Τρόφιμα

Διεθνείς διακρίσεις ποιότητας και γεύσης από δύο σημαντικούς θεσμούς για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

To 100% Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, του 24/7 χαρτοφυλακίου της Coca-Cola Τρία Έψιλον, απέσπασε διεθνείς διακρίσεις από δύο κορυφαίους, ανεξάρτητους οργανισμούς, επιβεβαιώνοντας και ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση του στην αγορά ως ένα προϊόν υψηλής ποιότητας και γευστικής υπεροχής που ανταποκρίνεται πλήρως στις αυξημένες απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών.

.

H Φύση βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας της Amita!

 Η Amita της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο πρώτος συσκευασμένος χυμός στην ελληνική αγορά από το 1983 που έχει αγαπηθεί από το καταναλωτικό κοινό, παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια, που είναι εμπνευσμένη από την ανεκτίμητη αξία και τη μοναδικότητα της φύσης.

Χιλιάδες πολίτες στον Πόρο κατά της ανεξέλεγκτης επέκτασης στις ιχθυοκαλλιέργειες

Με μαζική συμμετοχή πολιτών και εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και της κοινωνίας των πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 22 Ιουνίου στον Πόρο μια εκδήλωση με έντονο συμβολισμό και ουσιαστικό περιεχόμενο για το μέλλον του νησιού και της ευρύτερης περιοχής του Αργοσαρωνικού. Την εκδήλωση συνδιοργάνωσαν ο Δήμος Πόρου, ο Δήμος Τροιζηνίας-Μεθάνων και η Καθετή, ενώ στηρίχθηκε ενεργά από δεκάδες τοπικούς φορείς, συλλόγους και εκπροσώπους της κοινωνίας των πολιτών.

.

Ανθρώπινη αλυσίδα και εκδηλώσεις στον Πόρο σχετικά με τις ιχθυοκαλλιέργειες

Ο Δήμος Πόρου και ο Δήμος Τροιζηνίας-Μεθάνων, σε συνδιοργάνωση με τον οργανισμό Καθετή, καλούν τους πολίτες σε εκδήλωση σχετικά με την ίδρυση Περιοχών Οργανωμένης Ανάπτυξης Υδατοκαλλιεργειών (ΠΟΑΥ) στον Αργοσαρωνικό.

Ποια ελληνικά εστιατόρια υιοθετούν τη βιώσιμη γαστρονομία;

Η γαστρονομία, η τέχνη του φαγητού, ξεπερνά την απλή διαδικασία του μαγειρέματος. Είναι καθρέφτης της πολιτισμικής ταυτότητας ενός τόπου και αφηγείται ιστορίες ανθρώπων, κοινοτήτων και εδαφών. Όταν, μάλιστα,  η γαστρονομία συνδυάζεται με τη βιωσιμότητα, μετατρέπεται σε ισχυρό εργαλείο αλλαγής. Η βιώσιμη γαστρονομία αναφέρεται σε διατροφικές πρακτικές που σέβονται το περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία.

Mείωση 40% στην πρωτογενή παραγωγή λόγω κλιματικής αλλαγής

Μέσα σε κάτι περισσότερο από είκοσι χρόνια, η μετατόπιση του υποτροπικού jet stream προς τα βόρεια έχει προκαλέσει μείωση της πρωτογενούς παραγωγής κατά περίπου 40% στη βορειοδυτική Μεσόγειο. Η μείωση αυτή, η μεγαλύτερη που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα, πλήττει τη βάση του θαλάσσιου τροφικού πλέγματος και ενδέχεται να επηρεάσει σημαντικά τους ζωντανούς πόρους, την υγεία των οικοσυστημάτων και τη θαλάσσια κυκλοφορία στην περιοχή. Το εύρημα αυτό προκύπτει από μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Progress in Oceanography.

.

Ένα εκατ. άνθρωποι στερούνται τροφής λόγω των ελληνικών βιομηχανικών ιχθυοκαλλιεργειών

Νέες μελέτες που παρουσιάστηκαν σήμερα στο Διεθνές Συνέδριο για τους Ωκεανούς του ΟΗΕ στη Νίκαια, αποκαλύπτουν ότι τουλάχιστον 1 εκατομμύριο άνθρωποι στη Δυτική και Νότια Αφρική θα μπορούσαν να καταναλώνουν 200 γραμμάρια ψαριού την εβδομάδα έκαστος, εάν τα άγρια ψάρια που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ιχθυελαίων για τα, επιδοτούμενα από την ΕΕ, ελληνικά ιχθυοτροφεία λαβρακιού και τσιπούρας δεν κατέληγαν ως ζωοτροφή.

.

Aγροτικές ενισχύσεις και νέα εργαλεία απέναντι στην κλιματική κρίση

Στη θωράκιση του πρωτογενούς τομέα μέσω ενεργοποίησης νέων εργαλείων αλλά και αξιοποίησης των ευρωπαϊκών και εθνικών πόρων, προχωρά το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης του αγροτικού εισοδήματος.

.

Οι επιπτώσεις από την κλιματική κρίση είναι περισσότερες και εμφανέστερες, με τις ζημιές ολοένα και να αυξάνονται και να έχουν ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες απώλειες στις καλλιέργειες των Ελλήνων παραγωγών και κατ’ επέκταση στο εισόδημά τους.

Το Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον προσφέρει δεξιότητες και δικτύωση απαραίτητες για την επαγγελματική εξέλιξη της νέας γενιάς

Με στρατηγικό στόχο την ενδυνάμωση της νέας γενιάς και την ουσιαστική στήριξή της στην αναζήτηση εργασίας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον υλοποιεί νέο κύκλο διαδικτυακών εκπαιδεύσεων Youth Empowered σε συνεργασία με τη Socialinnov. Το πρόγραμμα, που υλοποιείται από το 2017, αποτελεί τη μεγαλύτερη δωρεάν πρωτοβουλία του ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας νέων 18-30 ετών.

.

ΙΕΛΚΑ: Ένας στους επτά πληρώνει παραπάνω για φιλικά προς το περιβάλλον τρόφιμα

Σημαντική θεωρούν 2 στους 3 Έλληνες καταναλωτές την προστασία του περιβάλλοντος, ωστόσο μόλις το 17% των καταναλωτών, είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για προϊόντα των οποίων η παραγωγή δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.

.