Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε το ολοκληρωμένο παγκόσμιο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών της, ως μέρος της συνεχούς δέσμευσής της για την ανάπτυξη βιώσιμων πρακτικών. Το σύστημα στοχεύει στη μετάβαση από τα έντυπα που παρείχε προηγουμένως στους πελάτες σχετικά με την επισκευή του προϊόντος τους, όπως αρχεία σέρβις και αποδείξεις, σε ηλεκτρονικό έγγραφο που θα αποστέλλεται μέσω μηνύματος ή email.
.
Η Samsung, για να στηρίξει την παγκόσμια μετάβαση προς την έκδοση εγγράφων χωρίς χαρτί, αναβάθμισε το παγκόσμιο σύστημα υπηρεσιών της, το Global Service Partner Network (GSPN), το οποίο θα επιτρέψει την αποστολή ηλεκτρονικών εγγράφων στους πελάτες σχετικά με κάθε υπηρεσία που λαμβάνουν, μέσω ενός interface, που υποστηρίζεται από διάφορες υπηρεσίες ψηφιακών επικοινωνιών σε όλο τον κόσμο. Μέσω αυτής της σημαντικής αλλαγής, οι πελάτες της Samsung θα αποκτήσουν εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες που σχετίζονται με τις υπηρεσίες τους και θα συμμετέχουν ταυτόχρονα σε μια πρωτοβουλία για την προστασία του περιβάλλοντος.
Περισσότερα από 11.000 κέντρα εξυπηρέτησης, που λειτουργούν σε 180 χώρες από 40 θυγατρικές της Samsung Electronics, θα υιοθετήσουν το σύστημα «Paper-free». Επιπλέον, η Samsung σχεδιάζει να το επεκτείνει στο μέλλον αντικαθιστώντας, επίσης, όλα τα έγγραφα εργασίας του κέντρου σέρβις της με ηλεκτρονικά έγγραφα για ακόμη μεγαλύτερο αντίκτυπο.
«Καταβάλλουμε συνεχείς προσπάθειες να προσφέρουμε τις κατάλληλες υπηρεσίες στους πελάτες μας και να ενισχύσουμε τις πρακτικές βιώσιμης διαχείρισης στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών», σημείωσε ο Hyeongnam Kim, Πρόεδρος και Επικεφαλής του Global CS Center της Samsung Electronics. «Εμείς στη Samsung είμαστε αφοσιωμένοι στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος που παρέχει μια καλύτερη ζωή για όλους, εισάγοντας δημιουργικές οικολογικές λύσεις σε όλους τους επιχειρηματικούς μας τομείς. Με έμφαση στη βιώσιμη διαχείριση, θέτουμε τη μείωση του άνθρακα, την κυκλοφορία των πόρων και την αποκατάσταση του οικοσυστήματος στην πρώτη γραμμή αυτού που κάνουμε ως παγκόσμια κορυφαία εταιρεία για την προστασία του περιβάλλοντος».
Μέσω αυτής της καμπάνιας, η Samsung προβλέπει την εξοικονόμηση περίπου 6 εκατομμυρίων λίτρων νερού κάθε χρόνο. Επιπλέον, περίπου 526 τόνοι εκπομπών άνθρακα θα μειωθούν, κάτι που μπορεί να μεταφραστεί στην ποσότητα άνθρακα που απορροφάται από 61.000 πεύκα ηλικίας 30 ετών σε ένα χρόνο .
Οι πελάτες θα αποκτήσουν εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες που σχετίζονται με τις υπηρεσίες τους και θα συμμετέχουν ταυτόχρονα σε μια πρωτοβουλία για την προστασία του περιβάλλοντος.