Ποιες εταιρείες ποτών σκόραραν ψηλά στο ESG το 2021

Body

Η Hangzhou Wahaha Group και η Ito En είναι μεταξύ των εταιρειών που βρίσκονται σε καλύτερη θέση για να επωφεληθούν από τo ESG στον κλάδο των ποτών, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

Η αξιολόγηση προέρχεται από το οικοσύστημα "Θεματική έρευνα" της GlobalData, το οποίο κατατάσσει τις εταιρείες σε μια κλίμακα από το ένα έως το πέντε, με βάση την ικανότητά τους να αντιμετωπίζουν προκλήσεις όπως το ESG. Σύμφωνα με την ανάλυση, η Hangzhou Wahaha Group και η Ito En είναι σε θέση να επωφεληθούν από τις επενδύσεις τους στην περιοχή. Και οι δύο εταιρείες βαθμολογήθηκαν με πέντε βαθμούς στη θεματική κάρτα αποτελεσμάτων της GlobalData "Non-Alcoholic Beverages Thematic Scorecard".

Ο παρακάτω πίνακας δείχνει πώς η GlobalData βαθμολόγησε τις μεγαλύτερες εταιρείες των ποτών ως προς τις επιδόσεις τους στον τομέα των ESG, καθώς και τον αριθμό των νέων θέσεων εργασίας, συμφωνιών, διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και αναφορών στις εκθέσεις των εταιρειών που σχετίζονται με τον τομέα των ESG κατά τους 12 μήνες του 2021.

table 1table 2table 3table 4

Source: GlobalData

Η δεξιά στήλη του πίνακα αντιπροσωπεύει τη συνολική βαθμολογία που δίνεται σε μια εταιρεία με βάση την τρέχουσα θέση της σε σχέση με τις αντίστοιχες εταιρείες του κλάδου. Η βαθμολογία πέντε υποδηλώνει ότι μια εταιρεία κατέχει δεσπόζουσα θέση στον τομέα αυτό, ενώ οι εταιρείες που συγκεντρώνουν βαθμολογία μικρότερη του τρία είναι ευάλωτες στο να μείνουν πίσω.

Τα υπόλοιπα σημεία δεδομένων παρουσιάζουν πρόσφατες επενδύσεις ESG σε διάφορους τομείς κατά το προηγούμενο έτος. Αυτές οι μετρήσεις δίνουν μια ένδειξη για το κατά πόσον το ESG βρίσκεται στην κορυφή της λίστας προτεραιοτήτων των στελεχών.

Ένας μεγάλος αριθμός αναφορών σε θέματα ESG στις τριμηνιαίες καταθέσεις των εταιρειών υποδηλώνει ότι η εταιρεία αποκομίζει τα οφέλη προηγούμενων επενδύσεων ή ότι πρέπει να επενδύσει περισσότερο για να φτάσει τους ανταγωνιστές της στον κλάδο. Ομοίως, ένας μεγάλος αριθμός συμφωνιών μπορεί να υποδηλώνει ότι μια εταιρεία κυριαρχεί στην αγορά ή ότι χρησιμοποιεί τις συγχωνεύσεις και εξαγορές για να καλύψει κενά στην προσφορά της.

Η θεματική οθόνη κατατάσσει τις εταιρείες με βάση την ηγετική τους θέση στα 10 θέματα που έχουν μεγαλύτερη σημασία για τον τομέα τους. Η έρευνα εντοπίζει ποιες εταιρείες είναι πιθανό να επιτύχουν σε ένα μέλλον γεμάτο με πολλαπλές ανατρεπτικές απειλές. Στον τομέα των καταναλωτικών αγαθών, τα πιο ανατρεπτικά θέματα περιλαμβάνουν το COVID-19, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ESG, μαζί με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, την υγεία και την ευεξία και την άμεση πώληση στον καταναλωτή. Οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών που επενδύουν στα σωστά θέματα θα είναι επιτυχημένες. Εκείνοι που χάνουν τα κρίσιμα θέματα είναι πιο πιθανό να καταλήξουν σε αποτυχία. Το οικοσύστημα θεματικών ερευνών της GlobalData έχει αποδεδειγμένο ιστορικό στον έγκαιρο εντοπισμό των σημαντικών θεμάτων, δίνοντας στις υπόλοιπες εταιρείες τη δυνατότητα να κάνουν τις σωστές επενδύσεις πριν από τον ανταγωνισμό, ώστε να εξασφαλίσουν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Δευτερεύων χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Ποιες εταιρείες ποτών σκόραραν ψηλά στο ESG το 2021
Επικεφαλίδα

Νέα έρευνα της Global Data που δημοσιεύτηκε πρόσφατα κατατάσσει τις εταιρείες σε μια κλίμακα από το ένα έως το πέντε, με βάση την ικανότητά τους να αντιμετωπίζουν προκλήσεις όπως το ESG.