Η Stella McCartney συνεργάζεται με 5 σπουδαίες ακτιβίστριες στη νέα οικολογική σειρά ομορφιάς της

Body

Η «ηθική» ομορφιά κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος και απασχολεί πολύ τόσο τα υπάρχοντα beauty brands αλλά και όσο δημιουργούνται τώρα. Ένα παράδειγμα είναι η νέα οικολογική σειρά ομορφιας της Stella McCartney, η οποία έχει μια πράσινη φιλοσοφία και σέβεται το περιβάλλον.

.

Η σχεδιάστρια μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες κινήσεις αφού κύριος σκοπός της μέσα από τις δημιουργίες της είναι η βιωσιμότητα στη μόδα αλλά και στην ομορφιά.

Η McCartney στο λανσάρισμα της νέας skincare σειράς συνεργάστηκε με 5 ακτιβίστριες, μια εκ των οποίων είναι η Dr. Jane Goodall. Στα παρασκήνια της ετήσιας εκδήλωσης Forces of Fashion της Vogue το περασμένο Φθινόπωρο, η Stella McCartney μίλησε για το μεταβαλλόμενο τοπίο στην ομορφιά, τη στιγμή που η Xiye Bastida, η ακτιβίστρια που μάχεται για το κλίμα, τελείωνε τον δικό της λόγο.

Η Bastida κατευθύνθηκε προς το green room, εκεί όπου οι δύο γυναίκες αγκαλιάστηκαν και αντάλλαξαν όμορφα λόγια θαυμασμού και αγάπης. «Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που θα συνεργαστώ μαζί σου», είπε η McCartney στην 20χρονη Bastida, εν όψει μιας πρωτοβουλίας που σύμφωνα με την Βρετανική Vogue δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, και που συνδέεται με το νέο, βιώσιμο λανσάρισμα της σειράς περιποίησης «STELLA».

Η McCartney επιθυμεί να κάνει το κοινό να συνειδητοποιήσει ότι δεν έχουμε πολλά περιθώρια λόγω της κλιματικής αλλαγής και η ανάγκη για άμεση αλλαγή είναι μεγάλη.

«Πρόκειται για την ενημέρωση των ανθρώπων που δεν γνωρίζουν για τη δουλειά που κάνουμε όλοι μεμονωμένα και για να φέρουμε στο προσκήνιο αυτήν την ιδέα ότι το να νοιάζεσαι για την ομορφιά και τα όμορφα πράγματα σημαίνει ότι μπορείς να νοιάζεσαι και για τον πλανήτη».

Η βιομηχανία της ομορφιάς έχει κάνει σημαντικές αλλαγές και έχουν γίνει πολλά beauty brands πραγματικά φιλικά προς το περιβάλλον. Σιγά σιγά, αλλά σταθερά, οι αγαπημένες μας μάρκες κάνουν βήματα για να διευκολύνουν όλους μας να συνεισφέρουμε σε μια πιο «πράσινη» εποχή. Αξίζει λοιπόν όχι μόνο να λανσάρουν προϊόντα που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για να αποκαλούνται «ηθικά» αλλά πρέπει να κάνουν και συνεργασίες που αναδεικνύουν τα προβλήματα πίσω από μια μη sustainable φιλοσοφία.

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Η σχεδιάστρια μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες κινήσεις αφού κύριος σκοπός της μέσα από τις δημιουργίες της είναι η βιωσιμότητα στη μόδα αλλά και στην ομορφιά.