Η κλιματική αλλαγή είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της σύγχρονης ζωής και αποτελεί επείγουσα απειλή για τον πλανήτη μας. Η ανθρώπινη δραστηριότητα επηρεάζει άμεσα το κλίμα της γης, προσθέτοντας τεράστιες ποσότητες αερίων του θερμοκηπίου σε εκείνες που απαντώνται φυσιολογικά στην ατμόσφαιρα. Ως γνωστόν, όσο περισσότερο διαταράσσουμε το κλίμα, τόσο μεγαλύτεροι είναι οι κίνδυνοι για την κοινωνία και το περιβάλλον μας.
.
Μια νέα έρευνα δείχνει ότι οι ανησυχίες για την κλιματική αλλαγή έχουν σημαντικό αντίκτυπο σε σοβαρές επιλογές των ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των παιδιών που έχουν και των αγοραστικών τους συνηθειών. Αξιοσημείωτο είναι πως το 53% όσων έχουν παιδιά δήλωσαν ότι η κλιματική αλλαγή επηρεάζει την απάντησή τους στο ερώτημα αν θέλουν να αποκτήσουν περισσότερα παιδιά.
Tα αποτελέσματα της έρευνας έχουν μεγάλο ενδιαφέρον
Η έρευνα που διεξήχθη από την παγκόσμια εταιρεία ερευνών Morning Consult για λογαριασμό της HP, είχε ως δείγμα 5.000 ενήλικες γονείς από την Ινδία, το Μεξικό, τη Σιγκαπούρη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι το 91% των γονέων ανησυχεί για την κλιματική αλλαγή, με την αύξηση της θερμοκρασίας (62%), την έλλειψη νερού (51%), την αλλαγή της στάθμης της θάλασσας (43%) και τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα (43%) να είναι οι κορυφαίες τους ανησυχίες.
Πηγή: Queen.gr
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι ανησυχίες για το κλίμα επηρεάζουν τις επιλογές σταδιοδρομίας των ανθρώπων, με το 43% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι επανεξετάζουν το να εργαστούν σε μια εταιρεία με βάση τη δέσμευσή της σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα.
Σημαντικό είναι πως τα δύο τρίτα (64%) των γονέων δήλωσαν ότι προτιμούν προϊόντα που προέρχονται από βιώσιμες πηγές και το 60% ανέφερε ότι οι πρακτικές βιωσιμότητας μιας εταιρείας παίζουν μεγάλο ρόλο στην επιλογή των προϊόντων που αγοράζουν.
Είναι ενδιαφέρον ότι οι γονείς δήλωσαν επίσης προθυμία να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για προϊόντα που είναι πιο βιώσιμα. Σύμφωνα με την έρευνα, το 75% θα πλήρωνε περισσότερα για βιώσιμα ρούχα, το 62% για προμήθειες για κατοικίδια, το 59% για προϊόντα τεχνολογίας όπως φορητούς υπολογιστές και το 66% για κινητά τηλέφωνα.
Αυτά τα ευρήματα είναι ιδιαίτερα σημαντικά καθώς το 84% των γονέων ανέφερε ότι το γενικό κόστος ζωής αυξάνεται και το 57% είπε ότι χρειάζεται «πολύς χρόνος» για να ενεργήσουμε με περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένους τρόπους.
Η έρευνα που διεξήχθη από την παγκόσμια εταιρεία ερευνών Morning Consult για λογαριασμό της HP, είχε ως δείγμα 5.000 ενήλικες γονείς από την Ινδία, το Μεξικό, τη Σιγκαπούρη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο.