Kering

Η Kering παρουσιάζει τη νέα περιβαλλοντική στρατηγική «Water-positive» για το 2035

Η Kering υιοθετεί μια λεπτομερή στρατηγική χρήσης νερού με στόχο να έχει θετικό αντίκτυπο σε βασικά σημεία μέχρι το 2035 και σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού της μέχρι το 2050.

.

Με τη νέα στρατηγική «θετική για το νερό», η Kering στοχεύει στην αποκατάσταση των οικοσυστημάτων όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος, στην καταπολέμηση της απώλειας της βιοποικιλότητας και των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής.

Μεγάλες αλλαγές στην βιομηχανία της μόδας: Ο κολοσσός του retail Kering (Gucci-Saint Laurent) επενδύει σε τεχνητό δέρμα

Η Vitrolabs, μια νέα βιοτεχνολογική εταιρεία από την Καλιφόρνια που δημιουργεί δέρμα από καλλιέργειες κυττάρων, συνεργάζεται με την Kering, μητρική εταιρεία της Gucci, για την ανάπτυξη εναλλακτικών δερμάτων για τη μόδα, όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι δυο εταιρείες.

.