Από τους προμηθευτές μέχρι και το κόστος, οι στόχοι βιωσιμότητας αποτελούν πρόκληση για τις εταιρείες

Body

Καθώς προσπαθούν να επιτύχουν υψηλούς στόχους βιωσιμότητας, οι εταιρείες από την ιαπωνική Asahi έως τη λιανική εταιρεία John Lewis αντιμετωπίζουν προκλήσεις όπως η σύγχυση μεταξύ των προμηθευτών, η σκληρή νομοθεσία και οι τριβές με την ανώτατη διοίκηση για το κόστος, δήλωσαν στελέχη.

.

Υπό την πίεση των ρυθμιστικών αρχών και των επενδυτών, περισσότερες εταιρείες έχουν θέσει τα τελευταία χρόνια στόχους για τις δραστηριότητές τους, από τη μείωση της χρήσης νερού έως τη μείωση των εκπομπών "Scope 3", που αναφέρεται σε όλες τις έμμεσες εκπομπές, για παράδειγμα από τους προμηθευτές και τους πελάτες.

"To ότι ίσως δεν θα δείτε αποδόσεις από τις επενδύσεις (βιωσιμότητας) για 10, 15, 20 χρόνια... φυσικά και θα φαίνεται δύσκολο", δήλωσε η Preeti Srivastav, διευθύντρια βιωσιμότητας της Asahi Europe & International, μιλώντας σε πάνελ στο συνέδριο Reuters IMPACT στο Λονδίνο.

Εκτός από το κόστος, οι προκλήσεις όσον αφορά την αντιμετώπιση των εκπομπών Scope 3 περιλαμβάνουν τη συγκέντρωση λεπτομερών δεδομένων και την παροχή κινήτρων στους προμηθευτές και τους καταναλωτές, δήλωσε ο Mark Chadwick, διευθύνων σύμβουλος λύσεων βιωσιμότητας της εταιρείας συμβούλων Engie Impact, στο περιθώριο του συνεδρίου.

Για τη βρετανική εταιρεία λιανικής πώλησης John Lewis, οι περισσότερες από τις εκπομπές της Scope 3 είναι αποτέλεσμα της ζωικής πρωτεΐνης, οπότε η μείωση αυτών των εκπομπών θα απαιτήσει την πώληση λιγότερου κρέατος και το να πείσει τους αγοραστές να στραφούν σε εναλλακτικές λύσεις, δήλωσε η Marija Rompani, διευθύντρια ηθικής και βιωσιμότητας.

Ενώ οι κανονισμοί παίζουν ρόλο στο να βοηθούν τις εταιρείες να επιτύχουν τους στόχους τους, ορισμένοι θεωρούν ότι λειτουργούν και ως περιορισμός.

"Νομίζω ότι χρειαζόμαστε κανονισμούς για την υποβολή εκθέσεων, τη γνωστοποίηση, τα δεδομένα και όλα αυτά τα καλά πράγματα. Αλλά ταυτόχρονα, μία από τις παρενέργειες της πολύ βαριάς ρύθμισης είναι ο φόβος του πειραματισμού", δήλωσε η Srivastav της Asahi. "Πρέπει να υπάρχει κάποιο περιθώριο για ελευθερία πειραματισμού και αποτυχίας".

Η διαχείριση των προμηθευτών διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των στόχων βιωσιμότητας από τις εταιρείες, αλλά αυτό μπορεί να αποδειχθεί δύσκολο. ''Όταν συνεργαζόμαστε με τους προμηθευτές, ιδίως τους αγρότες, τους ζητούνται πολύ διαφορετικά πράγματα από διαφορετικούς πελάτες και αυτό δημιουργεί πραγματικές προκλήσεις", δήλωσε ο Andy Griffiths, επικεφαλής των βιώσιμων προμηθειών της εταιρείας παραγωγής αλκοολούχων ποτών Diageo, κατά τη διάρκεια ενός πάνελ στο συνέδριο.

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Δευτερεύων χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Οι αναφορές κορυφαίων στελεχών στο πλαίσιο του συνεδρίου Reuters Impact.