Φαίδρα Μαυρογιώργη

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Πάνω από €32εκατ. επενδύσεις για εξοικονόμηση νερού και ενέργειας

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρουσίασε την Μελέτη Κοινωνικού και Οικονομικού Αντίκτυπου για το 2024, η οποία εκπονήθηκε από την EY, βασιζόμενη στην διεθνώς αναγνωρισμένη μεθοδολογία Εισροών-Εκροών, αξιοποιώντας τόσο τα εσωτερικά στοιχεία της εταιρείας όσο και δεδομένα από την ΕΛΣΤΑΤ και τη Eurostat.

.

Α.Σιάμισιης (HELLENiQ ENERGY): «Επιβράδυνση της μετάβασης προκειμένου να ανταποκριθούμε στις εξελίξεις»

Σε μία προσπάθεια να ανταποκριθούν στις ανάγκες της εγχώριας και διεθνούς αγοράς και μετά τις τελευταίες εξελίξεις για χαλάρωση των αυστηρών στόχων στην Ευρώπη η HELLENiQ ENERGY “έριξε” τους ρυθμούς της μετάβασης εξισσοροπώντας τις παραδοσιακές αγορές (ορυκτά καύσιμα) με τις επενδύσεις σε νέες δραστηριότητες, με σταθερή πυξίδα τη δημιουργία αξίας και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

.

Δ.Ανδριόπουλος(Dimand): «Οι θεσμικοί επενδυτές δεν επενδύουν σε κτήρια χωρίς πράσινο χαρακτηρισμό»

Για την επίδοση της εταιρείας και τα βασικά ορόσημα που έχει πετύχει καθώς και για τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν τα κτήρια που διαθέτουν πράσινες πιστοποιήσεις μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Ανδριόπουλος, στο πλαίσιο της ετήσιας γενικής συνέλευσης που έλαβε χώρα την Τρίτη. 

.

Coca-Cola στην Ελλάδα: Συνεισφορά 2,2 δισεκ. στην οικονομία και στρατηγικές επενδύσεις στη βιωσιμότητα

Η Coca-Cola στην Ελλάδα, μέσω της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola Hellas, αποδεικνύει ότι πίσω από κάθε προϊόν υπάρχει μια ισχυρή αλυσίδα αξίας, με ουσιαστικό αποτύπωμα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία. Αυτό καταγράφει και η νέα μελέτη του ΙΟΒΕ για το κοινωνικο-οικονομικό αποτύπωμα της εταιρείας την περίοδο 2022-2024, η οποία παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση με πελάτες, συνεργάτες και προμηθευτές της εταιρίας.

.

SKAG: Η επένδυση €1,2 εκατ. που ανοίγει νέες αγορές και την καθιστά eco friendly

Η οικογενειακή επιχείρηση που μέτρα 69 χρόνια δραστηριοποίησης και στο τιμόνι ηγείται πλέον και η τρίτη γενιά προχώρησε στην αγορά της επαναστατικής μηχανής ψηφιακής εκτύπωσης HP Indigo 18K, κατατάσσοντας την πρώτη εταιρεία στην Ευρώπη που διαθέτει το νέο αυτό μηχάνημα. 

Η BOX NOW δεν είναι μόνο πράσινη στο χρώμα αλλά και στην επιλογή 

Τα lockers είναι μια νέα τάση που έχει αγαπήσει ο καταναλωτής καθώς διευκολύνει τις παραδόσεις δεμάτων, βάζοντας τέλος στης πολύωρες αναμονές στο σπίτι μέχρι την παράδοση ενός δέματος. Δεν είναι τυχαίο πως όλοι οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς έχουν προχωρήσει στην τοποθέτηση θυρίδων προκειμένου να παρέχουν και αυτό τον τρόπο παράδοσης  τους πελάτες τους. 

Κ. Νεμπής: «Εκ των ων ουκ άνευ η συνεισφορά μας στην κοινωνία»

Ο νέος επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής παρουσίασε τη νέα στρατηγική, δίνοντας μια σαφή εικόνα για τη θέση του ΟΤΕ, αλλά και της χώρας, έως το 2030. 

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στη νέα ανανεωμένη στρατηγική είναι ο όμιλος να καταστεί top εργοδότης μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες. Πιο συγκεκριμένα, στόχος είναι να χτίσουν πιο λιτές και diverse ομάδες, να προσφέρουν ανταγωνιστικές αμοιβές και περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης. «Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον εργασίας που εμπνέει» σημείωσε ο κ. Ντεμπής.

Α. Σταμάτης (Dataphoria): Η μη συμμόρφωση των επιχειρήσεων στις κανονιστικές απαιτήσεις οφείλεται εν μέρει στην απουσία κρατικής στήριξης

H Dataphoria είναι ένα τρανό παράδειγμα πως στη χώρα μας υπάρχουν νέοι επιχειρηματίες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Οι ιδρυτές, Αναστάσης Σταμάτης και Φένια Σούρλα, μετέτρεψαν την ανάγκη των επιχειρήσεων να αξιοποιήσουν τα δεδομένα ESG σε ευκαιρία και κατάφεραν να γίνουν μία από τις πρώτες GreenTech startups στην Ελλάδα που εξασφάλισε χρηματοδότηση για θετικό αντίκτυπο. Στην πράξη δημιούργησαν την πρώτη πλατφόρμας Analytics-as-a-Service που εστιάζει στη βιωσιμότητα και σήμερα έχουν πελάτες από διάφορους κλάδους στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Μ. Σπανός: Για να ανταποκριθούν στις κανονιστικές απαιτήσεις οι ελληνικές επιχειρήσεις είναι αναγκαίο να επενδύσουν σε ψηφιακά εργαλεία

Οι αυξημένες απαιτήσεις που προκύπτουν από τα κανονιστικά πλαίσια της Ευρώπης σχετικά με την καταγραφή και δημοσίευση των μη χρηματοοικινομικών πληροφοριών ασκούν σημαντικές πιέσεις στις ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες καλούνται να δημοσιεύσουν ESG reports. Προσ αυτή την κατεύθυνση βοηθούν αρκετά διάφορα ψηφιακά εργαλεία που αυτοματοποιούν τις διαδικασίες, απλοποιώντας τη δημοσίευση τέτοιων εκθέσεων.

Πώς θα μειώσουν τους κινδύνους ESG οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του F&B

Οι τομείς των τροφίμων, των ποτών και της γεωργίας είναι όλο και πιο ευάλωτοι σε κινδύνους που σχετίζονται με το κλίμα, συμπεριλαμβανομένων των αυξανόμενων θερμοκρασιών, των ακανόνιστων καιρικών συνθηκών και της έλλειψης πόρων.

.

Καθώς οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν αυτές τις προκλήσεις, η υιοθέτηση ολοκληρωμένων στρατηγικών για το περιβάλλον, την κοινωνία και τη διακυβέρνηση (ESG) καθίσταται υψίστης σημασίας. Το κλειδί δεν είναι μόνο η διαχείριση των φυσικών κινδύνων, αλλά και η αντιμετώπιση ευρύτερων κοινωνικών και σχετικών με τη διακυβέρνηση ανησυχιών.