόχους ηλεκτροκίνησης, μείωσης του διοξειδίου του άνθρακα

Body

Η Volvo Cars ανακοίνωσε σήμερα ότι υπαναχωρεί από τον στόχο της να προσφέρει μόνο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030, προσθέτοντας χώρο για έως και 10% των πωλήσεων να περιλαμβάνουν ήπια υβριδικά μοντέλα και συμπεριλαμβάνοντας plug-in υβριδικά στο υπόλοιπο μείγμα της, καθώς και τους ενδιάμεσους στόχους της για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, επικαλούμενη τους αντίθετους ανέμους που αντιμετωπίζει η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση των αυτοκινητοβιομηχανιών.

.

Η εταιρεία ανακοίνωσε τον στόχο της για την ηλεκτροκίνηση το 2021, δεσμευόμενη τότε να γίνει μια εταιρεία πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030, πουλώντας μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε όλο το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιό της και καταργώντας σταδιακά κάθε μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.

Στη σημερινή της ενημέρωση, ωστόσο, η εταιρεία σημείωσε μια σειρά παραγόντων που επηρεάζουν την προβλεπόμενη πρόοδό της, συμπεριλαμβανομένης «της βραδύτερης από την αναμενόμενη εξάπλωσης των υποδομών φόρτισης, της απόσυρσης των κυβερνητικών κινήτρων σε ορισμένες αγορές και των πρόσθετων αβεβαιοτήτων που δημιουργήθηκαν από τους πρόσφατους δασμούς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε διάφορες αγορές».

Ο νέος στόχος της εταιρείας στοχεύει το 90% έως 100% του παγκόσμιου όγκου πωλήσεών της να αποτελείται από «ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα», συμπεριλαμβανομένων των πλήρως ηλεκτρικών και των plug-in υβριδικών, ενώ το υπόλοιπο 10% θα αποτελείται από ήπια υβριδικά μοντέλα. Η Volvo αναμένει επίσης ότι τα ηλεκτροκίνητα προϊόντα θα αντιπροσωπεύουν το 50% - 60% των πωλήσεων μέχρι το 2025, σε σύγκριση με τον στόχο που είχε θέσει από το 2021 να έχει 50% πλήρως ηλεκτρικές πωλήσεις μέχρι το 2025. Το δεύτερο τρίμηνο του 2024, η εταιρεία ανέφερε ότι το μερίδιο των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν 26% και ότι τα EV και τα plug-ins αντιστοιχούσαν στο 48%.

Η Volvo Cars δήλωσε ότι αναμένει να έχει μια πλήρη γκάμα πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων «πολύ πριν από το τέλος αυτής της δεκαετίας», γεγονός που θα επιτρέψει στην εταιρεία «να κάνει τη μετάβαση στην πλήρη ηλεκτροκίνηση όταν και εφόσον οι συνθήκες της αγοράς είναι κατάλληλες».

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Ο νέος στόχος της εταιρείας στοχεύει το 90% έως 100% του παγκόσμιου όγκου πωλήσεών της να αποτελείται από «ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα», συμπεριλαμβανομένων των πλήρως ηλεκτρικών και των plug-in υβριδικών, ενώ το υπόλοιπο 10% θα αποτελείται από ήπια υβριδικά μοντέλα.