Τρόφιμα

Η Mondelez κέρδισε αγωγή greenwashing για τα «climate neutral» Clif Bar

Ομοσπονδιακός δικαστής στις Ηνωμένες Πολιτείες απέρριψε αγωγή που κατηγορούσε τη Mondelez International για παραπλανητική διαφήμιση, σχετικά με τη χρήση της ένδειξης «climate neutral certified» σε προϊόντα Clif Bar.

.

Επενδυτές με χαρτοφυλάκιο 11,5 τρισ. δολαρίων καλούν τις εταιρείες τροφίμων να στραφούν σε φυτικές πρωτεΐνες

Ομάδα 73 επενδυτών που διαχειρίζονται συνολικά περιουσιακά στοιχεία ύψους 11,5 τρισ. δολαρίων ζητούν από μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων και λιανεμπόρους να διαφοροποιηθούν από τις ζωικές πρωτεΐνες και να επενδύσουν περισσότερο σε φυτικές και εναλλακτικές λύσεις, με στόχο τη μείωση των κινδύνων για την επισιτιστική ασφάλεια και την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των εφοδιαστικών αλυσίδων.

.

Ξεκινά το πρόγραμμα ενδυνάμωσης γυναικών επιχειρηματιών Female Founders Hub @ Hospitality

Ο οργανισμός WHEN | Equity · Empowerment · Change, σε συνεργασία με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ανακοινώνει την έναρξη του νέου προγράμματος Female Founders Hub @ Hospitality, μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενδυνάμωση, επιμόρφωση και δικτύωση γυναικών επιχειρηματιών στον δυναμικά εξελισσόμενο κλάδο HORECA (Ξενοδοχεία - Εστιατόρια - Υπηρεσίες Εστίασης).

.

Γ.Μανδάλας(Mediterra): «Για την ανάπτυξη της αγροδιατροφής το πρώτο βήμα είναι η ενημέρωση του καταναλωτή»

Πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε επαρκείς πόρους, σεβόμενοι ταυτόχρονα το περιβάλλον; Το ερώτημα αυτό βρέθηκε στο επίκεντρο του πάνελ «Sustainable Food and Agriculture: Feeding the Future» στο πλαίσιο του Hellenic Impact Investing Conference 2025, όπου τέσσερις σημαντικοί εκπρόσωποι της αγροδιατροφής μοιράστηκαν σκέψεις, εμπειρίες και προτάσεις για το πώς η κεφαλαιαγορά, η καινοτομία και η εκπαίδευση μπορούν να μεταμορφώσουν τον τρόπο που παράγουμε και καταναλώνουμε τροφή.

.

Η Nestlé αποχωρεί από την παγκόσμια συμμαχία για τη μείωση εκπομπών μεθανίου στη γαλακτοκομία

Η Nestlé ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι αποσύρεται από τη Dairy Methane Action Alliance, τη διεθνή συμμαχία που ιδρύθηκε το 2023 με στόχο τη μείωση των εκπομπών μεθανίου από την παραγωγή γάλακτος, αφήνοντας ένα σημαντικό κενό στις συλλογικές προσπάθειες της βιομηχανίας τροφίμων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

.

Η κλιματική αλλαγή αλλάζει τον χάρτη του κρασιού στην Ευρώπη – Η Ελλάδα στο σταυροδρόμι

Η κλιματική αλλαγή ανατρέπει ισορροπίες αιώνων στην αμπελουργία και τη γαστρονομική κουλτούρα της Ευρώπης. Η φετινή συγκομιδή στα αμπέλια της Αλσατίας ξεκίνησε στις 19 Αυγούστου – η πιο πρώιμη στην ιστορία της περιοχής – ένα γεγονός που αποτυπώνει την ένταση των αλλαγών.

.

Παράλληλα, οι βόρειες χώρες, μέχρι πρότινος εκτός του οινικού χάρτη, αναδεικνύονται σε νέες δυνάμεις. Η Δανία κερδίζει θέση σε καταλόγους κορυφαίων εστιατορίων, ενώ στη Βρετάνη της Γαλλίας έχουν δημιουργηθεί 45 νέοι αμπελώνες από το 2016, με παραγωγή 40.000 φιαλών τον τελευταίο χρόνο.

Οι 5 βασικοί πυλώνες της Lidl Ελλάς για τη βιώσιμη διατροφή

Με πλήρη συνείδηση και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς, υλοποιεί την καμπάνια «η δύναμή μας» με σεβασμό στο φαγητό και στόχο την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση.

.

H Lidl Ελλάς αντιλαμβάνεται πλήρως ότι η σπατάλη τροφίμων αποτελεί ένα σοβαρό παγκόσμια πρόβλημα, με σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία.

Συναγερμός για τη βιοποικιλότητα από τη βιομηχανία τροφίμων

Μια νέα έκθεση του βρετανικού οργανισμού The Food Foundation καλεί τη βιομηχανία τροφίμων να δράσει άμεσα απέναντι στην απώλεια βιοποικιλότητας, προειδοποιώντας ότι η αδράνεια θα οδηγήσει σε πολύ υψηλότερο οικονομικό κόστος στο μέλλον.

.

Τα στοιχεία δείχνουν πως το διατροφικό μας σύστημα και η αλυσίδα εφοδιασμού είναι ιδιαίτερα ευάλωτα στις επιπτώσεις της κρίσης αυτής, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στη διεύρυνσή της.

Πώς η κλιματική αλλαγή εκτοξεύει τις τιμές τροφίμων

Aλμα 300% στις τιμές του μαρουλιού στην Αυστραλία, αύξηση 50% στο ελαιόλαδο στην Ευρώπη και 80% στα λαχανικά στις ΗΠΑ: Eρευνητές από το Κέντρο Υπερυπολογιστών της Βαρκελώνης και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αποδίδουν αυτές τις αυξήσεις σε ακραία καιρικά φαινόμενα που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή.

.

Διεθνείς διακρίσεις ποιότητας και γεύσης από δύο σημαντικούς θεσμούς για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

To 100% Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, του 24/7 χαρτοφυλακίου της Coca-Cola Τρία Έψιλον, απέσπασε διεθνείς διακρίσεις από δύο κορυφαίους, ανεξάρτητους οργανισμούς, επιβεβαιώνοντας και ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση του στην αγορά ως ένα προϊόν υψηλής ποιότητας και γευστικής υπεροχής που ανταποκρίνεται πλήρως στις αυξημένες απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών.

.