Η Miele Hellas, μέλος της Miele, ηγέτη στον κλάδο των premium οικιακών συσκευών, εγκαινίασε το νέο Miele Experience Center στην Αθήνα, μία κίνηση που υπάγεται στο ευρύτερο πλάνο της εταιρείας για περαιτέρω ανάπτυξη στην ελληνική αγορά έως το 2030.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Θάνος Κυριαζής, μιλώντας σε δημοσιογράφους αναφέρθηκε στους τρεις στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας για το 2023, οι οποίοι είναι η ενίσχυση του brand name της Miele Hellas στις 5 αγορές που δραστηριοποιείται (Ελλάδα, Κόσοβο, Κύπρος, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία) - με αύξηση των μεριδίων αγοράς σε όλες τις κατηγορίες που επιχειρεί - η εστίαση στον καταναλωτή και στην δημιουργία ανώτερων εμπειριών εντός των καταστημάτων αλλά και η βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας και την ενίσχυση των δράσεων αειφόρου ανάπτυξης.
«Η βιωσιμότητα είναι συνδεδεμένη με το brand και την εταιρεία» σημείωσε ο Dr. Reinhard Zinkann, Executive Director & Co-Proprietor και απόγονος των ιδρυτικών μελών της Miele. «Η βιωσιμότητα είναι η λέξη κλειδί. Όλοι μοιραζόμαστε το ίδιο σπίτι, τον Πλανήτη, και πρέπει να τον σεβόμαστε και να τον προστατεύουμε . Από το 1899 η κοινωνική ευθύνη είναι βασικός πυλώνας της ανάπτυξης μας καθώς και η αίσθηση ευθύνης» συπλήρωσε.
Από το 2021 η εταιρεία σε όλα τα εργοστάσια της έχει πετύχει ανθρακική ουδετερότητα, χρησιμοποιούν πράσινη ενέργεια και πράσινες πρώτες ύλες στα προϊόντα τους. Όλα αυτά, στα πλαίσια της προσπάθειάς τους για ελαχιστοποίηση του αποτυπώματός τους.
«Κάνουμε δοκιμές για να διασφαλίσουμε ότι η διάρκεια ζωής των προϊόντων μας είναι 20 χρόνια και αυτό αποδεικνύει τη δέσμευση μας στη βιωσιμότητα» πρόσθεσε ο κ. Zinkann.
Επίσης, σύμφωνα με τον ίδιο επενδύουν στην ποιοτική ανάπτυξη και σε υπερσύγχρονες τεχνολογίες με σκοπό να ισορροπήσουν το ανθρακικό αποτύπωμα και υποστηρίζουν ένα βιώσιμο ευ ζην.
Το 2022 χρονιά ορόσημο για την Miele Hellas
Το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά για την Miele Hellas την τελευταία 20ετία, με αποτέλεσμα η εταιρεία να βρίσκεται στην ισχυρότερη χρηματοοικονομική θέση των 52 ετών της ιστορίας της στην Ελληνική αγορά. Όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε ο κος Κυριαζής «πρώτη στην ατζέντα της εταιρείας για την Ελλάδα, είναι η άνθιση μέσα από δημιουργία έως και 10 νέων καταστημάτων μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, ενώ η Miele έχει ήδη δείξει τη διάθεση για περαιτέρω επενδύσεις στην χώρα αφού πρόσφατα εγκαινίασε το ευρωπαϊκό τηλεφωνικό κέντρο με τη Sitel στην Αθήνα, που απασχολεί περίπου 200 άτομα και την Teleperformance στη Θεσσαλονίκη με 175 άτομα».
Η νέα εποχή εξωστρέφειας που εγκαινιάζει η Miele Hellas συνεπάγεται και θετικές εξελίξεις για τον κλάδο των οικιακών συσκευών και κατ’ επέκταση για την οικονομία της χώρας. Η παρουσία της επεκτείνεται και δυναμώνει, όπως χαρακτηριστικά επιβεβαιώνουν τα οικονομικά της αποτελέσματα, με αύξηση 4,3% το 2022, αλλά και το πλούσιο κοινωνικό της έργο.
Η Miele Hellas εγκαινιάζει τις νέες εγκαταστάσεις της στην Αθήνα και μετά από μία χρονιά ορόσημο που ήταν το 2022 στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη στην ελληνική αγορά έως το 2030.