Η Marketing Greece φιλοξένησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το X. Design Week event, τη διοργάνωση του διεθνούς δικτύου Digital Tourism Think Tank, που έλαβε χώρα στην Αθήνα 10 με 12 Απριλίου, στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων.
.
Με κεντρικό του μήνυμα το "Place - Purpose - Playfulness" το τριήμερο event προσκάλεσε διεθνή DMOs και travel brands να διερευνήσουν τις μεγάλες αλλαγές στον τουρισμό, να εστιάσουν σε καίρια θέματα που θα καθορίσουν τις μελλοντικές εμπειρίες των επισκεπτών και να αναλύσουν τους τρόπους αντιμετώπισης των προκλήσεων που καλείται να υπερβεί ο κλάδος. Μέσα από έναν συνδυασμό παρουσιάσεων και διαδραστικών workshops οι συμμετέχοντες, ανταλλάσσοντας τεχνογνωσία και προβληματισμούς, κατέληξαν σε μια σειρά συμπερασμάτων όπως: (α) Η συνεργασία παραμένει το κλειδί για τη δημιουργία ισχυρότερου θετικού αντικτύπου, (β) Η εμπειρία του επισκέπτη δεν είναι γραμμική έτσι η αξία μπορεί να παραχθεί σε κάθε σημείο επαφής, από την αρχική έρευνα έως τις αναμνήσεις μετά το ταξίδι, (γ) Όλοι οι προορισμοί διαθέτουν πλούσια ιστορία η οποία απλά περιμένει να ειπωθεί, με την τεχνολογία να αποτελεί σύμμαχο σε αυτή τη διαδικασία, (δ) Το Design Thinking βοηθά στο να εντοπιστούν ευκαιρίες και καινοτόμες ιδέες (ε) Πρέπει να βρεθεί ένας νέος, πιο ελκυστικός τρόπος να επικοινωνούνται οι προσπάθειες βιωσιμότητας (στ) Σαφώς η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει συναρπαστικές δυνατότητες εξατομίκευσης και αφήγησης ιστοριών, η επαφή όμως με τους ανθρώπους εξακολουθεί να είναι ζωτικής σημασίας.
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να αντικαταστήσει την υπεραξία του ανθρώπινου παράγοντα στην τουριστική εμπειρία, αλλά μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο στη διαμόρφωση και διαχείριση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece τόνισε πως «Είναι σημαντικό να φιλοξενούνται στην Ελλάδα διεθνή events που προσφέρουν τη δυνατότητα σε στελέχη και επαγγελματίες του τουριστικού τομέα να συνομιλήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις αλλά και να μοιραστούν γνώση και προβληματισμούς. Η αλληλεπίδραση με ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό από διαφορετικές χώρες είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για όλους μας να διευρύνουμε τον τρόπο σκέψης μας, να μεταδώσουμε την εμπειρία μας και να δημιουργήσουμε συνθήκες για συνεργασίες και εκτός συνόρων. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που φιλοξενήσαμε το X. Design Week στην Αθήνα και πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη υποστήριξη των AEGEAN, This is Athens του Δήμου Αθηναίων, Endeavor Greece και Matador Network».
Ενώ ο Nick Hall, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Digital Tourism Think Tank δήλωσε: "Φέτος, το X. Design Week πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και αποτέλεσε έναν ζωντανό τόπο όπου η καινοτομία και ο βιώσιμος τουρισμός διασταυρώθηκαν. Με συμμετέχοντες από όλους τους τομείς δραστηριότητας του κλάδου, το event προσέφερε τον χώρο για συναρπαστικές συνεργασίες και καινοτόμες ιδέες με στόχο τη δημιουργία μιας πιο υπεύθυνης και εμπλουτισμένης εμπειρίας επισκεπτών. Είμαστε σίγουροι ότι το X. Design Week έχει τη δύναμη να αποτελέσει το σημείο εκκίνησης για συνεχή πρόοδο και η Marketing Greece συνέβαλε τα μέγιστα ώστε η Ελλάδα να αποτελέσει τον προορισμό που έφερε σε επαφή στελέχη του τουριστικού τομέα που μοιράστηκαν τις γνώσεις τους".
Με κεντρικό του μήνυμα το "Place - Purpose - Playfulness" το τριήμερο event προσκάλεσε διεθνή DMOs και travel brands να διερευνήσουν τις μεγάλες αλλαγές στον τουρισμό, να εστιάσουν σε καίρια θέματα που θα καθορίσουν τις μελλοντικές εμπειρίες των επισκεπτών.