Η Coca-Cola ανακοίνωσε τους νέους περιβαλλοντικούς της στόχους για το 2025

Body

Η Coca-Cola Company ανακοίνωσε σήμερα μια σειρά από νέους περιβαλλοντικούς στόχους για το 2035, επικαιροποιώντας και αντικαθιστώντας τους τρέχοντες στόχους της σε τομείς όπως το νερό, η συσκευασία και οι εκπομπές, ενώ σε ορισμένα σημεία φαίνετα να υποχωρεί σε σχέση με τις προηγούμενες φιλοδοξίες της, όπως ο στόχος της για αύξηση της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών, ο οποίος μεταφέρθηκε στο 35% με 40% μέχρι το 2035, σε σύγκριση με τον προηγούμενο στόχο του 50% μέχρι το 2030.

.

Στο δελτίο Τύπου που ανακοίνωσε τους νέους στόχους, η Coca-Cola δήλωσε ότι η επικαιροποίηση «βασίζεται στα διδάγματα που έχουν συγκεντρωθεί μέσα από δεκαετίες εργασίας στον τομέα της βιωσιμότητας, την περιοδική αξιολόγηση της προόδου και τις εντοπισμένες προκλήσεις».

Η Coca-Cola ανακοίνωσε τους περισσότερους από τους προηγούμενους στόχους της για τις συσκευασίες το 2018 στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της «Κόσμος χωρίς απόβλητα», συμπεριλαμβανομένων των στόχων να καταστήσει το 100% των συσκευασιών της ανακυκλώσιμες έως το 2025, να χρησιμοποιεί τουλάχιστον 50% ανακυκλωμένο περιεχόμενο στις συσκευασίες της έως το 2030 και να συλλέγει και να ανακυκλώνει ένα μπουκάλι ή κουτάκι για κάθε ένα που πωλείται έως το 2030. Το 2022, η εταιρεία πρόσθεσε τον στόχο να πωλείται τουλάχιστον το 25% όλων των ποτών παγκοσμίως σε επαναγεμιζόμενες ή επιστρεφόμενες γυάλινες ή πλαστικές φιάλες ή σε επαναγεμιζόμενα δοχεία μέσω διανομέων “σιντριβανιών”.

Στην έκθεση περιβαλλοντικής ενημέρωσης για το 2023, η Coca-Cola ανέφερε ότι βρισκόταν σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου της για 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες, με το 90% να έχει επιτευχθεί, αλλά ήταν πίσω στους στόχους της για το ανακυκλωμένο περιεχόμενο και τη συλλογή. Εκτός από τη μείωση του στόχου της για το ανακυκλωμένο περιεχόμενο σε 35% έως 40% έως το 2035, η εταιρεία μείωσε επίσης τη φιλοδοξία της για συλλογή σε 70% έως 75% έως το 2035.

Η Coca-Cola αφαίρεσε επίσης τον στόχο της για επαναγεμιζόμενα δοχεία, λέγοντας ότι «σκοπεύει να συνεχίσει να επενδύει σε επαναγεμιζόμενες συσκευασίες όπου υπάρχει ήδη υποδομή». Η εταιρεία πρόσθεσε ότι θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στη χρήση περισσότερων ανακυκλωμένων υλικών στις πρωτογενείς συσκευασίες και στη στήριξη των ποσοστών συλλογής, στοχεύοντας σε δράσεις στο πλαίσιο των πυλώνων «Σχεδιασμός» και «Συνεργάτες για τη συλλογή», συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού των συσκευασιών ώστε να είναι ανακυκλώσιμες, της χρήσης ανακυκλωμένου περιεχομένου στις συσκευασίες, της αύξησης της συνηγορίας για καλά σχεδιασμένα συστήματα συλλογής και της επένδυσης σε τοπικές υποδομές.

