Η Schneider Electric, πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, πιστή στη δέσμευσή της να βρίσκεται στο πλευρό του Επαγγελματία Ηλεκτρολόγου για την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου, ιδιαίτερα τα δύο τελευταία δύσκολα χρόνια, ανέπτυξε ένα πλάνο ενεργειών με σκοπό την υποστήριξή τους στο μέγιστο δυνατό.
Συγκεκριμένα, κατανοώντας τις δυσκολίες και τις καθημερινές ανάγκες του κλάδου πραγματοποίησε 46 webinars και workshops, αποκλειστικά εστιασμένα στις καθημερινές ανάγκες των Ηλεκτρολόγων, με σκοπό την ενίσχυση των δεξιοτήτων και των γνώσεων τους. Μέχρι σήμερα, έχουν συμμετάσχει πάνω από 5.000 επαγγελματίες και έχουν δοθεί δώρα μεγάλης αξίας σε συνέχεια των 11 διαγωνισμών που ‘έτρεξαν’ μέσα στο έτος. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της δύσκολης αυτής περιόδου λόγω της πανδημίας και των lockdown, η εταιρεία υποστήριξε τους επαγγελματίες μέσω προσφορών και πακέτων προϊόντων ειδικά προσαρμοσμένων σε ό,τι πραγματικά χρειάζονται οι ηλεκτρολόγοι, ώστε να έχουν την ευκαιρία να προμηθευτούν τα υλικά που χρησιμοποιούν καθημερινά στην εργασία τους.
Επιπλέον, το πρόγραμμα Ανταμοιβής «mySchneider Rewards» της εταιρείας απέκτησε πρόσφατα ανανεωμένη λίστα δώρων και επιβραβεύει τους επαγγελματίες του κλάδου με δώρα για κάθε αγορά προϊόντων Schneider Electric από το επίσημο δίκτυο διανομής. Μάλιστα, το πρόγραμμα χαίρει μεγάλης εκτίμησης από τους Ηλεκτρολόγους και τα μέλη του προγράμματος αυξάνονται διαρκώς. Μόνο τον τελευταίο χρόνο έχουν ενταχθεί πάνω από 600 μέλη στο πρόγραμμα και έχουν εξαργυρωθεί πάνω από 2.500.000 πόντοι σε δώρα αξίας άνω των 25.000€.
Τέλος, έχουν δοθεί εκπτωτικά κουπόνια για αγορές σε διακοπτικό υλικό, υλικό ράγας και ρελέ ισχύος αλλά και έχουν πραγματοποιηθεί 20 χορηγίες αποκλειστικά σε Συνδέσμους Ηλεκτρολόγων για την υποστήριξη και τη συνέχεια των δράσεων και των έργων τους.
Η Schneider Electric με γνώμονα την ευαισθητοποίηση των ηλεκτρολόγων και τελικών χρηστών συνεχίζει δυναμικά τις δράσεις της και υπόσχεται ακόμα περισσότερες ενέργειες με σκοπό να πετύχει τον μέγιστο βαθμό ικανοποίησης του κλάδου.
Κατανοώντας τις δυσκολίες και τις καθημερινές ανάγκες του κλάδου πραγματοποίησε 46 webinars και workshops, αποκλειστικά εστιασμένα στις καθημερινές ανάγκες των Ηλεκτρολόγων, με σκοπό την ενίσχυση των δεξιοτήτων και των γνώσεων τους