Αυξάνεται ραγδαία η ζήτηση των καταναλωτών για βιώσιμη συσκευασία

Body

Οι ανανεώσιμες, ανακυκλώσιμες και κομποστοποιήσιμες συσκευασίες γίνονται όλο και πιο σημαντικές για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις. Μια πρόσφατη έκθεση του Food Navigator , υπογράμμισε τη σημασία της βιώσιμης συσκευασίας για τις επιχειρήσεις που παράγουν Fast Moving Consumer Goods (FMCG) , οι οποίες περιλαμβάνουν τρόφιμα και ποτά. Λόγω της αυξανόμενης ζήτησης των καταναλωτών, η βιωσιμότητα των συνειδητών επιλογών των καταναλωτών και των ρυθμιστικών απαιτήσεων έχει εξελιχθεί από τάση σε κρίσιμη πτυχή των λειτουργιών FMCG (Ταχέως μεταβαλλόμενα καταναλωτικά αγαθά).

.

 Στις μέρες μας, οι καταναλωτές έχουν ολοένα και μεγαλύτερη περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, γεγονός που τους οδηγεί να αναζητούν συσκευασίες που είναι ανανεώσιμες, ανακυκλώσιμες και κομποστοποιήσιμες. Όπως αναφέρει το Food Navigator, η έρευνα δείχνει ότι η αγορά βιώσιμων προϊόντων επεκτείνεται με σημαντική ταχύτητα. Ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών αποδίδει μεγάλη αξία στη βιωσιμότητα και βασίζει τις αποφάσεις του στον τρόπο με τον οποίο η συσκευασία επηρεάζει το περιβάλλον.

Επιπλέον μελέτη των McKinsey & Company και NielsenQ υπογραμμίζει τη σχέση μεταξύ των καταναλωτικών δαπανών και των ισχυρισμών που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα στη συσκευασία προϊόντων, η οποία υποστηρίζει την κίνηση προς βιώσιμες πρακτικές και την υιοθέτηση της συσκευασίας με βάση το χαρτί. Μια έρευνα του Euromonitor διαπίστωσε επίσης ότι το 44% των καταναλωτών επιλέγουν βιώσιμες συσκευασίες και δίνουν προτεραιότητα στους ισχυρισμούς ανακύκλωσης έναντι συγκεκριμένων υλικών που χρησιμοποιούνται.

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Πλέον οι καταναλωτές επιλέγουν περισσότερο τρόφιμα σε ανανεώσιμες, ανακυκλώσιμες και κομποστοποιήσιμες συσκευασίες.