Οι στόχοι της εταιρείας για το νερό διατηρούν την κατεύθυνσή της Coca Cola να επιστρέφει το 100% του νερού που χρησιμοποιείται στα τελικά προϊόντα παγκοσμίως, στη φύση και στις κοινότητες. Ο στόχος αυτός είχε επιτευχθεί από το 2015 , και επικαιροποιείται για το'25,  με σκοπό να επιστραφεί το 100% του συνολικού νερού που χρησιμοποιείται σε κάθε μία από τις  200 τοποθεσίες υψηλού κινδύνου σε όλο το σύστημα της Coca-Cola έως το 2035, από τον προηγούμενο στόχο της για 175 τοποθεσίες υψηλού κινδύνου έως το 2030.

Η Coca-Cola αντικατέστησε επίσης τον κλιματικό στόχο της για το 2030 για μείωση των απόλυτων εκπομπών κατά 25% σε σχέση με το 2015 με έναν νέο που αποσκοπεί στη μείωση των εκπομπών Scope 1, 2 και 3 σύμφωνα με την πορεία 1,5°C έως το 2035, από τη βάση του 2019. Σύμφωνα με την πρωτοβουλία Science-Based Targets (SBTi), ο προηγούμενος στόχος για το 2030 είχε ταξινομηθεί ως ευθυγραμμισμένος με μια τροχιά 2°C.

table

Η Coca-Cola αφαίρεσε επίσης τον γεωργικό της στόχο να προμηθεύεται με την πάροδο του χρόνου το 100% των γεωργικών συστατικών προτεραιότητας σύμφωνα με τις Αρχές της για τη βιώσιμη γεωργία. Αναγνωρίζοντας ότι δεν θα έχει πλέον εθελοντικό στόχο για τη γεωργία, η εταιρεία δήλωσε ότι «επιδιώκει να συνεχίσει τις πρωτοβουλίες και τα προγράμματα με τους προμηθευτές και τους τρίτους ενδιαφερόμενους φορείς για την υποστήριξη της βιώσιμης προμήθειας γεωργικών συστατικών», προσθέτοντας ότι οι ενέργειές της αποσκοπούν στη «μείωση της χρήσης νερού και των εκπομπών για την πρόληψη της αποψίλωσης των δασών και τη διατήρηση των περιοχών υψηλού κινδύνου στην αλυσίδα εφοδιασμού» και ότι «αναγνωρίζει τη σημασία της συνέχισης και επέκτασης των προσπαθειών και της συνεργασίας με τους ενδιαφερόμενους φορείς για τη βελτίωση της ζωής εκείνων που καλλιεργούν και συγκομίζουν τα συστατικά που περιλαμβάνονται στα ποτά και τις συσκευασίες».

Η Bea Perez, εκτελεστική αντιπρόεδρος και παγκόσμια διευθύντρια επικοινωνίας, βιωσιμότητας και στρατηγικών συνεργασιών της The Coca-Cola Company, δήλωσε:

«Παραμένουμε προσηλωμένοι στην οικοδόμηση μακροπρόθεσμης επιχειρηματικής ανθεκτικότητας και στην απόκτηση της κοινωνικής μας άδειας λειτουργίας μέσω των εξελιγμένων εθελοντικών περιβαλλοντικών μας στόχων. Οι προκλήσεις αυτές είναι πολύπλοκες και απαιτούν από εμάς να προωθήσουμε την αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη κατανομή των πόρων και να συνεργαστούμε με τους εταίρους για να επιτύχουμε μόνιμο θετικό αντίκτυπο.

Γνωρίζουμε ότι θα έχουμε περισσότερα κεφάλαια στο ταξίδι μας και ότι δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε μόνοι μας. Η συνεχής συνεργασία, οι στοχευμένες επενδύσεις και οι καλά σχεδιασμένες πολιτικές είναι ζωτικής σημασίας για να συμβάλουν στη δημιουργία κοινής αξίας για όλους».

Κύριος χαρακτηρισμός περιεχομένου
Image
Επικεφαλίδα

Σημαντικές τροποποιήσεις δημοσίευσε η Coca Cola σε σχέση με τους στόχους της για «καθαρές» συσκευασίες, όπως επίσης και για την βιώσιμη γεωργία.