Έρευνα: Οι περισσότερες μάρκες μόδας αποτυγχάνουν να συνδέσουν τις αμοιβές με τις επιδόσεις ESG

Body

Το Planet Tracker διαπιστώνει ότι οι περισσότερες μάρκες μόδας αποτυγχάνουν να συνδέσουν τις αμοιβές με τις επιδόσεις ESG.

.

Η μη κερδοσκοπική οικονομική δεξαμενή σκέψης, Planet Tracker, δημοσίευσε έρευνα που δείχνει ότι πάνω από το ήμισυ (57%) της βιομηχανίας μόδας δεν ευθυγραμμίζει τις πρακτικές βιωσιμότητας ή ESG με τις αμοιβές των διευθυντικών στελεχών.

Η έρευνα της Planet Tracker με τίτλο Textiles Compensation ανέλυσε 30 εταιρείες λιανικής πώλησης μόδας για να κατανοήσει αν ο τομέας ανταμείβει τη θετική αειφόρο δράση και αν όχι, τι μπορεί να βελτιωθεί.

Η έκθεση περιελάμβανε τις μάρκες μόδας και τους λιανοπωλητές Levi Strauss, Nordstrom, Under Armour, Victoria's Secret, Fast Retailing, Gap, Ross Stores, Hanesbrands, Burlington Stores, TJX, Skechers, Anta Sports και American Eagle.

Η Planet Tracker εξηγεί ότι οι εταιρείες μόδας ευθύνονται για το 10% των παγκόσμιων εκπομπών CO2, ενώ είναι επίσης σημαντικοί χρήστες νερού και ρυπαντές.

Αναφέρει επίσης ότι για τις εταιρείες του τομέα, η αντιμετώπιση των θεμάτων βιωσιμότητας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με την προγενέστερη δραστηριότητα των προμηθευτών, θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι μόνο το 7% των 30 εταιρειών που αναλύθηκαν έχουν μια σύνδεση που ενσωματώνει σαφείς ετήσιους στόχους και εκθέσεις - απαραίτητη προϋπόθεση για αποτελεσματικά προγράμματα αμοιβών.

Ωστόσο, επισημαίνει επίσης ότι οι προσεγγίσεις που χρησιμοποιούν οι περισσότερες από τις εταιρείες που ευθυγραμμίζουν τις αμοιβές με τις επιδόσεις ESG είναι «ανεπαρκείς».

Η Planet Tracker συμβουλεύει τις εταιρείες αυτές να θέτουν σαφείς, ποσοτικούς ετήσιους στόχους που συνδέονται με τη βελτίωση της βιωσιμότητας, ώστε να διασφαλίζεται ότι τα προγράμματα αμοιβών δημιουργούν ουσιαστική αλλαγή.

Η έκθεση καλεί τους επενδυτές να υποστηρίξουν την αποτελεσματική αμοιβή των επιδόσεων που συνδέονται με τη βιωσιμότητα, διασφαλίζοντας:

  • Οι αμοιβές που εξαρτώνται από την απόδοση είναι ουσιαστικές - Οι εταιρείες θα πρέπει να ορίσουν ένα σημαντικό ποσοστό (10%+) της αποζημίωσης σε κίνδυνο με βάση την απόδοση της βιωσιμότητας
  • Οι στόχοι και τα αποτελέσματα επαληθεύονται ανεξάρτητα - Οι εταιρείες θα πρέπει να ευθυγραμμίζονται με πρωτοβουλίες όπως η πρωτοβουλία Science Based Targets (SBTi), η οποία απαιτεί από τις εταιρείες να θέτουν και να δημοσιοποιούν συγκεκριμένους στόχους.
  • Οι στόχοι είναι ποσοτικοί - Οι στόχοι βιωσιμότητας πρέπει να είναι σαφείς και ποσοτικοί, παρόμοιοι με τους στόχους κέρδους
  • Οι στόχοι είναι τόσο ετήσιοι όσο και μακροπρόθεσμοι - Οι στόχοι θα πρέπει να είναι ετήσιοι και όχι αόριστες ενδείξεις της κατεύθυνσης της κίνησης
  • Οι στόχοι βιωσιμότητας είναι ανεξάρτητοι από τους οικονομικούς στόχους - Οι στόχοι θα πρέπει να είναι ανεξάρτητοι και όχι υποδεέστεροι των στόχων κερδοφορίας
  • Τα επιτεύγματα γνωστοποιούνται με σαφήνεια - Οι εταιρείες θα πρέπει να γνωστοποιούν τι έχει επιτευχθεί και τι δεν έχει επιτευχθεί, αντί να αναφέρουν μόνο την κατεύθυνση της πορείας

Ο Richard Wielechowski, επικεφαλής του προγράμματος κλωστοϋφαντουργίας στο Planet Tracker, εξηγεί: «Κάθε εταιρεία κλωστοϋφαντουργίας που αναλύσαμε έχει δεσμευτεί δημόσια να ενσωματώσει τη βιωσιμότητα στις δραστηριότητές της και στην ανάπτυξή της, ωστόσο οι δεσμεύσεις αυτές είναι απλώς διακοσμητικές, αν οι επικεφαλής των εταιρειών αυτών δεν λογοδοτούν για την επίτευξη των στόχων βιωσιμότητας.  Δεδομένου ότι οι 20 μεγαλύτεροι επενδυτές μετοχών σε αυτές τις εταιρείες κατέχουν συνολικά 278 δισ. δολάρια ιδιωτικής χρηματοδότησης που έχουν επενδυθεί στον κλάδο, οι μέτοχοι έχουν τη δύναμη να δώσουν κίνητρα στη διοίκηση πέρα από τις αμιγώς οικονομικές επιδόσεις, βοηθώντας τις εταιρείες να κινηθούν προς πιο βιώσιμες πρακτικές».

Η Planet Tracker διαπίστωσε ότι μόνο δύο εταιρείες - η Adidas και η Puma - έχουν σαφείς ετήσιους στόχους και εκθέσεις που συνδέονται με τη βιωσιμότητα για τα προγράμματα αμοιβών των διευθυντικών στελεχών.

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
h
Επικεφαλίδα

Μόνο το 7% των 30 εταιρειών που αναλύθηκαν έχουν μια σύνδεση που ενσωματώνει σαφείς ετήσιους στόχους και εκθέσεις- Ποιες παγκόσμιες μάρκες μελετήθηκαν;