Η Lidl Ελλάς αναδείχθηκε για 2η συνεχή χρονιά "In-house PR Team of the Year" στα PR Awards

Body

Εννέα συνολικά βραβεία απέσπασε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των PR Awards 2023, τον θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει τις ομάδες και τις εταιρείες που βρίσκονται στην κορυφή της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων, κατακτώντας ανάμεσά τους για δεύτερη συνεχή χρονιά και μία από τις τρεις μεγάλες διακρίσεις της βραδιάς για την ανάδειξή της ως In-house PR Team της χρονιάς, καθώς τα προγράμματα εταιρικής επικοινωνίας και υπευθυνότητας, ενίσχυσης της δέσμευσης, εκπαίδευσης και προσέλκυσης εργαζόμενων και employer branding συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία. 

.

Η βράβευση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει για ακόμη μία φορά ότι προτεραιότητά της εταιρείας παραμένει να καινοτομεί μέσα από ένα σύνολο πρωτοποριακών δράσεων, ενεργειών και έργων, αλλά και να επιβραβεύσει την προσπάθεια όλων όσων εργάζονται καθημερινά με στόχο να προσφέρουν πρόσθετη αξία στην εταιρική εικόνα και επικοινωνία της Lidl Ελλάς.

Συγκεκριμένα η εταιρεία απέσπασε:

- Platinum και Gold βραβείο στην κατηγορία "Best Media & Tools // Most Valuable Response in Transforming Environment" για το virtual welcome event γνωριμίας του καινοτόμου προγράμματος Lidl UP: Learn & Work, του πρώτου προγράμματος διττής εκπαίδευσης για το λιανεμπόριο στην Ελλάδα

- Gold βραβείο στην κατηγορία "Best in Communications // Internal Communications / Employee Engagement" και αυτή τη φορά για το virtual welcome event του Lidl UP: Learn & Work

- Gold βραβείο στην κατηγορία "Best in Communications // Annual Report & Sustainability Report" για την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2019-2020, που αποτυπώνει με διαφάνεια την αξία που δημιουργεί η Lidl Ελλάς για την αγορά, τους εργαζομένους, τους προμηθευτές, την ευρύτερη κοινωνία και το φυσικό περιβάλλον

- Bronze βραβείο στην κατηγορία "Best in Communications // Media Relations" για τη δημοσιογραφική επίσκεψη στο οινοποιείο του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ευρύτερης Περιοχής Αμυνταίου

- Bronze βραβείο στην κατηγορία "Best in Communications // Brand Purpose" για την 360o καμπάνια επικοινωνίας "Αυτά που δεν βλέπεις", με πρωταγωνιστή τη μεγάλη ομάδα της Lidl Ελλάς, προβάλλοντας ανθρώπους της εταιρείας από τα καταστήματα, τα logistics centers και τα γραφεία οπό όλη την Ελλάδα

- Bronze βραβείο στην κατηγορία "Best in Communications // Digital Advocacy" για τη διαδραστική καμπάνια στο Twitter σε συνεργασία με τη We4All και στόχο την περιβαλλοντική αποκατάσταση και αναδάσωση των πυρόπληκτων και γύρω περιοχών

- Bronze βραβείο στην κατηγορία "Best in Communications // Internal Communications / Employee Engagement" για το πρόγραμμα Lidlwood, που ενώνει το #teamLidl από κάθε γωνιά της Ελλάδας και δίνει την ευκαιρία στους ανθρώπους της να λάβουν μέρος σε εσωτερικές και εξωτερικές καμπάνιες επικοινωνίας

Η Lidl Ελλάς επισφραγίζει με τις διαρκείς βραβεύσεις της τον προσανατολισμό και την αφοσίωσή της σε βέλτιστες πρακτικές επικοινωνίας για όλες τις εκφάνσεις της επιχειρηματικής της καθημερινότητας.  

Αρθρογράφος
Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Η βράβευση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει για ακόμη μία φορά ότι προτεραιότητά της εταιρείας παραμένει να καινοτομεί μέσα από ένα σύνολο πρωτοποριακών δράσεων, ενεργειών και έργων.